Güzel bir farklılık.

114 12 14
                                    

Uyandığımda hissettiğim ağrıyla elimi direkt başıma götürdüm. Komodinde duran telefondan saate baktığımda on ikiyi gösteriyordu.

Nasıl bu kadar uyuyabilmişim diye düşünürken dün akşamı hatırlamıştım. En son bir kaç bardak içtiğimi hatırlıyorum gerisi yok.

Kapımın tıklanmasıyla başımı hafif kaldırıp kollarımdan destek aldım.

-Gel.

+Kahvaltın hazır.

-istemiyorum, başım ağrıyor.

+Bir şeyler ye sonra hap içersin bir şeyin kalmaz.

- istemiyorum.

+hyunjin hadi hazırladım o kadar.

- İSTEMİYORUM DİYORUM !

Tamam biraz fazla bağırmıştım ama yemin ederim şu an baş ağrısının yanında bir de o sabahki yeni uyanmanın verdiği tatsızlık varken hiç soru cevaplayacak halde değildim.

Kafasını öne eğerek kapıdan ayrıldı ve çok geçmeden elindeki tepsiyle yanıma geldi.Yanıma yerleşirken biraz rahat otursun diye kenara kaydım.

Hiçbir şey söylemeden önünü izleyerek kahvaltı etmeye başlamıştı.

Erken yaşta kafayı sıyırdı sanırım. '

[ ( ' ) iç ses ]

Yemek yemek istemesem de hap içmem gerektiği için inat etmem çok gereksizdi şu an biliyorum. Elime aldığım çatalı zeytine batırıp ağzıma götürdüm. Hazırladığı sütlü kahveden bir yudum alıp geri bıraktım.

Bu anı hayatımda kaç kere yaşayabilirdim bilmiyorum. Ben resmen çıplaktım ve yatakta kahvaltı ediyorduk.

Allahtan evde bizden başka kimse yok. '

Göz ucuyla ona bakıp yemeğini bitirdiğini anladığımda ağzımı araladım.

-hap içip yatıcam ben.

Tepsiyi kaldırmasını istediğimi anlamış olacak ki tepsiyi eline alıp yavaşça yataktan kalktı.

Çok geçmeden elinde bir bardak su ve hapla geldi.

- Felix.

+ Efendim

- yanıma uzanır mısın?

+ Sen geceden beridir hala sarhoş musun? dün de istedin aynısını.

Sarhoşken ondan yanıma yatmasını mı istemiştim? '

Gerçi şimdi de istiyorum. '

-sarhoş değilim, lütfen.

+Neden uzanayım?

-felix bakıcım değil misin?

+Yani?

- felix uzatmasak, sadece biraz yanımda uyusan. Eğer istersen ben uyuduktan sonra kalkarsın.

+Hyun bakıcın olmam birlikte yatmamız anlamına gelmiyor.

Felix niye beni zor duruma sokuyorsun ki'

Sadece yanımda bir nefes hissetmeyi istiyorum fazlası değil'

Gitmemesi için yalvarır gözlerle felixe baktım.

Felix ısrar edeceğimi anlamış olmalıydı.

Bu yüzden yavaşça yanıma uzandı ve sırtını bana dönerek sağına döndü. Bende sırtımı ona döndürmüş olmak için sola döndüm.

Şimdi birbirimizin yüzlerini görmüyor sadece sırt sırta yatıyorduk.

-felix.

+Ne oldu?

Sütlü Kahve // HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin