O.9

1.7K 61 4
                                    

Pov. Dioni

Ahh fijn, wat heb ik nou weer aan dat antwoord, als zij het niet weet. dan weet ik het ook niet. "Sorry Elise maar zo kan je niet helpen" ik vind het zo zielig. Ik ken der niet zo lang maar ik zie nu al dat ze ergens mee zit. "Ik snap het" zegt ze altijd nog treurig.

Pov. Elise

Ik weet zelf niet eens waarom ik zo dom doe. Er is eigenlijk geen ene reden waarom ik zo raar deed. Ik was alleen boos om die foto. Verder niks. Ik voel nu al dat ik en Dioni goede vrienden worden. Ookal komt hij soms te zorgzaam over. Het boeit me niet hij is tenminste lief. Ik wil naast Dioni op de bank komen zitten. Maar hij trekt me op zijn schoot. "Nu ben je net echt mijn papa" lach ik. "Wel een hele lieve hoop ik dan toch?" Vraagt hij dan blozend. "Natuurlijk!" En ik geef hem een kus op zijn wang. "Sorry ik moet gaan, het was fijn!" En hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Doe voorzichtig zusjeee" zegt hij en hij loopt mee naar mijn fiets. "Hoezo zusje?" Vraag ik. "Je voelt als mijn zusje" en ik krijg een knuffel van achteren. Wat is ie toch lief. Maar ik moet echt naar huis dus ik pak mijn fiets en fiets weg, snel roep ik achter me "tot dinsdag grote broer!"

Ik fiets weg naar huis en denk aan deze hele dag, ik ben blij met dioni als een goeie vriend en haha ik heb nog nooit een jongen grote broer genoemd, tis wel heel leuk hoe Dioni mij noemt als zusje ❤ ik wordt uit gedachten gehaald door het stoplicht en ik kijk om me heen naar alle auto's die heen en weer rijden. Dan zie ik uit mijn ooghoeken een meisje versneld rijden door alle auto's heen. Dan besef ik het me dat het eva is... En ik ben te laat om te waarschuwen, daar zie ik haar onder de auto's gaan...

Pov. Samuel

Kaj en Jai blijven me maar ondervragen. Ik negeer ze compleet en ik reageer nergens op. Ik kan eigenlijk alleen nog maar denken aan Elise, over vanmiddag en hoe het dinsdag zou worden. Over dat laatst weet ik helemaal niks. Ik hoop echt dat er geen problemen komen.

Yes?! ft. Samuel LeijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu