Bab 19 - Terpaksa

10.7K 80 26
                                    

Terbeliak mata Raihana mendengar arahan Rahul yang secara tiba-tiba itu. Sangkaannya perbuatan itu akan dilakukan kemudian hari, bukannya sekarang. Dia mengangkat muka memandang wajah Rahul yang tiada perasaan simpati untuk kepastian. Rahul mengulangi arahannya sekali lagi, kali ini gertakannya lebih keras. Raihana pasrah. Dia terkurung di dalam bilik itu bersama mereka dan keadaan dirinya yang sarat mengandung menyukarkannya melarikan diri. Dia hanya mahukan hari itu berlalu dengan segera dan nyawanya selamat. Dengan tangisan teresak-esak dia bangun dengan perlahan dan menuju ke birai katil seperti diarahkan. Dia melihat pengikut Rahul menyiapkan kamera dihadapannya. Dia tahu apa yang akan berlaku. Setelah selesai segala persiapan Rahul pun memberi arahan, merenung Raihana dari sofanya. Raihana mula melucutkan kain blousenya, kemudian jubah hamilnya, sebelum kesemua pakaian dalamnya dihadapan kamera yang sedang merakam itu, hingga tiada lagi seurat benang menutup tubuhnya melainkan tudung yang dipakainya. Malangnya kain tudung itu tidak cukup lebar untuk menutup dadanya, menjadikan permandangan itu semakin erotis. Perutnya yang memboyot dan melendut itu jelas kelihatan. Saiz perutnya yang besar itu tidak padan dengan tubuhnya yang kecil, seolah-olah perutnya itu mengembung dan hampir meletup bila-bila masa. Kelihatan urat-urat dan garisan parut regangan di kedua-dua sisi dan di tengah perutnya, menunjukkan kandungan didalamnya itu besar. Buah dada pejalnya kemerah-merahan dan putingnya membengkak. Kulitnya tubuhnya yang putih mulus menampakkan urat-urat hijau berselirat disebaliknya. Bentuk punggungnya montok untuk menampung berat kandungannya. Walaupun dalam keadaan dirinya sedang mengandung, Raihana masih kelihatan jelita. Dia cuba menutup bahagian kemaluan dan dadanya tetapi dihalang Rahul. Dengan esakan, dia menyatakan ucapan seperti diarahkan Rahul tanpa kerelaannya.

"Saya Raihana dan ini anak saya dengan bangla. Saya suka main batang haram, pancutlah dalam saya..." Ucap Raihana sambil mengosok-gosok perutnya. Airmata yang berjujuran di pipinya bukti dia tidak merelakan segala yang berlaku.

"Ok..Thiagu. Macam aku cakap semalam, aku kasi kau betina ni. Kau jaga dia sampai beranak. Apa kau mau buat sama dia aku tak kisah. Janji masa kerja, dia kerja." Ujar Rahul setelah berpuas hati dengan rakaman yang diperolehi. Itu adalah jaminan yang Raihana tidak akan berani membantahnya. Sengaja dia bertutur dalam Bahasa Melayu supaya Raihana dapat memahami perkara yang berlaku.

"Ok bos. Aku sayang sama bos." Thaigu menjawab dengan senyuman. Ketiga-tiga lelaki India itu tergelak besar. Raihana mengigil ketakutan. Dia berundur ke belakang apabila melihat Thiagu bergerak merapat kearahnya dari pintu bilik yang dijaganya tadi. Raihana terduduk di tilam katil akibat terlanggar hujung katil dan melihat Thiagu berdiri di hadapannya. Dia mengerti apa yang akan berlaku. Air matanya berjujuran sambil merayu meminta simpati tetapi tiada siapa yang mengendahkannya permintaannya. Thiagu mula bertindak melucutkan pakaiannya sambil berdiri di hadapan Raihana.

Raihana tergamam melihat tubuh bogel lelaki itu dihadapannya. Susuk badan Thiagu menggerunkannya. Orangnya tinggi dan bidang. Ketinggian Raihana hanya setakat bahunya sahaja. Tubuhnya besar dan tegap. Wajahnya bengis dan kepalanya botak. Batang zakarnya yang sedang tegak terpacak dihadapan Raihana besar dan panjang. Kepala zakarnya hitam legam tertonjol keluar dari kulit kulup dan urat-urat berlingkar sekeliling batang zakar gelap itu. Bulu kemaluannya nipis menutupi pangkalnya. Raihana melihat kantung buah zakarnya tergantung kemas dan besar. Segalanya sangat berbeza dari yang pernah dilihatnya dahulu.

"Aku memang geram tengok betina bunting macam kau, dapat kongkek ni sedap hahaha.." ujar Thiagu sambil merapatkan dirinya ke arah Raihana.

Raihana menangis dan cuba menjarakkan diri dengan naik ke atas katil dan membaling bantal ke arah Thiagu sebagai pertahanan tetapi perbuatan itu sia-sia. Dengan mudah Thiagu menangkapnya dan menekan tubuhnya terlentang atas katil. Dia memang bernafsu melihat susuk tubuh wanita mengandung. Dia sangat menyukai perasaan menyetubuhi mereka takala rahim mereka berisi kandungan. Lagi sarat kandungan itu, saluran faraj wanita itu semakin pendek dan padat, memberi sensasi yang menyeronokkan padanya ketika merodok faraj mereka. Raihana meronta-ronta cuba melepaskan diri tetapi gagal. Cengkaman tangan Thiagu sangat kuat untuk terlepas.

Raihana 2Where stories live. Discover now