17.BÖLÜM- KOMUTAN VS GEORGE

66 7 0
                                    

Arenada teke tek yapılacak savaşlar yarın başlıyor. Tek bir kural var o da kaybetmemek.

Öğleden sonra saat 13:30 civarında başladı eğitim. Kiminle dovusecegime baktım. Benimle yaşıt bir kız. Adı Masaoi'ymis. Benimle 4. Sırada karşılaşacakmis. Ilk üç sırada ise sırasıyla Shiro (komutan) , Emiya ve kim olduğunu bilmediğim Shiba diye bir çocuk.

Komutan listede yazdığı gibi ilk sırada arenaya indi. Bana daha üç kişi olduğu için gittim yukarı kulvarda beklemeye basladim. oturdum. Komutan ve rakibi ( adı George'mus) yerlerine gectiler. Ben komutanın kazanacağından emindim. Hakem 'dövüş başlasın! 'diye bağırdıktan sonra ikiside koşmaya başladılar. Ilk başlarda basit hareketler kullanarak birbirlerini biraz yordular. Sonra ilk hamleyi George yaptı. Meğersem toprağı büküyormuş. Komutana doğru bir kaya parçası fırlattı. Bunu ne ara yaptığını kimse anlayamadı ve kimse çaktırmadi ;). Komutan da bir rüzgar kalkanı yapıp kayayı puskurttu. Sonra George hızla komutana doğru gelip yumruk atmaya çalıştı. Komutan hemen fark edip havaya sıçrayinca George'un yumruğu havada kaldı. Tam kafasını yukarı kaldıracakken komutan tekmeyle yüzüne vurdu. George yerde bir kaç metre yuvarlandı. Sonra ayağa kalktı ve koşmaya başladı. Komutan da dahil herkes ona yeniden yumruk atmaya çalışacağını sandık. Ama komutana bir kaç metre kala eliyle yeniden bir kaya parçası oluşturdu. Komutan ne olduğunu anlamadan kayayı karnında parçaladı. Komutan yere savruldu. Sonra ayağa kalktı yavaşça. Yüzünden çok kızgın olduğu belli oluyordu. Sonra yere bir damla kan düştü. Komutanın Kaşi Kanıyordu. Eliyle silip yeniden koşmaya başladı. Bu sefer kılıcını çıkarıp koşmaya başladı. Ağzında bir mühür mirildandi ve kılıç biçim değiştirdi. Siyah renkten mavi renge döndü ve etrafında rüzgar kalkanı oluştu. Herkes bu tekniği ilk kez gördüğü için küçük bir şok yaşadı. Ardından George da kılıcını çıkardı ve pozisyon aldı. Komutan kılıcı saplamaya çalıştı. Rakibi onu engelledi. Bir süre böyle dövüştüler. Sonra ikisi de yeri boyladi. Güçlükle ayağa kalktılar. Herkes nefesini tutup finalde ne olacağını merak ediyordu. Koşmaya başladılar. Ikiside de kılıcını çıkardı. iki saniye sonra bir patlama oldu. Ben de dahil herkesin gözleri kamaştı. Sonra herkes kendine geldiğinde ikiside yerde baygın yatıyorlardı. Aynı Sasha'da olduğu gibi.

İmparatorluk SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin