Shiro-sama sayesinde artık öncü birliklerindeyim. Burada anneme ve babama ulaşmam daha kolay olacak. Sınav sonuçları geldi. Beni yaşıtlarımın en üstüne koymuşlar. Bugün takım arkadaşlarımla ve eğitmenimle tanışacağım. Sabah erkenden kalktım. Grup adları verilen yere gittim. Beni koydukları grubun bölümünde bir kız oturuyordu. Benden biraz daha uzundu. Saçları uzun ve sarıydı. Onun yanına gittim."Merhaba" dedim. O da " Merhaba, sen de mi öncü birliklerine katıldın? "dedi. "Evet, ben Allen Walker. Sen?" diye soru sordum. Bana "Ben Souma Mabuchi , tanıştığıma memnun oldum " dedi. "Ben de memnun oldum" dedim. Kızın hemen arkasından iki kız geldi. Ikiz olan kızlar birbirlerine o kadar benziyorlardı ki kopyalanmışlar sandım. Souma ile konuşmaya başladılar. Souma " Bakın arkadaşlar bu Allen Walker . Bizim yeni takım arkadaşımız". Sonra bana dönerek " Bunlar Riko ve Ako. Iyi kızlardır" dedi. Riko uzun kızıl saçlı , cok zayıf bir kızdı. Ako ise ondan biraz daha kilolu, kısa boylu , kısa kızıl saçlıydı. Onlarla tanıştıktan sonra içeriden bir çocuk geldi. Siyah saçları , mavi gözleri vardı. Souma "Bu da Emiya" dedi. Souma'nın bakışlarından Emiya'dan hoşlandigini belli oluyordu. Bu grubu sevmiştim. Çok sıcakkanlı insanlardı. Souma " Allen istersen biz biraz dolasalim etrafa da alisiriz" dedi. Kabul edip dolaşmaya başladık. Derslerin verileceği binanın önüne geldik. Merdivenleri o kadar çoktu ki yukarıya asla ulaşamayacağımızı düşündüm. Tam arkamizda kadın bir komutan geldi. Elindeki kamçıyla omzumuza vurdu. Sonra " Niye aylaklık ediyorsunuz hemen çıkın yukarı!!! " dedi. Arkasindan komutanın öğrencileri geldi. Bizden iki yaş büyük gibi duruyorlardi. Aralarından sarışın bir çocuk komutana" Bekleyin Komutanım . Bunlar buraya yeni başladılar galiba onları bu kadar zorlamayın" dedi. Çocuk yanıma geldi. Ne olduğunu anlamadan sağ eliyle belimden tutup kendine çekti. Sonra sol eliyle çenemi tuttu ve " Sen çok narin bir kıza benziyorsun. Böyle bir akademide ne işin var . Hem çok narin hem de çok güzelsin" dedi. Sinirlerim iyice oynadı. Belimi kavradiğı elini ittim ve çenemi tutan eline vurdum. Sonra " aynı zamanda biraz inatcisin galiba " dedi. Iyice sinirlendim. Tam yumruk atacakken komutan bize kamçıyla yine vurdu ve bizde arkamiza bakmadan kaçmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorluk Savaşları
AdventureKayip Annesini ve babasını bulmak için çabalayan Allen Walker, en sonunda hayalindeki akademiye girer. Akademide babasının öğrencisi olan Shiro ile karşılaşır ve takım olurlar. Annesi ve babasi öncü birliklerinde oldugu icin taninmis kisilerdir.Herş...