Bab 04 - Perkenalan

14.7K 82 2
                                    

Mata Raihana melilau mencari pasangannya yang tiada dibilik tidurnya. Dia bangun dari katil dan membalut tubuhnya menggunakan tuala mandinya. Rambutnya yang kusut dan badan yang melekit akibat peluh dan air mani mereka dibiarkan sahaja. Bau masam peluh, bau hamis air mani dan bau kelat rokok memenuhi ruangan biliknya. Dengan badan yang sedikit sengal dia keluar dari biliknya menuju ke dapur. Dia ingin mengambil pil pencegah kehamilan yang disimpan di kabinet dapurnya sebagai langkah pencegahan dari hamil akibat ketelanjurannya itu. Raihana melihat bangla tua itu bersandar di tengah-tengah sofa di ruang tamu menonton tv sambil menghisap rokok, dalam keadaan mengangkang dan bertelanjang bulat. Kelihatan batang zakarnya kendur dan terlindung di celah rimbunan bulu kemaluannya. Bangla tua itu memandang ke arah Raihana dan memberi senyuman. Raihana membalas senyuman lelaki itu dan bergegas ke dapur. Dia membiarkan sahaja Bangla tua itu merenungnya sepanjang dia di dapur. Setelah selesai mengambil pil tersebut, Raihana kembali ke ruang tamu membawa dua cawan kopi.

"Awak mahu kopi?" Tanya Raihana.

Bangla itu mengangguk, masih menghisap rokok sambil menepuk sofa disebelahnya, mengisyaratkan Raihana untuk duduk disisinya.

Raihana pun duduk di situ, tetapi menjarakkan sedikit dirinya dari bangla tersebut, seolah-olah segan. Bangla tua itu meletakkan tangannya di kepala sofa di belakang Raihana. Raihana dapat menghidu bau peluh tengik dan masam bercampur baur yang terbit dari ketiak lelaki itu.

"Adik manis apa nama?" Ujar bangla itu sambal mengirup kopi.

"Saya Raihana, panggil saja Hana."

"Aku Ambihat." Balas bangla tua itu.

Raihana bertanya beberapa soalan pada Ambihat sebagai membuka perbualan. Dalam sesi perkenalan ini, senang hati Raihana apabila mengetahui yang Ambihat sudah hampir 7 tahun berada di Malaysia dan tidak pernah pulang ke Bangladesh kerana tidak mepunyai ahli keluarga atau saudara terdekat di sana. Ambihat berkerja di syarikat pembinaan berdekatan itu sebagai pemandu forklift dan buruh kasar. Padanya Ambihat ini sorang bujang mencari rezeki di tanah orang, dan dalam pemikiran Raihana tidak salah untuk menjadi penemannya. Dia juga mencerita kepada Ambihat perihal dirinya, keluarga dan pekerjaannya sebagai pegawai eksekutif junior.

Sepanjang perbualan mereka mata Ambihat tertumpu ke arah buah dada Raihana yang dijerut kain tuala. Nampak gebu, pejal dan sangat menyelerakan. Raihana perasan batang zakar Ambihat mulai mengeras. Batang zakar yang tersembunyi dalam rimbunan bulu kemaluan itu sudah mula menonjol dan mengembang. Kepala zakarnya mula timbul dari selaput kulit kulup di sekelilingnya. Raihana berasa tidak keruan dan nafsunya mula bangkit melihat perubahanan zakar Ambihat. Dia juga mulai tidak fokus dalam perbualannya dan beberapa kali menyepi. Ambihat tersenyum melihat reaksi Raihana yang pertama kali melihat permandangan itu. Tiba-tiba Raihana merasai tangan Ambihat mengosok - gosok belakang tubuh badannya. Sensasi gosokan itu cukup menghairahkan Raihana hingga dia memejamkan mata dan mendesah lemah menikmati sentuhan pasangannya. Setiap sentuhan Bangla tua itu memberi rasa renjatan seksual kepada Raihana dan menaikkan nafsu berahinya.

"Adik Hana, mari hisap batang aku." ujar Ambihat sambil menghalakan tangan Raihana memegang zakarnya.

Raihana membuka matanya apabila merasai kehangatan batang zakar Ambihat. Tanpa bantahan, Raihana melulut di hadapan Ambihat yang masih duduk mengangkang di sofa. Kali ini Raihana dapat melihat dengan jelas batang zakar Ambihat yang tegak terpacak dihadapan matanya. Batang zakar inilah yang telah beberapa kali memberikannya nikmat duniawi sejak malam tadi. Batang zakar itu berkulit mengerutu dan berurat timbul, ukur lilitnya lebar. Warna kulit zakar itu lebih gelap dari warna kulit tubuh Ambihat. Bentuk zakar itu mengembang di tengah sebelum kembali mengecil sedikit di bahagian kepalanya. Raihana merasai sedikit kegelian melurut kulit kulup tebal itu untuk mendedahkan kepala zakarnya. Kepala zakar dihadapannya itu berwarna merah kehitaman diselubungi kulit kulupnya. Kelihatan ada cecair timbul di bibir kepala zakar bangla itu. Batang zakarnya agak panjang, melebihi genggaman tangan Raihana. Dia dapat merasakan geseran kasar ke tangannya dari rimbunan bulu kemaluan panjang dan tebal tidak terurus dari celah kelangkang Ambihat. Di sebalik rimbunan bulu kemaluan yang tebal itu kelihatan buah zakar yang besar tergantung didalam kantung kulit gelap mengerutu. Bau hancing kencing dan hamis air mani kuat menusuk hidung Raihana. Bagaimanaupun, aroma itu mengkhayalkannya dan membuat nafas Raihana semakin deras. Batang zakar itu berdenyut-denyut memberi reaksi setiap kali Raihana mengerakkan genggamannya.

Raihana mula menjilat lembut kepala zakar Ambihat. Rasa masin dari peluh dan sisa air kecing yang tidak dicuci yang melekat di kepala zakar itu mulai dirasai Raihana, ditambah dengan bauan hancing yang terbit dair rimbunan bulu kemaluannya. Rasa dan bau yang sepatutnya meloyakan, tetapi tidak diendahkan dek diselindungi oleh gelodak nafsu dan sensasi kepala zakar yang lembut tetapi pejal itu yang dihisap Raihana. Dia mula menyedut kepala zakar itu sambil melurut-lurut batang zakar Bangla tua itu. Semakin lama dihisap semakin dalam batang zakar itu memasuki rongga mulutnya hinggalah Raihana merasai kepala zakar itu mengesel dinding pangkal tekaknya. Dengan lembut Raihana meneruskan gerakan kepala dan hisapannya, sesekali menjilat-jilat urat timbul di bahagian bawah batang zakar Bangla tua itu. Begitu asyiknya Raihana sehingga dia tidak perasan farajnya sudahpun berdenyut kebasahan dan puting dadanya mengeras.

Dari kedudukan Ambihat, dihadapannya adalah permandangan yang amat menakjubkan. Seorang wanita muda cantik sedang melutut di celah kelangkangnya bertungkus lumus mengulum dan menjilat batang zakarnya yang tegak terpacak. Kelihatan dia agak kekok meneroka setiap bahagian batang tersebut. Wanita itu cuba menyedut batangnya sedalam mungkin tetapi hanya dapat memasuki hingga pertengahan batang yang gemuk itu. Begitu kusyuk wanita itu menjilat dan menghisap batang zakarnya hingga menjadikan bulu kemaluannya basah dek air liur wanita itu yang meleleh. Begitulah kemaruknya wanita muda ini melempiaskan nafsunya. Ambihat mengenggam rambut Raihana dan menekan kepalanya untuk menyedut lebih dalam lagi. Raihana cuba untuk berbuat demikian tapi kepala zakar Ambihat sudahpun menekan-nekan dipangkal rongga tekaknya. Dia dapat merasakan lidah wanita itu menjalar disekeliling batangya. Ambihat mendesah kesedapan. Mendegar desahan pasangannya, Raihana sudah tidak dapat mengawal nafsunya lagi.

Dia memberhentikan jilatannya dan memanjat tubuh Bangla tua diatas sofa itu. Raihana memposisikan alur bibir farajnya betul-betul diatas kepala zakar Ambihat sebelum menekan masuk kedalam tubuhnya. Raihana dapat merasakan betapa sendat farajnya dipenuhi batang zakar Bangla tua yang keras itu. Dia terus menggerakan pinggulnya mencari rangsangan seksual sambil mengerang kesedapan. Ambihat memberikan kerjasama dengan mengosok pinggang Raihana di bawah litupan tuala.

"Adik Hana, kasi buka itu towel." kata Ambihat.

Dengan senyuman mengoda, Raihana meleraikan ikatan tuala dan membuka luas tuala tersebut menayangkan tubuhnya sebelum mencampaknya ke lantai. Pinggulnya masih bergerak tanpa henti untuk mengecapi kemuncak syahwatnya. Dihadapan mata Ambihat, tepampanglah dua ketul buah dada yang gebu dan pejal sedang beralun lembut mengikut rentak tubuh empunyanya. Kulit cerahnya yang lembut dan mulus hingga boleh melihat beberapa urat hijau berselirat dibawahnya. Ambihat perasan yang Raihana mempunyai sebutir tahi lalat kecil di bahagian tepi lurah dada kanannya, sedikit terlindung akibat bentuk dadanya yang pejal. Putingnya kemerahan dan keras menonjol, menandakan wanita ini sudahpun tenggelam dalam nafsunya. Dengan rakus Ambihat meramas buah dada yang pejal itu, mencium dan menjilat-jilat sepuas-puasnya. Mendesah-desah Raihana memberi reaksi sambil memeluk kepala bangla itu kedalam bonggolan dadanya, menikmati sensasi rangsangan syahwat yang diberikan Bangla tua itu hingga melentik tubuhnya. Bauan asap rokok melekat didadanya selain dari bau hamis air liur akibat jilatan Ambihat menjadikan Raihana semakin tidak keruan dan melajukan gerakan pinggulnya. Dia dapat merasakan kepala zakar Bangla tua itu menujah-nujah pintu rahimnya, memberi rangsangan. Raihana mencari bibir Ambihat lalu mencium sepuas-puasnya. Lidahnya melingkari lidah Ambihat mendapatkan nikmat seks. Bangla tua itu membiarkan dan melayan sahaja perlakuan Raihana. Dia teruja melihat wanita itu terdesak akibat ketagihan sensasi klimaks dari permainan seks ini. Setelah beberapa ketika mendayung dengan penuh asyik, akhirnya Raihana mencapai orgasmenya. Farajnya mengemut memancarkan air nikmatnya walaupun masih disumbat oleh batang zakar kekar didalamnya. Ambihat memeluk kejap tubuh Raihana yang melentik akibat klimaksnya sambal menujah laju zakarnya. Akibat kemutan faraj Raihana yang kuat mengenggam zakarnya, akhirnya Ambihat melepaskan air maninya ke dalam rahim Raihana. Mulut Raihana ternganga luas dan matanya terbeliak luas menikmati orgasme dan pancuran benih itu secara serentak. Raihana mengeluh panjang kesedapan merasai denyutan zakar itu mengepam air benihnya memenuhi ruang rahim Raihana. Disebabkan bentuk zakar Bangla tua itu yang kembang, air maninya bertakung didalam rahim Raihana kerana disumbat alur farajnya oleh zakar itu. Raihana melentukkan kepalanya ke bahu Bangla tua itu. Bau badan bangla itu sudah lali dengan dirinya. Dia merasai dengusan nafas bangla tua itu di telinganya dan bau asap rokok meresapi deria baunya. Rambutnya yang kusut itu dibiarkan sahaja mengurai diatas bahu Ambihat. Raihana berasa bertuah dapat mengecapi kenikmatan persetubuhan berulang kali sejak malam tadi. Kedua mereka kekal diposisi yang sama beberapa ketika sebelum Ambihat menolak Raihana perlahan untuk turun dari dirinya ke sofa disebelahnya. Kelihatan batang hitam itu basah dan diselaputi air yang keputihan, sama seperti air yang mengalir perlahan keluar dari alur bibir farajnya.

***BERSAMBUNG***

Raihana 2Where stories live. Discover now