Doğruluk mu? Cesaret mi?

108 8 55
                                    

Yavaşça gözlerimi araladığımda telefondan saate bakmak için doğruldum.

Felixin yüzüne yaklaşıp uyandırmak istemediğimden dudaklarına yavaş sayılabilecek küçük bir öpücük bıraktım.

Ayağa kalkmak üzere olduğum sırada çoktan kıpırdanmaya başladığını fark etmem uzun sürmedi.

+ Günaydın.

- Günaydın sevgilim.

Ellerimle destek aldığım yataktan kalkıp felixe gülümsedim. Üstüme çekmeceden aldığım boxerı geçirip altıma da beyaz bir eşofman geçirdim.

Felix ufak sırıtış yerleştirdiği yüzüyle beni izleyip dudağının kenarını ısırıyordu.

- Gözlerinle yedin resmen.

Dirsekleriyle destek aldığı yatağa kendini geri bıraktı. Ve kollarını yatak başlığına uzatarak gözlerini kapayıp esnemeye başladı.

+Farkında değilim, gözüm dalmış.

Gözleri tekrar gözlerimle buluştuktan sonra gülümseyip kapıya ilerledim ve kahve hazırlamak için mutfağın yolunu tuttum.

Bugün canım kahve içmek istemediğinden sadece felixe hazırlayacaktım. Uzandığım bardağı raftan aldıktan sonra süt almak için dolaba yöneldim.

Telefonumun çalmasıyla sütü tezgahın üzerine bırakıp ellerimi üstüme sildim.

Arayan minhoydu.

-alo, Minho?

Ağladığını fark ettiğim ses Minhonun değil Jisungun sesiydi.

'hyunjin lütfen buraya gel. Minhoyla kavga ettik ve evden çıkıp gitti. Ne yapacağım bilmiyorum.

Minho evden çıkarken telefonunu almamışmıydı yani?

- Tamam, sen sakinleşmeye çalış . Çıkıyorum beş on dakikaya.

'Felixi de getir. Hızlı ol lütfen.

Jisung ara sıra hıçkırdığı cümlelerini sıralarken bende içimden minhoya bildiğim küfürleri sıralıyordum. Ne olursa olsun bırakıp gitmek yerine konuşmayı denemeliydi. Biz ne zaman kavga etsek bana da aynısını yapardı.

+Hadi sen git yüzünü yıka geldiğimde seni ağlıyorken görmek istemiyorum.

'tamam acele edin.

Telefonu kapadıktan sonra hızlıca odama yöneldim.

-Lix hadi kalk.

+kahvenin kokusunu almıyorum.

-Lix sırası değil kalk hadi bir tanem. Acelemiz var.

+tamam çık sen ben gelirim.

Lix üstünün hala çıplak olduğundan dolayı utanmış olacak ki örtüyü tepesine kadar çekmişti.

-geç kalırız daha bende hazır değilim hadi kalk.

Lixin beni duyduğunun farkındaydım ama ses çıkartmıyordu. Elimdeki tişörtü kenara bırakıp örtüsünü tek hamlede üstünden kaldırdım.

-gece görmedim sanki boşuna utanıyorsun.

Felix tuttuğu yastığı hızla üzerine kapadı.

+Karanlıktı o zaman. Hem utanmıyorum ben çık işte.

Üstüme de siyah tişörtümü geçirdikten sonra zaten hazır olduğum için üstüne gitmek istemedim. Kapıyı kapatıp önünde beklemeye başladım.

Sütlü Kahve // HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin