,,Dobré ráno žiaci." Riaditeľ prestúpil pred nás ,,dnes otvárame nový rok na Elorii. Bude trochu nezvyčajný, pretože sme sa rozhodli, že boje so zbraňou budete spojené a to nasledovne.
Prvý ročník s druhým a tretí so štvrtým. Ako iste viete, temné sily sú každým dňom silnejšie a my potrebujeme aby ste boli pripravení, ak by sa vás pokúsili napadnúť." Pozeral sa do našich tvárí.Moje oči znovu našli tie Matteove. Pozeral na mňa, akoby ma študoval. Tentokrát sa ale jeho kútik pery zdvihol akoby sa usmial. Tento úsmev nebol normálny. Bol to prefíkaný úsmev. Niečo mal v pláne a mne sa to vôbec nepáčilo.
,,O 30 minút vás čakám s profesorom Swordom za mostom na lúke. Dobrú chuť." Dodal a odišiel si sadnúť.
Všetci sme sa pustili do jedla a potom sme sa bežali obliecť do izieb. Obliekla som si čierne legíny a čierne úzke tielko. Na nohy som si obula tenisky a do tašky na cvičenie som si hodila všetky zbrane. Pred izbou ma čakala Tali. Mykla hlavou aby som ju nasledovala do Dahliinej izby.
Bez klopania sme vošli a zavreli sa tam.,,Povedz nám to. Sme zvedavé." Usmiala sa Tali.
Dahlia sa zasmiala a pokrútila hlavou.
,,Všetko to začalo, keď bohyňa Serpentis vytvorila kúzelný svet. Stvorila 12 kráľovských rodín. Serpentis povedala, že pravú lásku rodiny nenájdu medzi sebou po dlhé stáročia, až príde generácia, ktorá sa bude musieť spojiť, keď čierna s bielou sa bude biť. Viete o tom proroctve, nie?" Pozrela na nás a obe sme prikývli.
,,A čo s tým má tvoj brat?" Zdvihla som obočie.
Dahlia si vzdychla,, Celia tvrdí, že je Barlowová. No a môj brat, teda aj ja, sme Ledgeroví." Tali vyzerala prekvapene a ja som sa len usmievala.
,,Môj brat mi povedal, že tú iskru pri nej necítil. No rodičia trvali na tom aby s ňou bol, pretože sa proroctvo napĺňa." Povzdychla si,, na miestach, kde zomreli ľudia s kráľovskou krvou, sú poznačené temnotou." Vysvetlila.
,,Celia klame. Nemá kráľovskú krv. Je obyčajná čarodejníčka." Povedala som znechutene, pretože meno mojej rodiny využíva svoj prospech už naozaj dlho.
,,Ako to vieš." Vypúlili na mňa oči.
,,Pretože jediní ľudia v tejto škole, čo majú kráľovskú krv sme mi tri, Darius, Stark a tvoj brat." Povedala som vážnym tónom.
Obe sa pozerali na seba a na mňa.,,Volám sa Chantria Francesca Barlow a ovládam energiu." Žmurkla som na ne.
,,Wau!!" Zapišťala Tali ,,ja som Tali Teresa Elrodová a ovládam vodu." Zatlieskala.
,,A ja som Dahlia Sarah Ledgerová a s bratom ovládame elektrinu." Povedala Dahlia s úsmevom.
,,Stark a Dario musia ovládať oheň a vzduch. Otec vravel, že ostatné rodiny sú mŕtve." Zašepkala Dahlia.
Zostali sme v tichosti.
,,Takže Celia je naozaj klamárka." Nechápala Dahlia.
,,Samozrejme. Vychutnám si to, keď sa celá škola dozvie pravdu." Pousmiala som sa.
Vyšli sme z izby a v spoločenskej miestnosti sme natrafili na chalanov a kráčali spolu do lesa.
,,Takže, keď sme už všetci tu, prosím rozdeľte sa do dvojíc a ukážte, čo viete." Povedal profesor Sword a čakal na rozdelenie dvojíc.
,,Tak čo, bábika. Chceš sa somnou pohrať?" Ozvalo sa pár centimetrov za mojim chrbtom.
Telom mi prebehol zvláštny pocit a skončil v bruchu. Mala som motýle.
Otočila som sa a pár centimetrov odomňa stál Matteo. Nedotýkal sa ma, len tam stál s rukami spojenými za chrbtom a sledoval moju reakciu.
,,Bude mi potešením." Usmiala som sa.
,,Uvidíš, ako má vyzerať boj." Zasmial sa a odišiel k svojej taške ,, s čím chceš bojovať? Dýky či meč?" Vytiahol z tašky presne rovnaké zbrane ako mám ja.
,,Toto bude sranda." Zasmiala som sa ,,dýky."
Vybrala som z mojej tašky úplne rovnaké dýky ako Matteo.Zostal stáť prekvapený ale nedal to moc na sebe vidieť.
,,Všetci pripravení?" Pozrel po lúke profesor ,,boj."
Matteo zaútočil a podarilo sa mi odraziť s dýkami jeho útok a v momente ako sa naše ostrie dotkli, začal sa boj.
Na Matteovi bolo vidieť, že nečakal takýto boj. Útočil na mňa tvrdšie a rýchlejšie.
Darilo sa mi odvracať jeho útoky a Matteo to bral ako výzvu.Každý prestal bojovať a sledovali nás so zatajeným dychom.
Obaja sme pocítili závan mágie a pozreli sa tým smerom. Išiel od Celii, až skončil pri mne a mňa odsotilo.
Spadla som na zem.,,Čo to kurva robíš?!" Vyletel na ňu Matteo.
,,Pomáham." Usmiala sa.
,,Bol to férový boj!! Ako sa opovažuješ hrať špinavú hru?!" Vošiel do toho profesor Sword.
,, Si v poriadku?" Postavila ma Tali s Dahliou.
Prikývla som.,,Áno, tá podrazácka špina zato zaplatí." Zasyčala som potichu.
,,Po škole Celia. Celý mesiac!! A ešte jedenkrát toto spravíš a skončila si na tejto škole." Zavrčal Sword ,,a do riaditeľni. Teraz." Ukázal smerom na hrad a obaja odišli.
,,Žiarlivá krava." Zasypela Tali.
,,V pohode?" Pozrel na mňa Matteo.
Súhlasne som prikývla a vzala svoje dýky.,,Vyzerá to tak, že máš na škole konkurenciu Matteo." Zasmial sa Dario.
Ten pretočil očami a odišiel za Starkom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Wizard Academy [Dokončené]
FantasiaUtekám v tme. Neviem kam, proste len bežím. Jedno ale viem. Bežím o život. Niečo ma naháňa. Chce ma to zabiť. Nevládzem dýchať. Cítim únavu a bolia ma všetky svaly na tele. Pomaly spomalujem a snažím sa lapať do pľúc dych. Oprela som sa o stenu a z...