Episode 19

1K 70 11
                                    

"လူကြီး!!မပြီးသေးဘူးလား?!!!ဒီမှာနောက်ကျတော့မယ်!!!"

"လာပြီးကလေးရေ!!လာပြီ!!"

ဒီနေ့က Tae နဲ့ Tae လူကြီးတို့မင်္ဂလာနှစ်ပတ်လည် ၁နှစ်ပြည့်အထိန်းမှတ်မို့ လူကြီးကTae ကိုမင်္ဂလာချစ်သက်လက်ဆောင်အဖြစ် Paris ကိုလိုက်ပို့မလို့ဖြစ်သည်။

"ဘယ်သူပြချင်လို့အဲ့လောက်တောင်ပြင်ဆင်နေရတာလဲ?...အဘိုးကြီးနော်~ခင်ဗျားမရိုးတော့ဘူး။"

"မဟုတ်ရပါဘူးဗျာ~လာ!သွားစို့!အတွင်းရေးမှူး Bo ကားပေါ်ပစ္စည်းတွေတင်။လာမိန်းမလာ~!"

"ဟွန့်!...သွားခံနီးမို့ ခင်ဗျားကြီးသက်သာသွားတယ်မှတ်။"

ဒီလိုနဲ့ အချစ်တွေရှိတဲ့ Paris မြို့ကြီးဆီသို့ ဦးတည်လိုက်ကြလေသတဲ့......
.

.

.

.
"အတွင်းရေးမှူး Bo နဲ့ အတွင်းရေးမှူး Choi စိတ်ချမယ်နော်။Company ကိုဒီတပတ်တော့သေချာဂရုစိုက်ထားပေး။"«Jungkook »

"စိတ်ချပါ ဥက္ကထ။"«အတွင်းရေးမှူး Bo»

"ပျော်ရွှင်စရာခရီးလေးဖြစ်ပါစေ Tae Tae ..."«အတွင်းရေးမှူး Choi»

"Hee ကျေးဇူးပဲ Unnie...ဒါဆို Tae တို့သွားတော့မယ်။"«Tae»

"အင်း ကောင်းကောင်းသွား..."«အတွင်းရေးမှူး Choi»

ထွက်သွားတဲ့ Jeon မောင်နှံကိုကြည့်နေကြတုန်း အတွင်းရေးမှူး Bo ရဲ့လက်ဟာသူမပခုံးပေါ်ရောက်လာတော့သူမကတွန်းဖယ်လိုက်ကာ ထွက်လာလိုက်သည်။အတွင်းရေးမှူး Bo ကတော့ပြုံးစိစိနဲ့......

—————-\\ Guardian Husband//—————

"Ladies and gentlemen, [Air France] welcomes you to [Paris]. The local time is [20:00]. For your safety and the safety of those around you, please remain seated with your seat belt fastened and keep the aisle(s) clear until we are parked at the gate."

လေယာဉ်မယ်ရဲ့ကြော်ငြာသံဆုံးတော့ လူတွေဟာ နေရာမှာရှိနေသေးပေမဲ့ အနည်းငယ်လှုပ်လှုပ်ရှားရှားဖြစ်ကုန်သည်။Jungkook လဲသူ့ပခုံးပေါ်မှာအိပ်ပျော်နေတဲ့ သူမလေးကိုနှိုးလိုက်တယ်။

"ကလေး~ကလေး..."

"အင်~"

"ထတော့...ရောက်ပြီ။ထတော့ ထတော့..."

Guardian Husband Where stories live. Discover now