20.BÖLÜM-HAZIRLIK

51 8 0
                                    

Her yer karanlıktı. Önümü göremiyordum. Avazim çıktığı kadar bağırıyordum ama sanki benden başka kimse duymuyordu. Sonra durdum. Kafamı kaldırdım. Ve karşımda Ejder biçimde bir yaratık. Gördüm. Çok yakınımda olmasına rağmen hiç korkmuyordum. Ejder kızıl renkliyli. Sivri dişleri, uzun tırnakları ve görkemli kanatları vardı. Bana doğru bakıyordu. Ikimiz de öylece birbirimize bakıyorduk. Sonra ağzından ateşler saçarak etrafımızda Sarmal bir kalkan oluştu. Sonra kafasının üzerinde bir çocuk belirdi. Sanki benim yaşlarımdaydı. Ama çok fazla alev vardı ve bulanıklıktan sadece çocuğun vücut hatlarını seçebiliyordum. Bir de boynundaki yeşil renkli Zümrüt kolyeyi. Sonra aniden gözlerim karardı. Sanki boşluğa düşüyormuşum gibi hissettim. Sonra gözlerimi açtım ve karşımda hastane odasının tavanını gördüm. Nefes nefese kalmış ve cok terlemistim. Sonra yataktan doğruldum. Ve az önce gördüğüm şeyin rüya olduğunu anladım. Tam o sırada da içeri hemşire girdi. En azından hastanede kapı çalma nezaketini gösteriyorlar. Elinde ilaç kutuları vardı.

" Günaydın Allen-san. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"

" Aslında kendimi hissedemiyorum desem daha iyi olur. "

"En son yaptığınız şeyi hatırlıyor musunuz ?"

" Evet savaşıyordum. Sonra her yer karardı. Sonrasını hatırlamıyorum. Bi dakka ben savaşı kazandım mı?"

" Bilmiyorum efendim bir arkadaşınıza sorun. Ben sadece hemsireyim."

" Tamam teşekkür ederim. "

Dışarı çıktı ben hala yatakta oturuyordum. Bir kaç dakika sonra içeri Komutan girdi. Her yeri yara bere içindeydi ve bandajlar sarılmıştı. Bana endişeli gözlerle bakıyordu.

"Iyi misin Allen?"

" Evet. Sen ?"

" Evet. Savaşı soracaksan kimse kazanamadi."

"Son anda ne oldu ben hiç bir şey hatırlamıyorum. "

"Etrafından ışıklar saçılmaya başladı. Masoi'ye doğru koşmaya başladın. Sonra bir patlama oldu. Gerisi toz duman. "

" Yani ?"

" Bilmiyorum Ikiniz de yerde yatiyordunuz. "

Aramızdaki sessizlik içeri giren Komutan Smith sayesinde bozuldu.

" Size bir duyuru yapmam gerekiyor. Yarın sabah güneş doğmadan önce sırt çantalarinizi hazırlayın. Siz ve öncü birliklerinin tamamı ormanda bir göreve çıkacak. "

.........devam edecek.........

İmparatorluk SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin