Bab 16 - Nasib Berubah

10.5K 63 14
                                    

Jam menunjukkan waktu pukul 11.30 malam. Bunyi erangan lelaki dan wanita bersahutan dari dalam bilik tidur Raihana. Kelihatan wanita itu sedang dilambung oleh lelaki warga asing tua yang sedang berdiri. Raihana sedang didukung, kakinya yang terkangkang diampuh oleh kedua-dua belah lengan Ambihat, tangannya merangkul leher bangla itu dan tubuhnya bergantungan pada batang zakar kekar yang sedang tegap menyumbat farajnya. Bangla tua itu berulangkali melambungkan tubuh kecil Raihana ke atas dan ke bawah. Raihana merasa senak rahimnya ditekan-tekan kepala zakar itu dalam posisi ini, tetapi kenikmatan syahwat diterimanya juga dirasakan hebat. Batang zakar itu seolah-olah menyula tubuhnya melalui saluran farajnya yang kebasahan setelah mencapai klimaks sebentar tadi. Raihana merenung wajah Ambihat yang bertentangan dengan wajahnya bersungguh-sungguh menutuhnya. Dia memeluk dan mencium-cium Bangla tua itu dengan sepenuh hati. Secara tiba-tiba mulut Raihana melopong dan kepalanya mendongak menerima simbahan air mani yang dilepaskan pasangannya. Berdengus-dengus Ambihat memancutkan air benihnya ke dalam tubuh Raihana. Mengigil-gigil kaki Raihana terkangkang dalam dukungan bangla itu menerima semaian cecairnya dengan rela hati. Batang zakar Ambihat mulai kendur dan terkeluar dari alur faraj Raihana selepas selesai pancutannya. Air mani mengalir keluar dari alur faraj Raihana dan menitis ke lantai di bawah mereka berdua.

Ambihat membaringkan Raihana di katil dan berbaring di sebelahnya. Kedua-duanya tercungap-cungap lelah mencari nafas kembali. Sambil tersenyum puas, Raihana memusingkan tubuhnya dan memeluk tubuh boroi Bangla tua itu. Dia sangat-sangat berpuas hati dengan perselingkuhan yang diterimanya sejak semalam. Luar biasa aksi pasangannya akibat penangan air minuman keras dan pil tenaga yang diambil tadi. Terasa senak rahimnya dipenuhi dengan air mani yang diterimanya sejak semalam. Dia membayangkan betapa bahagia dirinya jika dapat menikmati persetubuhan sebegini setiap malam. Ambihat mencapai telefonnya lalu mengambil beberapa gambar swafoto mereka berdua. Setelah itu dia menghantar gambar dan rakaman yang diambilnya tadi kepada Raihana. Raihana ketawa malu sambil mencubit manja pasangannya kerana berkongsi rakaman dan gambar lucah mereka dengannya. Dia terasa malu melihat aksi dirinya yang dirakam itu. Terasa dirinya seperti liar dan gersang walaupun Ambihat memuji dirinya cantik dan seksi. Mereka berdua berbaring bermadu asmara untuk beberapa ketika lagi sebelum Ambihat menyatakan dia perlu pulang ke rumah kongsinya. Raihana merelakan dalam keterpaksaan. Sebolehnya dia inginkan pasangannya itu tinggal bersamanya. Tetapi dia juga memahami atas kebatasan kerja Bangla tua itu dan batasan agamanya.

Mereka berdua menjamu makan malam berserta menikmati beberapa tin minuman keras sebelum Ambihat beredar. Entah mengapa kali ini Raihana terasa berat hati untuk melepaskan Ambihat beredar dari rumahnya. Tetapi dia membiarkan sahaja. Padanya hujung minggu nanti pasti si bangla itu akan kembali lagi. Dia sudahpun mula merindui kehadiran pasangannya. Hujung minggu ini terasa sangat lama baginya. Setelah merapikan diri sekadarnya, Raihana masuk tidur untuk bertugas keesokkannya.

Berlainan pula pada Ambihat. Dia sangat gembira jeratnya mengena. Wanita mentah itu telah pun dirosakkan akhirnya. Raihana pasti akan mengandungkan zuriatnya. Ambihat sendiri tidak mengingati berapa kali dia melepaskan pancutan air maninya ke dalam rahim subur Raihana. Yang pasti hampir kesemua benihnya telah disemai dalam perut wanita melayu itu. Bukan setakat itu sahaja, dia mendapat berpuluh-puluh gambar dan rakaman berharga aksi-aksi berahi mereka. Bukan sahaja wajah, malah keseluruhan anggota tubuh badan wanita itu jelas dirakam dan di ambil gambar, lebih-lebih lagi bahagian faraj Rihana yang sentiasa dibanjiri air maninya. Yang lebih penting, wanita itu langsung tidak mengetahui dia mempunyai rakaman dan gambar persetubuhan mereka semasa wanita itu sedang mabuk dan khayal. Kesemua rakaman berharga ini akan disimpan sebagai senjata ugutan dan boleh dimuat naik ke dalam laman internet pada masa kelak. Wanita bodoh itu pasti tidak berani untuk bertindak sewenang-wenangnya.

Minggu itu berlalu seperti normal. Di pejabat, Raihana menerima banyak tugasan kerja berkenaan projek baharu tetapi dalam bidang yang dia kurang mahir. Alasan yang diberikan oleh majikannya adalah ingin mengoptimumkan penggunaan pekerjanya. Disebabkan itu dia mula merasai tekanan dan tidak dapat menjalankan tugasannya dengan lancar. Keadaan itu berlarutan hingga ke hujung minggu. Beberapa kesalahan telah dilakukannya hingga ditegur Penyelianya. Pada malam hujung minggu itu ketika Ambihat mengunjunginya, dia meluahkan tekanan yang dihadapinya. Ambihat melayannya ala kadar dan memujuknya untuk tidak menghiraukan tekanan itu dengan mengambil minuman keras dan pil kuning itu lagi. Raihana menurut sahaja. Dia mulai biasa meminum minuman keras itu dan menelan pil tersebut demi melupakan tekanannya buat sementara. Setelah nafsunya mula bangkit, mereka meneruskan sesi perselingkuhan seperti lazimnya. Malam itu berkali-kali rahimnya diisi benih yang disembur oleh Bangla tua itu. Pelbagai posisi bersetubuh dilakukan seperti menonggeng, terlentang dan meniarap dilakukan Raihana, tubuhnya dilipat-lipat seperti patung permainan sepanjang persetubuhan itu demi mendapatkan nikmat syahwat. Ambihat pula menutuhnya bersungguh-sungguh memastikan Raihana dibuntingkan tanpa pengetahuan dan kerelaannya. Seperti biasa Raihana mengambil pil pencegah kehamilannya setiap hari, tanpa mencurigai kandungan pil tersebut yang telah ditukar pasangannya tempoh hari.

Begitu juga pada keesokkannya. Dirinya menangkang di atas katil menerima rodokan kasar Bangla tua itu. Tubuhnya dirangsang dan dipergunakan sepuas-puasnya oleh lelaki tua itu. Paling disukainya adalah apabila dirinya ditutuh oleh Ambihat di hadapan cermin di bilik tidurnya dalam keadaan seperti merukuk, tangannya ditarik ke belakang oleh Ambihat dan kedudukannya hanya diampuh oleh batang zakar yang meluncur keluar masuk tanpa henti. Dalam posisi itu, buah dadanya membuai bebas mengikut rentak tujahan di farajnya. Tubuhnya melentik dan kepalanya mendongak sambil mulutnya tidak berhenti mengerang kesedapan. Dengan satu keluhan panjang Raihana mencapai klimaksnya. Mengigil-gigil kakinya memancut air mazi dan ditujah dalam keadaan sensitif. Si Bangla tua itu juga menghentam zakarnya kedalam faraj Raihana berulangkali dan meledakan air maninya ke dalam rahim Raihana yang penuh itu. Raihana terkulai di bucu katil setelah menerima semua pancuran air pasangannya. Dia puas menerima nafkah batin dari bangla tua itu dan merasakan dirinya serasi dengan permainan kasar pasangannya.

Keadaan ini berterusan selama beberapa minggu. Pada hari biasa, Raihana mengalami tekanan di tempat kerja dan pada hari minggunya dia melepaskan tekanan itu dengan bersenggama bersama Ambihat. Raihana mulai ketagih. Ketagih kepada minuman keras dan pil kuning tenaga yang sentiasa dibekal Ambihat. Dia juga ketagih kepada persetubuhan kasar bersama pasangannya dan juga sensasi pancuran air mani hangat di dalam rahimnya. Ketagihan itu dapat membuatkannya melupakan pada tekanan tempat kerja. Ambihat pula sentiasa melayan kehendaknya untuk bersetubuh. Dia sudah pasti tidak melepaskan peluang untuk menanam benih zuriatnya didalam tubuh wanita itu. Walaubagaimanapun Ambihat mula menjarakkan diri dari Raihana. Dia sudah mula kurang membalas perbualan mesej dengannya. Si Bangla tua itu yakin Raihana sudahpun mula bunting dan bila-bila masa sahaja perbuatannya akan terbongkar. Masa untuk menghilangkan diri semakin hampir. Tapi sebelum itu dia ingin memuaskan nafsu serakahnya sepuas-puasnya. Raihana pula mulai gusar apabila kitaran haidnya lewat. Tetapi dia menyangka itu disebabkan dirinya tertekan dengan tugasan kerjanya, lalu tidak diendahkan. Mana mungkin dirinya mengandung jika sudah mengambil pil pencegah kehamilan setiap hari tanpa putus. Lagipun dia dapat memuaskan nafsunya bersetubuh dengan buah hatinya selagi haidnya tidak tiba.

Hinggalah pada suatu malam, Raihana menerima berita buruk. Kecoh dalam kumpulan mesej kawasan perumahannya mengenai kejadian pembunuhan yang berlaku di kawasan pembinaan itu. Berita itu menyatakan terjadi perselisihan faham antara tiga orang warga asing disitu dengan orang tempatan disyaki ceti haram mencetuskan pergaduhan dan ketiga-tiga mereka telah mati dibunuh. Pada mulanya Raihana tidak mengendahkan berita itu. Tetapi melalui mesej-mesej diantara penduduk perumahannya terdapat gambar-gambar mangsa pembunuhan. Raihana terkejut besar apabila mengetahui bahawa Ambihat merupakan salah seorang mangsa bunuh. Walaupun wajah mangsa-mangsa pembunuhan di dalam gambar-gambar itu dikaburkan, tetapi Raihana mengenali cacahan tatu di bahu kanannya dan susuk tubuh badannya. Berderai airmatanya meratapi kematian pasangannya. Dia tidak menyangka sama sekali yang Ambihat terlibat dengan kumpulan ceti haram. Kenyataan berita mengatakan kumpulan ceti haram itu telah mengambil segala barangan milik mangsa sebelum melarikan diri. Disbabkan kejadian itu, tempat pembinaan itu telah ditutup dan pekerja-pekerjanya melarikan diri kerana kebanyakan mereka tidak mempunyai permit kerja yang sah. Barulah Raihana sedari yang pasangannya merupakan seorang pendatang tanpa izin, bukannya mempunyai permit seperti yang diceritakan sebelum ini. Malah nama yang dinyatakan dalam berita itu juga berbeza dari nama yang diberikan kepada Raihana sebelum ini. Dia mula keliru samada nama Ambihat itu adalah nama timangan atau nama palsu.

Minggu-minggu seterusnya berlalu dengan kesedihan dan kemurungan. Raihana sudah kehilangan tempat mengadu, juga tempat bermadu asmara. Keinginan nafsunya terhenti dengan kematian bangla tua itu. Disebabkan ini juga prestasi kerjanya semakin merundum. Dia sudah hilang fokus dan tidak dapat menjalankan tugasannya dengan baik. Rakan sekerjanya cuba memberi sokongan tetapi tiada perubahan. Selang beberapa hari, Raihana semakin gusar apabila kitaran haidnya masih belum tiba. Haidnya sudah terlewat hampir dua bulan. Raihana mula ragu-ragu jika dirinya mengandung. Dia yakin dia tidak pernah terlepas dari mengambil pil pencegah kehamilannya, dan pil itu pun terbukti berkesan selama ini. Dia juga tidak merasai simptom awal kehamilan seperti mual, loya ataupun mabuk pagi. Hanya kadang-kadang dia terasa kurang bermaya, sengal badan dan sesekali pening kepala, tapi mungkin itu disebabkan tekanan kerjanya. Demi menyedapkan hati, Raihana membeli kit ujian penghamilan dari farmasi untuk membuktikan kegusarannya tidak berasas. Setelah menjalankan ujian itu, dia menunggu keputusannya dengan sedikit debaran. Inilah satu-satunya ujian yang mana-mana wanita bujang tidak ingin mendapat keputusan yang baik. Dia melihat pada paparan keputusan kit itu kelihatan 2 jalur merah pekat. Raihana terduduk terkedu.

***BERSAMBUNG***

Raihana 2Where stories live. Discover now