Di atas sofa di ruang tamu, terdapat dua insan berbeza warna sedang bermadu asmara. Seorangnya berkulit cerah dan mulus, seorang lagi berkulit gelap dan berkedut. Wanita melayu muda itu begitu asyik berkucupan dengan lelaki warga asing yang tua itu. Raihana membiarkan sahaja tangan Ambihat merayap dibawah pakaiannya. Keseluruhan tubuhnya diraba tangan kasar itu, membangkitkan nafsu berahinya. Setelah hampir 2 minggu memendam rindu, malam ini dia boleh menikmati sepuas-puasnya. Pasangannya pula melayan dengan lembut dan perlahan, menikmati setiap inci tubuh badan Raihana. Di atas meja dihadapan mereka terdapat timbunan tin minuman keras yang telah dibuka dan beberapa bungkusan kecil plastik kosong bertaburan. Segala isi bungkusan palstik itu telahpun diserap oleh tubuh mereka dan sedang melonjakkan sensitiviti deria mereka berdua. Minda mereka menjadi kosong dan hanya fokus untuk menikmati keseronokan nikmat syahwat yang akan tiba.
Ianya bermula setelah Ambihat tiba di rumah Raihana seperti yang dirancang. Raihana pada mulanya ingin menyediakan minuman kopi di dalam cawan seperti kebiasaannya, tetapi Ambihat meminta Raihana menyediakan dalam satu jag, katanya untuk mereka berdua minum dan berbual lebih lama setelah lama tidak berjumpa. Tanpa syak Raihana menurut permintaan pasangannya. Dalam masa yang sama Ambihat pula mengambil beberapa karton tin minuman keras yang disimpan didalam peti sejuk Raihana tempoh hari dan mengisi semula stok baharu. Kesemua karton air sejuk itu dibawa ke ruang tamu. Sedang mereka berbual ringkas sambil menjamu kopi, secara tidak sengaja Ambihat tertumpahkan air kopinya. Raihana segera menuju ke dapur untuk mengambil kain lap. Di dalam jurang masa yang singkat itu, Ambihat sempat memasukkan suatu serbuk putih ke dalam jag kopi Raihana. Dia berpura-pura berlagak seperti biasa ketika Raihana kembali dengan kain lap dan dia membantu Raihana membersihkan tumpahan air itu. Setelah selesai mereka menjamu Kembali hidangan kopi itu. Ambihat berpura-pura minum dan memerhati Raihana beberapa kali menambah airnya. Lama kelamaan dia melihat wajah Raihana mulai kemerahan. Jeratnya sudah mengena dan rancangannya sudah boleh bermula. Apa yang Raihana tidak ketahui adalah serbuk putih yang dimasukkan didalam kopinya adalah dadah untuk mengkhayalkannya dan membuatkan dirinya lebih sensitif dari biasa. Disebabkan dia telah berulangkali meminum kopi dari jag itu, Raihana mula merasai tubuhnya menjadi sedikit panas dan jantungnya berdebar. Dia tidak mengendahkan keadaan itu dan melayani perbualan Ambihat serta menonton tv. Lama kelamaan dia merasakan kepalanya semakin ringan dan dia tidak dapat fokus berbual atau menonton tv. Apa yang dia rasakan adalah perasaan berahi semakin meningkat dan dirinya ingin dibelai. Ambihat mula membelai tubuh Raihana. Setiap gerakan tangan kasar Bangla tua itu memberi rangsangan dan kejutan kepada tubuh Raihana. Dia mula menjadi tidak keruan dan menghayati setiap geseran tangan itu merata tubuhnya. Tanpa sedar dia mula memeluk leher Bangla tua itu dan mengucupnya. Berkali-kali dia memberi kucupan manja dan berlaga lidah dengannya. Betapa dia merindui perasaan kucupan dan sentuhan itu. Nafsunya semakin meningkat dengan setiap saat berlalu.
"Adik Hana, kasi habis itu kopi." ujar Ambihat.
Raihana menurut sahaja permintaan Bangla tua itu. Dia menghabiskan keseluruhan kopi di dalam jag itu dan bersandar di tubuh Ambihat menikmati sentuhan tangannya di serata tubuhnya. Dia semakin khayal akibat kesan dadah itu di dalam tubuhnya, walaupun dia masih mempunyai sedikit kesedaran tentang keadaan diri dan sekelilingnya. Raihana hanya melihat Ambihat membuka tin minuman kerasnya. Dia melihat Bangla tua itu begitu berselera meneguk air itu dan menghisap rokoknya. Sekejap sahaja sudah beberapa tin diminumnya. Bau arak dan rokok menyerap ke deria bau Raihana. Dia melihat Ambihat membuka tin baharu dan memasukkan serbuk putih itu kedalamnya.
"Mari minum." Ambihat mempelawanya untuk merasai sedikit dari tin minuman itu.
Raihana cuba menolak dengan lembut. Dia masih ada sedikit kewarasan untuk menghindari minuman itu. Tetapi disebabkan pujuk rayu berterusan dan kesan dadah mulai menguasai dirinya, akhirnya Raihana mengalah lalu mengambil tin tersebut dan mula meminumnya. Terasa sangat pahit dan bergas. Dia cuba menolak tetapi dipujuk Ambihat untuk mencuba lagi. Raihana menurut sahaja. Bermula dengan hirupan, sedikit demi sedikit ianya menjadi tegukan. Tanpa disedari, Raihana sudah meminum tiga tin air minuman keras itu. Campuran dari minuman keras bergabung dengan dadah itu membuatkan Raihana semakin hilang kewarasannya. Disamping itu, Ambihat terus menerus meraba keseluruhan tubuhnya sepanjang masa menyebabkan nafsunya semakin menguasai diri. Raihana mula hilang pertimbangannya dan hanya menurut apa yang diperkatakan oleh pasangannya. Ambihat berpuas hati melihat keadaan Raihana. Wanita itu sudah pasti tidak akan mengingati perkara yang terjadi pada malam ini. Dia mula mengucup bibir Raihana. Dijilat segala permukaan didalam mulutnya. Lidah Raihana membalas dengan bernafsu. Tangan Raihana meraba-raba tubuh Bangla tua itu, dan dia membalas dengan meramas dan meraba-rana buah dada Raihana. Setelah memastikan Raihana telah tenggelam diulit nafsu, Ambihat mengeluarkan telefon bimbitnya dan membuka applikasi kameranya. Raihana yang sudah mabuk dan khayal hanya melihat perbuatannya.
YOU ARE READING
Raihana 2
FanfictionSambungan kisah hidup Raihana selepas kejadian malam itu. ********************** Mula : 14/07/2022 Tamat: 02/12/2022 ********************** 1) Bacaan untuk 21 tahun ke atas. 2) Karya nukilan asal penulis. 3) Cerita fantasi penulis semata-mata. 4) Ti...