O kadar uzun sarıldım ki ona sanki temelli benden gidiyormuş gibi..

44 5 0
                                    

Burnuma dolan kahve kokusu eşliğinde yavaşça gözlerimi araladım.

Baş ağrısı yüzünden kaşlarımı çattığım gözlerimi etrafımda gezdirirken Felix hareketlendiğimi fark ettiğinden bakışlarını yavaşça bana çevirdi.

- günaydın hyun.

Dediğinin üzerine üzerime eğilip yanağıma küçük bir buse kondurmuştu.

Yavaşça geri çekilirken kahvesinden bir yudum alıp yatağın kenarındaki telefonu eline aldı.

+ Yine sütlü kahve yapılmış.

Tuttuğu telefonunu bırakıp bakışlarını bana çevirdi.

- sende ister misin?

Yüzüne yerleştirdiği gülümseme eşliğinde elindeki kahveyi bıraktı ve yavaşça yanıma uzanıp karnımla oynamaya başladı.

+ Sütlü kahveyi bu kadar çok mu seviyorsun?

- Bunu ilk geldiğimde de sormuştun.

+ Bu kadar çok içişinin sebebini merak ediyorum.

Yavaş yavaş saçlarını oynadığım felix bana iyice sokulmuştu. Yönelttiğim cümleye cevabını beklemeden kararsızlıkla lafa daldım.

+ Felix sorup sormamak konusunda emin değilim ama sütlü kahve sana anneni mi hatırlatıyor?

- o nereden çıktı?

+ Sana sütlü kahve yaptığımda ağlamıştın. En son annem yapmıştı demiştin. Hatta annemden sonra yapan ilk kişisin falan demiştin.

- Hayır annemle alakalı bir durum değil. O gün annem aklıma geldiği için ağlamıştım. Hem sen niye soruyorsun? Ben sana neden sütlü kahveden bu kadar nefret ettiğini soruyor muyum?

Dediğinin üzerine gülümseyip eliyle burun ucumu sıktırmıştı.

+ Ben şimdiye kadar anneni hatırlattığını sanıyordum. Hatta o yüzden sana hazırlayıp hazırlamamak arasında kaldığım çok zaman oldu. Yine de hala arkasında bir sebep yatıp yatmadığını merak ediyorum.

- Bir sebep yatmıyor. Sadece çok seviyorum. Tadını aldığım ilk andan itibaren sürekli yapmaya başladım. Günümü sadece bununla geçirdiğim günler bile oluyor bazen. Hatta annem bunun yüzünden beni ergenlik dönemimde doktora götürmüştü. Gerçi sonradan o da  durumu kabullendi. 

+ E sen benden çok seviyorsun lan o zaman bu sütlü kahveyi.

- Yalan söylemek istemem. Sensiz yaşarım ama bu olmadan yaşayamam.

Duyduğum cümle üzerine hızlı bir hamleyle soluma dönüp Felixi gıdıklamaya başladım.

+ Demek benden çok seviyorsun.

Felix kahkahalara boğulurken beni durdurabilmek için elimi yakalamaya çalışıyordu.

- Evet senden çok seviyorum.

Gıdıklamaya devam ederken nefessiz kaldığını fark ettiğimde kendimi geri çektim.

+ Öyle olsun sana sürekli sorarım bundan sonra.

- Ne diye ?

+Sütlü kahveyi benden daha çok mu seviyorsun hala diye.

- Boşuna uğraşırsın.

+ Seni sütlü kahveden daha çok seviyorum diyene kadar sorarım bende.

Felix dediğim üzerine hiçbir şey söylemeyip yavaşça doğrulmuştu.

Sütlü Kahve // HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin