Bugün Shibusen Savaş Akademisi'nde ilk günüm. Benim gibi yeni başlayan bir çok acemi öğrenci bugün Giriş Sınavı'na tabi tutulacak. Bir anons yapılacak ve sınava gireceğiz.
Ben bahçede beklerken anons yapıldı. "Yeni gelen bütün Öğrenciler, hepiniz hoşgeldiniz. (Arkadan alkışlar yükselir.) Buradaki amacın ne olduğunu eminim herkes biliyordur. Lafı fazla uzatmadan sıraya geçin. Oradaki hocalar sizi sırayla içeri alacaklar." Sıraya girdim. En sonunda beni içeri çağırdılar. Sınava gireceğim salon çok büyüktü. Tam karşımda imparator, onun eşi ve iki oğlu vardı. Imparatorun adı Mikrados. Eşinin adı Medusa-sama. Büyük oğlu 20 yaşında ve adı Kyouka-kun. Ve son olarak benimle yaşıt olan bütün kızları kendine aşık eden küçük oğlunun adı ise Shiro. Beni sınav yapmak için adımı söylediler. Salonun orta yerinde bulunan çarpı işaretinin üstünde durdum. Imparator bana " Kendini tanıt sonra da eğitmenimiz seni test etmeye başlayacak. " Bu EĞİTMEN sınavda genellikle size saldırır, pataklar. Amacı sizin savaş seviye ve bilginizi ölçmektir. Ben de başladım anlatmaya " Ben Allen Walker. Kızıl Ejder soyundan gelen Amelia ve Milu'nun kızıyım. " Imparator eğitmene kafasıyla tamam işareti yaptı. Ben hemen kılıcımı çıkardım. O sırada eğitmen bana doğru hızla koşmaya başladı. Icimden *sen bittin Allen son duani et* diyordum. Tam kılıcı bana saplayacakken hızla yukarı sıçradım. Benim peşimden geldi. Ben farkına varamadan arkama geçti ve tam kafamı çevirecekken sırtıma tekme attı. Yere sert bir şekilde düştüm. Ama ayağa kalkıp koşmaya başladım. Arkama baktım. Ortadan kaybolmuştu. Ben fark edemeden arkama geçti yine. Bana "Bu kadar aceleci olmamalısın. "dedi. Aynı hataya düşmemek için hızla oradan ayrılmaya çalıştım. Kılıcı kolumu sıyırdı kaçmaya çalışırken. Biraz sendeledim, ama yinede koşmaya devam ettim. Eğitmen bana bağırarak"Madem ateşi bükebiliyorsun o zman göster bana " dedi. Meğerse eğitmen de ateşi büküyormuş. Eliyle bir mühür oluşturdu ve avcunda bir ateş Topu belirdi. Bana doğru hızla koşmaya başladı. Eğer kaçarsam beni yine yakalayacaktı. Ellerimi çapraz yaparak alevden bir kalkan oluşturdum. Eğitmenin saldırısını engelledim. Eğitmenin dikkati dağıldı. Fırsat bu fırsat deyip tekmeyle Eğitmenin karnına vurdum. Yere düştü. Yüzünden bayağı sinirlendiği belli oluyordu. Kaş ile göz arasında yanıma gelip yumruğuyla suratıma vurdu. Burnumun kırıldığı sandım ama kanamamıştı bile. Şans eseri kurtulmuştum. Eğitmen hızla geldi ve kılıcı bana gelecekken kafamı eğdim. Ama kılıç ben eğildiğimde kolyemin ipini kesti. Şok olmuştum. Babamın bana verdiği kolye yerde paramparça bir şekilde duruyordu. Eğitmene çok sinirlendim ve o daha ne olduğunu anlamadan yumruğunu suratına geçirdim. Tam o sırada imparator savaşı durdurdu ve bana "Yeter artık bu kadarı bize yeterli. Buraya gel, selam ver sonra da gidebilirsin. Sınavın sonucunu yarın öğreneceksin" dedi. Ben onu duymamazlıktan gelip yerdeki kolyemi toplamaya başladım. Bana " Hemen buraya gel! Selam vermek zorundasın, saygısızlık etme!" dedi. Ben yine umursamadım ve toplamaya devam ettim. Bunda inatci olduğumu görünce artık tek kelime etmedi. Sonra kolyeyi cebime koydum. Imparatora yaklaşıp kılıcımı çıkardım. Yere sapladım. Sonra da selam verdim. Tam salondan ayrilacakken Imparatorun küçük oğlu bana "Bekle bir dakika . Sana bir soru sormak istiyorum. Buraya gel" dedi. Yaklaştım. Sonra bana dönüp tekrar " az önce neden selam vermeden kolyeyi aldın "dedi. "Bu kolye bana babamdan kalan bir Yadigar. Bu yüzden ne olursa olsun bunu korumak zorundayım" dedim. Imparator dayanamayıp" Saygısızlık yapmana gerek yoktu!" diye bağırdı. "Benim bildiğim bir Imparatorun başkalarının değerlerine, gelenek ve goreneklerine saygı duyması gerekir" dedim. Tam bana bağıracakken Shiro-sama (küçük oğlu) "Baba bence o kadar da haksız sayılmaz. Bence bu kızı öncü birliklerine katmalıyız"dedi. "Saçmalama oğlum bu kız sadece ateşi bükebilen bir küstah! "dedi. "Bence öyle değil. Bir savaşçının en önemli özelliği yetenekleri değildir. Sadakat, hırs ve vaz geçmemektir. Bu özellikler bu kızda var baba, bana güven! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorluk Savaşları
AdventureKayip Annesini ve babasını bulmak için çabalayan Allen Walker, en sonunda hayalindeki akademiye girer. Akademide babasının öğrencisi olan Shiro ile karşılaşır ve takım olurlar. Annesi ve babasi öncü birliklerinde oldugu icin taninmis kisilerdir.Herş...