Setelah beberapa ketika mengambil nafas, Raihana menyedari waktu sudah menganjak ke tengahari. Dia mempelawa Ambihat untuk makan disitu. Sudah pasti Ambihat tidak menolak. Raihana segera bangkit dari sofa itu dan kembali menutup tubuhnya dengan tuala mandinya lalu bergerak ke dapur. Disebabkan dia tinggal bersendirian, Raihana tidak mempunyai banyak bahan masakan, dia hanya dapat membuatkan hidangan ala kadar sahaja. Tetapi itu sudah cukup memadai untuk makanan mereka pada hari itu. Dengan keadaan diri masih tidak terurus dan air mani meleleh perlahan di celah pehanya, Raihana tekun menyiapkan makanan untuk mereka berdua.
Dalam masa yang sama, akal Ambihat berfikir sambil melihat Raihana didapur. Dia ketawa besar di dalam hati memikirkan betapa bertuah dirinya kali ini mendapat mangsa yang sangat mentah dan naif. Segala perkara yg diceritakan sebentar tadi tiada satu pun yang benar. Malah nama Ambihat itu sendiri pon bukan nama sebenarnya. Dia sengaja memalsukan namanya supaya memudahkannya dikemudian hari. Latar belakangnya juga tiada yang benar. Mana mungkin terdapat seorang pendatang asing bertaraf bujang tinggal di tempat orang tanpa ada keluarga dikampung halaman. Betapa bodohnya wanita itu mempercayainya, orang yang datang untuk merogolnya tetapi dilayan seperti kekasih hati. Wanita kesunyian itu betul-betul sudah mabuk asmara dan ketagih nikmat persetubuhan. Dia akan mempergunakan dan mengambil kesempatan ke atas perasaan wanita ini sebaik mungkin. Keinginannya sudah pastilah untuk menyebarkan benih keturunannya ke seramai mungkin wanita tempatan yang dia dapat tiduri. Sebelum ini sudah terdapat beberapa wanita bertaraf isteri orang telah bunting hasil persetubuhan mereka, dan selama ini juga dia dapat meloloskan diri dari ditangkap. Kali ini dia akan memastikan wanita bujang ini juga akan mengandungkan zuriatnya. Dia sedar yang wanita ini ada mengambil pil pencegah kehamilan. Dia perlu memikirkan cara untuk mengatasi halangan ini. Apa-apa pun dia mempunyai masa yang panjang untuk mengatur gerak langkahnya. Biar dia menggunakan tubuh wanita ini sepuas mungkin sebelum merosakkannya. Yang pasti buat masa ini, dia mempunyai tempat untuk memancut airnya sepuas hati dan sesuka hati.
Raihana pula langsung tidak menaruh sebarang syak wasangka terhadap Ambihat ralit menyiapkan santapan mereka. Dia sudah selesai menyediakan makanan tengahari mereka lalu membawa hidangan ke ruang tamu dan mereka menjamu selera disitu. Kelihatan dua susuk tubuh berlainan warna duduk bersebelahan mengisi kembali tenaga mereka, satunya putih cerah dan satu lagi hitam gelap. Setelah selesai makan tengahari, Raihana memberitahu Ambihat yang dia ingin mandi membersihkan diri, dan Ambihat boleh berehat di ruang tamu. Sambil merokok Ambihat mengangguk tanda setuju dan melihat Raihana masuk ke bilik tidur hingga mendengar bunyi pintu bilik air ditutup. Dia bangun dari sofa menuju ke arah dapur dan mencari sesuatu. Setelah mengeledah, dia menjumpai apa yang dicarinya, botol berisi pil pencegah kehamilan yang disimpan Raihana. Dia mengambil sebiji pil itu dan menyimpan botol itu kembali di tempat asal. Kemudian dia bergerak ke arah bilik tidur Raihana dan mengutip pakaiannya yang bertebaran di lantai. Dia menyimpan pil itu didalam kocek seluarnya dengan kemas. Ada sesuatu yang boleh dilakukannya menggunakan pil itu nanti. Setelah itu, dia menuju ke bilik air dan mengetuk pintu.
Raihana sedikit terkejut apabila mendengar ketukan itu. Dia segera membuka pintu itu dan melihat Ambihat berdiri tersengih dihadapan pintu. Batang zakarnya mencanak tegak memberi maksud yang difahami Raihana. Raihana membiarkan sahaja Ambihat menyertainya di dalam bilik air. Dengan air pancuran yang masih mengalir deras, aksi persetubuhan mereka bersambung kembali. Dengan tubuh yang basah, kedua mereka berkucupan dengan ghairahnya. Tangan masing-masing meraba setiap rongga tubuh pasangan mereka. Ambihat mematikan air pancuran lalu mengambil cecair sabun dan menyapu ke tubuh Raihana, bermula di buah dadanya. Raihana ketawa kegelian membenarkan tangan yang kasar itu merayap di setiap sudut tubuhnya termasuklah di celah kelangkang dan punggungnya. Nafsunya mula kembali terangsang dengan sentuhan itu. Raihana membuka semula air pancuran dan membersihkan sabun dari tubuhnya dan Ambihat sambil memberi pandangan menggoda. Ambihat mengerti maksud pandangan itu dan mengambil langkahnya. Dia memusingkan Raihana menghadap ke dinding bilik air dan mengacu batang zakarnya dicelah isi punggung Raihana. Raihana mendesah kesedapan sebelum menjerit kecil menerima sodokan zakar gemuk itu kedalam alur farajnya dari belakang. Didalam posisi ini Ambihat dapat menghentam faraj Raihana sedalam-dalamnya. Raihana mengerang kesedapan akibat hentakan kasar yang bertubi-tubi itu. Pancuran air yang menghujani tubuh mereka menambahkan lagi rasa ghairah mereka. Ambihat semakin menggila menghenyak faraj Raihana dengan ganas hingga kaki Raihana tidak larat untuk berdiri. Tanpa menghentikan rodokannya, Ambihat menurunkan tubuh Raihana ke posisi melutut. Raihana menahan tubuhnya dengan memaut ke mangkuk tandas duduk dihadapannya. Dengan posisi sebegitu, Ambihat dapat menujah batang zakarnya dari atas ke dalam faraj Raihana dengan lebih mudah. Raihana dapat merasakan alur farajnya ditekan kasar, kulit zakar dan kulup itu kuat mengesel isi farajnya, memberi sensasi baharu kepada Raihana. Berdengus-dengus Ambihat bersemangat menutuh faraj Raihana dari belakang, sambil sesekali menguak isi punggungnya untuk menyentuh dan mengentel lubang duburnya. Raihana cuba mengelak tetapi disebabkan posisi itu dia tidak dapat bergerak dan hanya merelakan saja perbuatan Ambihat, disamping nafsunya sudah hampir ke puncaknya. Melihat Raihana menghampiri klimaksnya, Ambihat sengaja memberhentikan tujahannya dan menarik keluar zakarnya. Raihana terpinga-pinga akibat perlakuan itu. Rasa nikmat klimkas itu terhenti diseparuh jalan ketika menghampiri kemuncak membuat Raihana rasa terdesak, seperti ada sesuatu yang tersangkut di dadanya. Tanpa amaran, Ambihat terus merodok kembali faraj Raihana sedalam-dalamnya sebelum menarik keluar zakarnya dan mengulangi perbuatan itu beberapa kali. Melolong Raihana kesedapan menerima setiap tujahan kasar itu dan akhirnya dia mencapai klimaksnya. Farajnya mengemut dan mengepit batang zakar yang gemuk itu sambil memancut air mazinya. Ambihat pula meneruskan dayungannya membuatkan Raihana mengeliat kesedapan akibat farajnya yang sensitif ketika itu. Ambihat menarik rambut Raihana dan meneruskan rodokannya sehingalah dia juga mencapai klimaks dan menghemburkan air maninya ke dalam takungan Raihana. Hanya bunyi erangan dan desahan yang Raihana mampu keluarkan akibat menikmati keseronokan persetubuhan itu. Kepalanya terlentuk bersandar di mangkuk tandas sambil disirami air pancur yang masih tidak berhenti dari tadi. Dadanya berombak mengambil nafas dalam keadaan yang basah itu. Ambihat yang masih berdiri itu seronok melihat keadaan wanita itu rebah longlai dihadapan kelangkangnya. Raihana hanya mampu melihat Ambihat keluar dari bilik mandi sambil tersenyum puas dengan batang zakarnya masih tegak berdiri. Nampaknya pasangannya itu masih belum puas menjamah tubuhnya. Raihana bangun dengan perlahan dan menyambung membersihkan dirinya kembali.
***BERSAMBUNG***
YOU ARE READING
Raihana 2
FanfictionSambungan kisah hidup Raihana selepas kejadian malam itu. ********************** Mula : 14/07/2022 Tamat: 02/12/2022 ********************** 1) Bacaan untuk 21 tahun ke atas. 2) Karya nukilan asal penulis. 3) Cerita fantasi penulis semata-mata. 4) Ti...