10.BÖLÜM-SIR

67 8 0
                                    

Hala dün gece gördüğüm esrarengiz kızın etkisi altındayım. Beni nasıl veya nereden tanıdığı hakkında en ufak bir fikrim bile yok. Tek bildiğim şey onun beni tanıdığı ve kendisine ait olan şeyin bende olduğu.

Sabah kahvaltı salonunda arkadaşlarımla buluştum. Gözümden uyku akıyordu galiba çünkü beni gördüklerinde öcü görmüş gibi davrandılar. Sadece uykusuz olduğumu söyleyim. Doğruydu zaten. Dün gece hiç uyuyamamıştım. Aslında o kızı söylemeyi düşündüm ama onları bu işe bulaştırmak istemedim. Ama kendi başıma düşününce de hiç bir sonuca varamayacağımı anladım. Olayı komutana anlattım. Kızın görüntüsünü ve söylediklerini anlattım. Ilk önce şaşırdı. Sonra sanki bir şey düşünüyormuş gibi oldu. Ben 'ne oldu' diye sordum. 'Bir şey yok ' dedi. Ama ben onun bir şeyler bildiğini anlamıştım. Sonra ' bu ikimizin arasında. Kimseye söylemeyin ' dedim. 'Tamam' dedi.

Öğlen anons yapıldı ve bizi sınıflarımıza çağırdılar. Bizimle beraber bir konuşma yapmak için eğitmenleri de çağırdılar. Iclerinde savaştığım da vardı . Hani şu kolyemi kesen. Herkes sınıfa gelince Gladius-sensei konuşmaya başladı :

- Sevgili Öğrenciler, sizi buraya çağırmamızın sebebi yarın akşam yapılacak hosgeldin partisi için. Akademinin salonunda yapılacak olan parti saat 20:00 da başlayacak. Bütün öğrenciler davetlidir.

O an herkesin yüzünde güller açtı. Herkes gece dersinden yırtacağı için seviniyordu. Aslında ben hem sevindim hem üzüldüm. Gece dinleneceğimi sanıyorken, partiye katilmak zorundayim.Ama iyi yanları da yok değil. Akşam arkadaşlarımla oturup sohbet edeceğim veya başka insanlarla tanışacağım.

Gece yatağa yattığımda dün akşam gördüğüm kız geldi. Onun hala kimin nesi olduğunu bilmiyordum. Ve eğer ona ait olan şeyi almak için savaşacaksa, kesinlikle kazanacağım!

İmparatorluk SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin