Felixten
Daha bugün ikimizin şarkısı olarak seçtiğimiz şarkıyı açarak hyunjinin sinirlerini yatıştırabilmeyi ummuştum.
Hyunjin sakinleşmek yerine derin derin nefesler alıp ara sıra ellerini saçına daldırıp çekiştiriyordu.
Korkuyordum.
Sadece eve vardığımızda olabilecekleri düşünüyordum.
Ericle aramızda olan şeyler çok geride kalmıştı.
Ama yine de inkar edemezdim aramızda bazı şeyler geçmişti.
Keşke en başında gitmeyi kabul etmeseydim..
Hepsi benim suçum.
Evin bahçesi görüş alanıma girdiğinde nefeslerimin derinleştiğini hissedip göz ucuyla hyunjine baktım.
Sinirinin geçmediği her halinden anlaşılıyordu.
...............
Arabayı park edip arkama bile bakmadan eve doğru yürüdüm. Felixin adım seslerinden arkamdan geldiğini hissedebiliyordum.
Kapıda felix içeriye girene kadar bekledim ve ardından kapıyı kapadım. Arkamı döndüğümde anlamlandıramadığım bir surat ifadesiyle bana bakıyordu.
Üzerine yürüdüm ve omuzlarından tutup sert olmayacak şekilde duvara ittim. Yavaşça duvara yaslanıp yanına oturdum.
Oda sırtını duvardan çekmeden bacaklarını kıvırarak yanıma oturmuştu.
Hiçbir şey söylemeyeceğini fark ettiğimden sinirle ağzımı araladım.
- Bana aramızda hiçbir şey yok demiştin.
- Sana diyorum Felix.
- Ne anlattı bana o orospu çocuğu öyle?
Felix hiçbir şey söylemeyip aniden beklemediğim bir şey yapmıştı.
Kucağıma çıkmıştı.
Aniden hissettiğim ağırlıkla tüm vücudumun gerildiğini hissettim.
- Felix sırası değil.
Ellerini dudaklarıma götürdü ve elinin işaret parmağıyla beni susturdu.
- Felix diyorum.
Beni öpmeye başladığında kendimi çekmek istesem de engel olmadım.
Elimle boynunu tutup onu yavaşça ittim.
-Felix konuşabilir miyiz?
Tek hamlede çıkardığı tişört ardından tekrar göz teması sağladı.
+ Konuşamayız.
Dudaklarını tekrar dudaklarımla buluşturduğunda adeta felixin sıcaklığın altında kavrulduğumu hissettim.
Evet çok sinirliydim.
Ama lanet olsun ki felixle olduğumda ilahi bir güç beni kendine çekiyormuş gibi hissediyorum.
Şeytana uyarak ellerimi sırtına götürdüm ve yavaşça okşamaya başladım. Sırtını yavaşça okşamamın zıttı olarak dudaklarını çok sert öpüyordum.
Sanki sinirimi dudaklarından çıkarıyor gibiydim.
Felix üstümden kalktı ve odama doğru ilerledi. Oturduğum yerden kalkıp peşinden gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sütlü Kahve // HYUNLİX
FanficYarım bıraktığı sütlü kahve hala ılıktı. Yetişebilirmişim.. ° Üzüntü, ilgisizlik, aşk ve psikoloji konularını ele alan bir angst. °cinsellik, intihara meyilli davranışlar ve küfür içermektedir!