Bab 06 - Penantian

11.4K 67 2
                                    

Jam di dinding menunjukkan sudah menghampiri jam 12 malam. Raihana mengah terbaring terlentang diatas katil, dadanya berombak kuat mengambil nafas. Pahanya terkangkang luas, alur bibir farajnya kemerahan dan terkemut-kemut kesengalan. Lelehan air mani likat mengalir perlahan dari alur bibir farajnya. Peluh melekit berkilat diserata tubuhnya, bertakung di pusat perutnya bergaul dengan sisa peluh pasangannya. Disisinya si Bangla tua Ambihat sedang terbaring, juga dalam keadaan mengangkang. Berbeza dengannya, kelihatan batang zakar Bangla tua itu tegak terpacak walaupun sedikit kendur. Kelihatan lelehan air mani bertakung di kawasan kulup yang menutupi kepala zakarnya dan turun membasahi batang yang berdiri itu. Bangla tua itu kelihatan puas dengan keadaan Raihana yang terbaring di lengan kanannya di celah ketiaknya yang berbulu lebat itu. Tangan kanannya meramas-ramas buah dada Raihana, melepaskan kegeramannya terhadap gunung lemak yang pejal dan ranum ini. Selepas aksi berjimak didalam bilik air petang tadi, mereka menyambung sesi persetubuhan beberapa kali lagi. Seingat Raihana, sekali di ruang tamu sebelum makan malam diikuti dengan lagi dua kali adegan seks di bilk tidurnya sehingga kini. Dirinya betul-betul dihenyak sepenuh hati oleh Ambihat. Raihana merasakan mungkin beginilah keadaannya bagi pasangan yang baharu kahwin, mereka pasti akan bersetubuh sebanyak mungkin sepuas-puasnya tanpa mengira waktu dan tempat. Betapa sedap dan seronoknya perasaan yang Raihana rasakan ini. Keinginan untuk menikmati persetubuhan yang selama ini terpendam selepas kejadian hitam dahulu kini sudah puas dilunaskan. Dia berasa sangat tenang mempunyai pasangan yang boleh menemaninya.

"Adik Hana, aku mau balik. Esok aku kelija." Kata Ambihat setelah bangun dari katil dan mula menyarung kembali pakaiannya.

Raihana memandangnya sepi. Dia ingin berkata tetapi tiada perkataan yang keluar dair mulutnya.

"Kalu mau, nanti sabtu malam aku mari lagi. Hari biasa aku kelija."

Raihana terus bersetuju. Terpancar keceriaan di muka Raihana mendengar cadangan bangla tua itu. Dia masih inginkan sentuhan seksual dari seorang lelaki dan padanya Ambihat adalah pasangannya yang sesuai untuk aktiviti ini.

"Sekejap ya." ujar Raihana sambil bingkas bangun dari katil, masih berbogel. Dia membuka laci didalam almari bajunya mencari sesuatu dan kembali ke Ambihat setelah menemuinya.

"Nah, ni kunci pintu grill dan pintu belakang rumah. Sabtu nanti saya tutup lampu dapur, senang awak untuk masuk. Tak payah pecah masuk lagi ya," kata Raihana sambil tersenyum.

Ambihat mengambil kunci itu lalu memberi satu kucupan ke bibir Raihana. Raihana menyambut dengan penuh kerelaan sambil memeluk bangla tua itu. Dalam keadaan itu pun Bangla tua itu masih sempat meramas-ramas buah dada Raihana dan mengentel putingnya. Raihana senyum membenarkan perbuatan itu. Dia pun mengekori Ambihat menuju ke dapur dan menutup lampu sebelum membuka pintu belakang rumahnya. Setelah memastikan tiada orang di kawasan itu, dia menyaksikan Ambihat beredar dari situ hingga hilang dari pandangannya dalam kegelapan malam. Dengan cepat dia mengunci pintu dan kembali ke bilik tidurnya. Raihana merasai sedikit kengiluan apabila merasakan beberapa golakan cecair hangat didalam ruang tubuhnya apabila dia bergerak. Banyak betul air benih yang bertakung didalam rahimnya. Nasib baik dia sudah mengambil pil pencegah kehamilan. Jika tidak, dengan jumlah air yang bertakung ini sudah pasti dia akan mengandung. Raihana tersenyum puas, puas dengan persetubuhan yang dikecapinya dan puas dengan hasil perlindungan pil pencegah kehamilan itu. Nampakya tiada apa yang perlu dirisaukan. Setelah mengemas sekadarnya, dia pun tidur dalam keadaan diri yang tidak terurus itu. Farajnya beberapa kali mengemut dan berdenyut, seolah-olah sudahpun merindui kehadiran batang zakar gemuk pasangannya. Nampaknya ia perlu bersabar menunggu hingga ke hujung minggu seterusnya sebelum dapat bertemu kembali. Pastinya ketika itu segala kerinduannya akan diubati.

Berlainan pula dengan keadaan Ambihat. Dia belum puas mengerjakan tubuh wanita muda itu. Tetapi dia tahu dia tidak boleh gelojoh. Dia tahu cara permainannya. Dia perlu mengatur langkah cermat untuk memastikan dia dapat mempergunakan wanita ini sepenuhnya dan menjamah tubuhnya sepuas-puasnya. Dengan sebiji pil pencegah kehamilan yang dicuri tadi, akalnya rancak memikirkan cara yang paling memuaskan untuk dia menghayati permainan erotis ini. Ambihat tersenyum lebar merancang sambil berjalan kembali ke rumah kongsinya dalam kegelapan itu.

Keesokan harinya di tempat kerja, beberapa teman sekerja Raihana mengusiknya. Kata mereka rupa Raihana berseri-seri seperti pengantin baharu. Penampilannya juga agak berbeza dengan minggu sebelumnya. Sebelum ini Raihana sedikit muram dan kurang ceria, begitu berbeza dengan hari ini. Raihana hanya mampu tersenyum sambil menidakkan usikan mereka. Setelah beberapa kali diusik dan ditanya, Raihana pun memberi alasan bahawa dia baru menemui teman yang sesuai dengan dirinya dan sedang mengenal hati budinya. Semakin rancaklah rakannya mengusik Raihana dalam beberapa hari itu. Raihana membiarkan sahaja mereka mengusiknya dengan alasan rekaannya itu. Didalam hatinya dia juga menyedari penampilanya sedikit berbeza dari sebelumnya. Bahagian dadanya dirasakan menonjol sedikit dan punggungnya dirasakan sedikit melebar. Dia juga merasakan kain baju kurungnya sedikit tegang di kedua bahagian tubuhnya ini. Pada hematnya mungkin inilah hasil penangan persetubuhan dua insan. Tubuhnya mula berubah sebagai reaksi seksual dari persetubuhan yang dialaminya.

Dari sehari ke sehari, Raihana semakin resah. Dia merasakan masa berlalu dengan sangat perlahan. Malam Sabtu yang dirancangkan itu terasa sangatlah jauh. Hampir setiap malam farajnya berdenyut-denyut merindui kehadiran batang zakar gemuk itu. Walaupun pasangannya seorang lelaki tua, namun stamina dan nafsunya tinggi, membuatkan Raihana semakin terdesak untuk menikmati kembali sensasi romantis persetubuhan kasar dengan Ambihat. Untuk mengalihkan perhatiannya, Raihana menyibukkan diri mengemas rumah dan membeli barangan dapur untuk dimasak. Dia ingin melayani pasangannya dengan lebih elok. Sekurang-kurangnya biarlah mereka berdua puas duduk bersama di rumah itu pada hujung minggu nanti.

Menjelang hari Sabtu, Raihana sudah tak keruan duduk di rumah seorang diri. Dia asyik menghitung waktu hampir setiap jam menunggu pasangannya muncul di rumahnya. Dia sudah menghiasi rumahnya dan menyembur pewangi untuk membangkitkan suasana. Dia juga sudah menyediakan air panas untuk menjamu Ambihat berehat apabila tiba nanti. Dia juga sudah mandi dan merapikan dirinya untuk dipersembahkan kepada pasangannya. Bulu tundunnya sudah dinipiskan dan dirapikan. Rambutnya dikemaskan dan dirinya perelokkan untuk kepuasan tatapan pasangannya. Raihana hanya mengenakan baju t-shirt labuh dan seluar boxer pendek tanpa pakaian dalam, kerana sudah pasti semua ini akan ditanggalkan jua nanti. Puting dadanya kelihatan terpacak dibawah helaian baju itu, sensitif akibat bergesel dengan kain yang menutupinya. Persediaannya sudah lengkap, yang kurang hanyalah kehadiran pasangannya di rumah ini.

Jarum jam bergerak perlahan setiap minit, menambah derita penantian Raihana. Dari jam 8 malam menginjak ke 9 malam, ke 10 malam tetapi masih tiada tanda-tanda kehadiran Ambihat. Raihana hampir kecewa apabila tiba-tiba mendengar bunyi kunci dan tombol pintu belakang rumahnya dibuka. Dengan hati yang berbunga-bunga Raihana segera ke dapur dan menyambut kedatangan Ambihat. Kelihatan Bangla tua itu masuk sambil membawa beberapa bungkusan beg plastik. Pakaiannya compang- camping dan keadaan dirinya masih kusut masai. Tetapi segala itu tidak diendahkan Raihana. Kedua mereka senyum melihat diri masing-masing dan Raihana menyambut tangan Ambihat lalu menciumnya, seperti sang isteri menyambut kepulangan sang suami. Ambihat pula membalas dengan memberi kucupan mesra di bibir Raihana. Aktiviti malam ini sudah boleh bermula.

***BERSAMBUNG***

Raihana 2Where stories live. Discover now