18.BÖLÜM-EMIYA VS LENALEE

53 8 0
                                    

Ortaya çıkan patlama sonucu komutan George yere savruldu. Henüz kimin kazanacağı belli değil. Bunu bize zaman gösterecek. Bakalım ne kazanacak!?

Sağlık görevlileri hemşireler arenaya indiler. Komutanın ve George'un nabızlarına baktılar. Sonra da hakeme kafalarıyla 'Hayır' işareti yaptılar. Hakem konuşmaya başladı :

" Bu savaşta kimse galip gelmemiştir. Ikisi de bayıldığı için savaş geçersiz sayılacaktır." Herkes hayal kırıklığına uğradı. Sonra konuşmaya devam etti:

" Sıradaki yarışmacılar Emiya ve Lenalee. Arenaya gelin lütfen." Ikisi de indiler. Lenalee iyi bir kıza benziyordu. Yani en azından bakışları bana masum geldi. Ikisi de yerlerine gectiler. Hakem 'başlayın' diye bağırdı. Ama ikisi de yerlerinden bile kıpırdamadılar. Herkes sabırsızlıkla ilk hamleyi kimin yapacağını bekliyordu. Sonra Emiya kılıcını çıkarıp koşmaya başladı. Lenalee saldırıyı emgelleyemedi ve kendini duvarla bütünleşmiş bir şekilde buldu. Kolay bir ava benziyordu. Sıra Lenalee'ye gelmişti. Elinde bir mühür oluşturdu. Ağzında sözler mirildandi. Sonra parmaklarindan yeşil ışık hüzmeler çıkmaya başladı. Tam Emiya'nın olduğunu yerin altından bir ağaç dalı çıktı ve ayağını yakaladı. Demekki Lenalee ağaçları kontrol edebiliyor.

Emiya kılıcıyla dalı kesti. İşin tuhaf tarafı kesilen dal Yeşilden siyah renge döndü ve yok oldu. Emiya'nın aklına bir şey gelmişçesine düşünmeye başladı. Yeniden kılıcını çıkarıp ağzında bir mühür mirildandi. Sonra elindeki kılıç biçim değiştirdi. Mavi renkten yeşil renge döndü. Metal olan sapı kahverengi bir ağaç dalına dönüştü. Sivri bölüm ise yeşil sivri yapraklarla doldu. Kimse Emiya'nın da ağaçları kontrol ettiğini bilmiyordu. Komutanın bunu görmesini isterdim.

Lenalee şaşırdı. Sonra ne olduğunu bile anlamadan kılıcı karnına sapladı. Onu kendi silahiyla yenmek zekice. Emiya kılıcı elinden bıraktı. Kılıç Lenalee'nin karnında kaldı. Sonra 'pes!' diye bağırdı. Bu savaş çok kısa sürmüştü. Demek Lenalee pek de güçlü değilmiş.

İmparatorluk SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin