Aynen, güzel zamanlardı.

87 5 25
                                    


Yazardan;

Felix ve hyunjin yaklaşık bir haftayı birlikte devirmişlerdi. Felix hyunjine hazırladığı yemeklerin ve içeceklerinin içine ilaç katarak tedavisini sürdürüyor ve olabildiğince yanında durmaya çalışıyordu. Hyunjin ani bi kararla saçlarını felixinki gibi istemiş bu yüzden felixle birlikte saçlarını sarıya boyamışlardı. Hyunjin her sabah kendi bazenleri içmese de felixe sütlü kahve hazırlamaya devam etti.

Felix hyunjinin ataklarının azaldığın farkındaydı.

Ama felix için aynısı söylenemezdi.

O günkü olayın üstüne annesiyle bir kez daha karşılaşmıştı felix.

Annesinin silüetiyle..

.

-telefonun çalıyor.

Masayı toplarken felixin telefonunun çalmasını fark etmemle göz ucuyla telefona baktım. Numara kayıtlı değildi.

+Sen baksana ellerim kirli.

Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

-Alo?

'Felix, sen misin?

-siz kimsiniz?

'Eric ben numaramı kaydetmedin mi?

- kaydetmedim. Problem mi var?

'Telefonu lixe verir misin? Sesinden o olmadığını anlayabiliyorum.

- vermem.

Lix gözleriyle beni izliyordu. Elini üzerine silip yanıma geldi ve telefonu vermem için elini bana uzattı.

- neyse veriyorum, al sevgilim.

Son söylediğimi bastıra bastıra söylemiştim ama tam telefonu uzatırken söylediğim için muhtemelen o herif duymamıştı. Hoparlörü açtım ve telefonu felixe uzattım.

Felix konuşurken bir yandan etrafı topluyordu ki omzundan tutup sandalyeye oturttum.

Bende hemen çaprazında kalan sandalyeye oturup ne istediğini merak ettiğimden dinlemeye başladım.

+Alo, eric?

'Felix, numaram kayıtlı değil mi?

+anlamadım bende silinmiş. Kaydederim şimdi bir şey mi oldu?

'Kaydet mutlaka. Ya ben seni şey için aradım. Akşam arkadaşlarla buluşacağız. Lisedeki grubumuzu tekrar topluyoruz. Hani o muhteşem dörtlü. Mutlaka geliyorsun bak sana adresi attım.

Sinirli gözlerle telefonu izliyordum. Felix bana bir kaç saniye baktıktan sonra gözlerini telefona geri çevirdi.

+Gelebileceğimi sanmıyorum, üzgünüm eric.

'Felix itiraz istemiyorum. Hepimiz yeniden bir araya geliyoruz ve evet sende geliyorsun. Eskisi gibi.

Felixe gitmesi için onaylar anlamda başımı salladım ve karşı tarafa ses gitmemesi için fısıldayarak kabul etmesini söyledim.

+ tamam o zaman, saat kaçta?

'İki saatin var daha acele etme. Ayrıca mesajıma bakmayı unutma.

+tamam o zaman ben hazırlanayım şimdi, görüşürüz.

'Görüşürüz lix.

Felixin telefondaki kırmızı düğmeye basmasını bekledikten sonra doğruldum.

Sütlü Kahve // HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin