23.BÖLÜM-YEPYENİ BİR YOLCULUK

22 3 0
                                    

Önceki bölüm hatırlatması: Allen ve arkadaşları mağarada göreve çıkarlar. Aniden Nida Ratatoskr belirir. Sasha Nida ile işbirliği yapıp Allen'in kolyesini çalarlar. Çalınan kutsal küre ile yeni bir boyut oluşturup gecide girer ve kaybolurlar. Allen'in kolye olmadan gücü olmaz. Kutsal küre ise solmustur.

Çaresizce etrafıma baktım. Shiro ve diğerleri beni izliyorlardi. Hala olayın şokundaydım. Benden hoşlanıyor sandığım Sasha Nida ile işbirliği yapıp kolyemi çaldı. Demek sadece bana yaklasmak icin yapmış! an kılıç kullanmaktan başka bir şey yapamıyorum.

" Allen buraya gel!"

Komutan Smith'in sesiyle aniden irkildim. Dediğini yapıp boş boş oturduğum koltuktan kalktım. Bana şüpheli bir şekilde bakıyordu. Kolumdan tutup imparatoriçenin yanına götürdü. Elinde solmuş olan Küreyi gördüm. Beni yanlarına çağırıp olayı anlatmamı istediler. Hepsini bir bir anlattım. Sonra beni yolladılar. Anlattıklarımın bir işe yaramayacağını biliyorum. Çünkü ben bile daha olayı kavrayamadim. Keşke başta Sasha'ya hiç güvenmeseydim. Akademinin koridorunda yavaş yavaş yürüyordum. Ardından birinin adımı söylediğini duydum ve arkama baktım. Shiro bana doğru hızla koşuyordu. Yanıma vardığında nefes nefese kalmıştı.

"Allen!"

"Evet?"

"Ko-komutan Smith kolyeni bulmanın bir yolunu buldu!"

"Ne?! Nasıl?!"

" Kutsal küre yeniden parlamaya başladı! Küre sayesinde onların gittiği yerlere gideceğiz! "

Ikimiz de bizim ekibin yanına gittik.

" Shiro kolyemi bulmanın bir yolunu buldu! "

Hepsi bizi heyecanla dinledi ve fikri onayladı. Bir-iki gün sonra kolyemi bulacağım! Yani daha doğrusu bulmayı umuyorum.

Akşam geç vakitte odamın penceresinden dışarı bakıyordum. Aniden kapım çalındı. Koşup kapıyı açtım. Karşımda Souma ' yı gördüm.

"Gelebilir miyim?"

Onu içeri aldım. Oturup konuşmaya başladık.

"Kusura bakma Allen geç oldu ama...."

" Önemi yok. Beni de uyku tutmamisti zaten."

" Kolyeni geri alacağın için heyecanlı mısın?"

" Hem de çok! O kolyeyi bulacağım ve Nida ' yı orada öldüreceğim!"

" Peki ya Sasha?"

O cümleden sonra içime bir endişe yayıldı. Sonra Nida ile işbirliği yaptığı aklıma geldi.

"Onu da......" Kısık sesle söylemiştim.

" Bu arada komutanla yakın görünüyorsunuz. "

" Sayılır...."

" Ona adıyla hitap ediyorsun. "

" Evet."

" Yoksa....."

" Yoksa ne?"

" Sen ona aşık mı oldun?"

"Ne?!!!!! Yok canım ne alaka! O benden adıyla hitap etmemi istedi!"

" Tamam tamam kızma hemen. Neyse....ben seni yormayayim. Yarın eğitimde görüşürüz!"

" Hoşçakal"

Souma ' yı uğurladıktan sonra yatağa yatıp başımı tavana diktim. Az önce niye heyecanlandım ki? Ama ona aşık olmam imkansız. Ayrıca savaşçıları aşk yasak. Aman neyse ya....

Kafamı yastığa gömdum ve kısa sürede uykuya daldım.

İmparatorluk SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin