12.BÖLÜM-SIKI EGITIM

66 6 0
                                    

Bugün -imparator saolsun- bütün öğrenciler sıkı eğitime başlıyorlar. Bugün sahip Olduğumu büyüleri kontrol etmeyi öğreneceğiz. Amacı bizi savaşa daha hızlı hazırlamak. Çünkü imparator ve akademideki herkes dün geceki olayı düşünüp daha sıkı çalışıyorlar.

Komutan bizi bugün eğitim salonuna çağırdı. (Hani öğrencilerin giriş sınavına girdiği yer) Salon bomboştu. Bizde Harika bir çalışma ortamı olacağını düşündük. Komutan bizi toplayıp kuralları açıklamaya başladı :

-simdi beşiniz bana olabildiğince sert bir şekilde saldırın , dedi. Herkes komutana doğru koşmaya başladı. Ilk Souma atladı. Tam yumruklayacakken komutan onun yumruğunu tuttu ve karnına tekme attı. Sonra arkasından Riko ve Ako saldırdı. Ikiz tekme denilen tekniği uyguladılar. Ama komutan onlardan önce davranıp rüzgardan bir kalkan oluşturdu ve göz açıp kapayincaya kadar yere savrulmuslardi. Sırada Emiya vardı. Kılıcını çıkarıp koşmaya başladı. Komutan geri geri yürürken tokezledi ve Emiya'nın kılıcı yanağını sıyırdı. Ama Emiya ne olduğunu anlamadan yumruğunu suratına geçirdi. Sırada ben vardım. Koşmaya başladım. O sırada elimde bir mühür yapıp alev topu oluşturdum. Komutana firlatacakken egildi , arkama geçti ve kafamı çevirdiğim anda tekmeyle sırtıma vurdu. Birkaç metre yerde sürükledim. Sonra ayağa kalktım ve yeniden koşmaya başladım. Bu grup dövüşü teke tek bir dövüşe döndü. Ben tekmeler ve yumruklar savunuyor, komutanda hepsini durduruyordu. Ben de dikkat dağıtmak için arkasına geçmeye çalıştım. Ama tam adım atacakken ayağım kaydı. Komutan bunu fark edince alnima tekme attı ve kendimi yere yapışık bir şekilde buldum. Souma, Ako, Riko ve Emiya da koşmaya başladılar. Komutan onlar gelmeden kendi etrafında rüzgardan bir çember kalkanı oluşturdu. Ve hepsini geri puskurttu. Ben artık son bir gayretle ayağa kalkıp koşmaya başladım. Onu kandırmak için yanına iki metre kala havaya zipladim. Kafasını kaldırdığında ben çoktan alevi Ayağıma toplamış ve onun suratına geçirmiştim. Komutan herkese 'dur' işareti yaptı. Ayağa kalkıp bizi tebrik etti. Ozellikede beni. Komutan bize ilk defa bu kadar sert davranıyordu.

İmparatorluk SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin