Felixten
Buda neydi?
Gördüğüm şeyler yine mi başlıyordu yani?
Azaldığını düşünmüştüm.
Sanırım ilcaımın dozunu arttırmalıyım ya da daha etkili bir ilaç kullanmayı düşünmeliyim. Bilmiyorum.
Bir senedir yaşadığım anne özlemi gerçekten de kolay değil.
Hele ki böyle bir olay yüzünden annenizi kaybettiyseniz..
Annemin cansız bedeni aklıma geldikçe nefes alamıyormuş gibi hissediyorum.
Üstelik onun atmayan kalbini benim ellerimle hissetmiş oluşum..
Bi ümit tekrar atar diye kaç kez kontrol etmiştim bir bilseniz.
O görüntüsü gözümün önünden gitmiyor işte.
Onu görüyor olmam illa da bir hastalığa işaret eder mi bilmiyorum.
Muayene olmaya gitsem mi?
Belki biraz beklemeliyim.
Gördüğüm silüetimsi şeyleri kendimce anlamlandırmaya çalışıyorum.
Evet bu durumdan korkmamaya çaba gösteriyorum ve kontrol altında tutmaya çalışıyorum.
Fakat bunu ilk gördüğümde altıma sıçıyordum.
Yemin ederim.
İlk görüşümden sonra biraz daha alışmış hissediyorum.
Ama insan cansız bir bedeni gerçek gibi görmeye alışmamalı.
Hayır bu doğru değil.
.................
Felixin de tamamen hazır olduğunu görünce biraz onu inceledim. Gerçekten güzel giyinmişti. Fiziğine tam uyan mavi renk gömleği onu çok şık göstermişti. Kapıyı açıp geçmesi için işaret ettim. Arabanın yanına doğru ilerlemeye başladı.
-arabayı dönüşte sen kullanırsın ben kullanabilecek halde olacağımı sanmıyorum.
+Tamam, kullanırım.
Ardından kapıyı açıp yerine oturdu bende arabanın arkasından dolanıp yanına geçtim. Annem benimle ilgilenmesi için felixi bakıcım olarak tutmuştu. Ama ben resmen yeni bir arkadaş edinmiş gibi hissediyorum. Ne yalan söyleyeyim ona hayvan gibi davransam da içten içe ona ısındığımı hissediyorum. Eski yalnızlığımın aksine vakit geçirdiğim birinin olması güzel bence.
Arabaya bağlı olan telefonu müzik açması için şifreyi girip felixe uzattım. Ne tür müzikler dinlediğini çok merak ediyordum.
- Müzik açsana.
+ Ne açayım?
- Kafana göre.
Kafasını sallayıp eliyle telefonuna bir şeyler yazmaya başladı. Müziğe tıkladıktan sonra bana yabancı gelen bu ritimle müziği dinlemeye başladım.
İlk defa dinlediğim bu müziğin sözlerinde en çok dikkatimi çeken yer
"Your lips, my lips" kısmı olmuştu. Şarkı gerçekten güzeldi ve sadece açtığı ilk şarkıdan şarkı zevkimizin uyuştuğunu düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sütlü Kahve // HYUNLİX
FanfictionYarım bıraktığı sütlü kahve hala ılıktı. Yetişebilirmişim.. ° Üzüntü, ilgisizlik, aşk ve psikoloji konularını ele alan bir angst. °cinsellik, intihara meyilli davranışlar ve küfür içermektedir!