Bab 15 - Memuaskan Nafsu

13.2K 78 5
                                    

Setelah kedua-dua mereka menghilangkan dahaga dengan meminum air minuman keras, Ambihat mengarah Raihana untuk menonggeng. Setelah Raihana memposisikan dirinya, Ambihat menyelak kain sarung telekung itu mendedahkan punggung dan alur farajnya. Ambihat mengambil gambar dan rakaman video keadaan faraj Raihana kebasahan dan berdenyut-denyut merasai geselan kulit kasar jarinya yang meraba-raba bahagian itu. Kesan pil kuning yang diambil itu masih mempengaruhi ghairahnya.

"Awak..masuklah. Saya tak tahan dah ni..." rayu Raihana.

Tanpa berlengah, Ambihat menghentam batang zakarnya yang melekit itu ke dalam alur faraj Raihana terus mengenai pangkal rahimnya. Melolong Raihana merasai sensasi ganas itu. Keadaan farajnya yang basah memudahkan batang zakar itu meluncur keluar masuk dengan kasar. Ambihat memegang erat pinggul Raihana dan menutuh padu. Dia sengaja berbuat demikian untuk menaikkan nafsu syahwat Raihana. Ditambah dengan pengaruh air minuman keras yang diambil tadi, walaupun dalam keadaan sedar Raihana tidak sempat berfikir panjang akibat rangsangan yang diterimanya. Sensasi rodokan bertubi-tubi dan nafsunya mengatasi kewarasan akal untuk berfikir dengan teliti. Raihana mengerang kuat dan mengeliat kesedapan menerima kekasaran tujahan pasangannya. Dia telah mencapai orgasmenya ketika zakar bangla itu tidak berhenti menutuhnya. Kini dia menghampiri klimaksnya yang kedua. Tubuhnya terhentak-hentak mengikut dayungan pasangannya. Walaupun berpakaian litup, gerakan tubuh dan buah dadanya boleh kelihatan dengan setiap hentakan dari belakangnya. Raihana mengeluh panjang dan farajnya mengemut kuat apabila mencapai klimaksnya. Bangla tua itu dari tadi merodoknya dan tidak memperlahankan dayungannya. Dilanyak sekuatnya faraj wanita itu melepaskan kegeramannya. Dengan satu sodokan padu, dia menekan zakarnya dengan dalam lalu melepaskan air benihnya kedalam rahim Raihana. Melopong mulut Raihana menerima tembakan air mani hangat itu didalam rahimnya. Walaupun sudah biasa dengan perbuatan itu, dia masih lagi rasa terangsang apabila merasai sensasi pancuran air hangat itu melekit dan mengalir didalam tubuhnya. Ambihat menekan-nekan zakarnya beberapa kali kedalam rahim Raihana sebelum menarik keluar. Dia merakam keadaan faraj Raihana yang kemerahan akibat dihentak berulangkali dan lelehan air putih pekat yang mengalir keluar dari alurnya.

"Awak...banyaknya awak pancut..." kata Raihana terbaring terlentang tercungap-cungap mengambil nafas. Dia menarik sebiji bantal dari sofa dan menyandarkan kepalanya ke bantal itu. Bangla tua itu masih melutut dihadapanya sambil meneruskan rakaman. Batang zakarnya yang melekit masih terpacak. Raihana memberi senyuman menggoda.

Ambihat memposisikan telefonnya untuk medapatkan sudut rakaman yang lebih baik. Setelah berpuas hati, dia terus menindih Raihana dan menciumnya. Raihana membalas kucupan itu dengan penuh kasih saying dan ghairah. Perasaan cinta kepada pemberi nikmat dunianya tidak dapat disangkal lagi. Dia dengan sepenuh kerelaan menyerahkan tubuh dan hatinya kepada lelaki warga asing ini untuk dijadikan teman bermadu asmara. Dia memeluk erat tubuh boroi itu dan meraba-raba keseluruhan tubuh bangla tua itu sambil menghidu bau badannya dengan bernafsu.

"Awak...saya tak puas lagi..." rengek Raihana.

"Aku pancut dalam lagi kali ya," Ambihat sengaja menyatakan perkataan itu tanpa Raihana mencurigai maksudnya.

"Boleh...awak pancut je puas-puas" goda Raihana sambil meneruskan ciumannya. Dia masih beranggapan dirinya dilindungi oleh kesan pil pencegah kehamilannya.

Bukan main gembira lagi Ambihat mendengar pernyataan itu. Dia pasti ucapan itu telah dirakam, dan kali ini diluahkan dalam keadaan wanita itu sedar dan waras. Dengan nafsunya membuak, dia menyembamkan mukanya ke arah buah dada Raihana dan menyedutnya. Di jilat-jilat dan di gentel-gentel sepuas-puasnya sehingga puting dada Raihana mengeras dan kebas. Raihana mengeliat dan mendecit kesedapan setiap kali putingnya disedut dan digigit pasangannya. Geseran kasar jambang dan lidah Bangla tua itu di sekitar buah dadanya memberikan nikmat syahwat yang hebat. Habis keseluruhan badan Raihana diselaputi air liur hamis Bangla tua itu melepaskan kegeramannya. Raihana merengek-rengek keseronokan merasai lidah kasar itu menjalar di seluruh celah tubuhnya, Tangan kasar itu meramas dan mengentel buah dadanya dan punggungnya. Kulit kasar berbulu lebat itu mengesel-gesel kulit tubuhnya yang licin, membangkitkan lagi nafsu mereka berdua.

Tidak tahan dengan rangsangan yang diterimanya, Raihana menggerakkan pinggulnya mengeselkan alur farajnya ke batang zakar Ambihat. Si Bangla tua itu pula sengaja tidak menuruti kemahuan Raihana untuk membuatkan Raihana semakin terdesak.

"Awak...saya nak lagi.." Raihana merayu. Farajnya dari tadi berdenyut kebasahan meminta tuan empunya diri untuk diisi.

"Kau naik atas aku.." arah Ambihat lalu berbaring di sebelah tubuh Raihana.

Tanpa berlengah Raihana terus memanjat tubuh bangla tua itu dan mencangkung tepat di atas batang zakar yang tegak terpacak. Setelah membetulkan posisi kepala zakar pasangannya, dia terus menekan tubuhnya ke bawah menelan keseluruhan batang zakar itu. Raihana melepaskan keluhan panjang dalam kesedapan merasai sensasi batang zakar gemuk itu membelah saluran farajnya hingga menekan pintu rahimnya. Dia mula menggerakkan pinggulnya mencari rentak untuk memuaskan nafsunya. Si Bangla tua itu pula hanya terbaring disitu seronok melihat permandangan ghairah dihadapannya. Buah dada Raihana membuai-buai mengikut rentak dayungannya. Raihana mendayung pinggulnya laju sambil mendongak dan merintih keseronokan menerima nikmat perselingkuhanya. Dia sudah tidak mempedulikan semua perlakuannya ini dirakam lensa kamera. Yang penting nafsunya dipenuhi. Ambihat mula merangsang Raihana dengan meraba dan meramas dadanya. Buah dadanya diuli dan putingnya dipicit-picit, menaikkan lagi nafsu Raihana. Raihana merebahkan dirinya ke atas tubuh bangla itu. Kulit tubuhnya yang lembut bergeseran dengan bulu dada yang kasar menambahkan lagi keasyikan syahwatnya. Ambihat membiarkan sahaja Raihana mendayung diatas mencari puncak kenikmatan sendiri. Raihana berulang kali berkucupan dengan pasangannya sambil meneruskan gerak pinggulnya. Beberapa kali mata mereka bertemu dalam jarak yang sangat dekat itu. Pandangan mereka berbicara di sebalik gerakan dayungan itu semakin laju apabila Raihana menghampiri klimaksnya. Sedang dia mengemut dan mencapai orgasmenya, Ambihat memeluk tubuhnya erat. Raihana hanya mampu mendongak dan memeluk tubuh bangla itu sambil mengerang kesedapan memancarkan air mazinya. Berdenyut-denyut farajnya melepaskan air membasahi dan mengurut batang zakar yang tegap menyumbat salurannya.

Setelah itu Raihana terlentuk di atas tubuh Ambhiat. Ambihat mengucupnya berulang kali lalu memusingkan tubuh mereka berdua. Kali ini Raihana terlentang dibawah Bangla tua itu. Mengerti apa yang perlu dilakukan, Raihana mendepakan pehanya seluasnya memberi ruang untuk batang zakar itu masuk dengan lebih dalam lagi. Ambihat menampuh kaki Raihana ke bahunya, dengan posisi ini dia dapat menutuh Raihana dengan lebih mudah. Raihana merintih kesedapan apabila Bangla tua itu memulakan dayungannya. Bermula perlahan, rentaknya semakin laju dan kasar. Raihana mengetip bibirnya menerima asakan itu, dia benar-benar menyukai perasaan ini. Ambihat pula sengaja menarik zakarnya hingga ke hujung alur faraj Raihana sebelum menghentaknya kembali masuk menuju ke pintu rahim Raihana. Raihana melolong keenakan menerima tujahan itu. Dia dapat merasakan seperti isi farajnya bergerak mengikut gerakan batang zakar itu keluar masuk. Si Bangla tua itu pula sekali lagi meracau-racau dalam bahasa ibundanya yang Raihana tidak fahami. Sangkaan Raihana mungkin pasangannya begitu menikmati persetubuhan ini dan menzahirkannya melalui percakapan. Raihana mengeliat dalam kenikmatan apabila dia menghampiri kemucak nafsunya sekali lagi. Ambihat meneruskan dayungan kasarnya tanpa mempedulikan rintihan Raihana ketika dia mencapai klimaks. Kakinya menendang-nendang ke udara ketika melepaskan pancutan air mazinya dan meraung kesedapan. Setelah Raihana terkulai layu, si Bangla tua itu pun melajukan rentaknya sebelum memancutkan lagi air mani yang pekat ke dalam rahim Raihana. Raihana mendesah keseronokan menerima segala denyutan berisi benih itu didalam takungannya. Ambihat menindih tubuh Raihana setelah selesai menyemai benihnya. Peluh dari tubuh bangla itu menitis dan bergaul dengan peluh milik Raihana. Walaupun sedemikan, permainan hari ini masih belum tamat lagi.

***BERSAMBUNG***

Raihana 2Where stories live. Discover now