(Kleding en detail van elise is hierboven in de media te zien. )
Pov. Samuel
"Jaaa alles is geregeld, vanaf 18:00 uur is alles afgehuurd!" schreeuwt dioni vanaf de andere kant van de zaal. "Chill mooizo!" roep ik nog even terug. Zijn telefoon gaat en hij neemt op. "Ja liefje is goed, ik kom er aan, wacht nog maar even 10 minuten, dan ben ik er. Ja is goed, doe ik. Tot zo kusjesss" en hij hangt op. Ik kijk hem vragend aan. "Ja vrouwen he, die zeggen 20000x dat ik voorzichtig moet doen, je weet wel. Maar ik ga ze nu weer even ophalen, laterrrr" en hij loopt weg.
Pov. Dioni
"Zozo, goed geslaagd" zeg ik wanneer ik de dames met bomvolle tassen in hun handen zie staan. "Zekeeeeer, komt helemaal goed vandaag!" zegt leonie en ze geeft me een kusje wat overgaat in zoenen. "Get a room bitchessss" roept sharona, en we lachen allemaal.
Aangekomen bij het hotel zet ik ze weer af en rijd ik even langs de mac. Gaat er altijd wel in toch? Wanneer ik alles heb ga ik weer door naar de jongens en die nemen het eten met genoegen aan. "Heerlijk dit" zegt kaj met een volle mond nadat hij een hap heeft genomen en geniet met zijn ogen dicht. We lachen en chillen nog eventjes totdat we op de klok zien dat het al 17:00 uur is. "Okeeeee we moeten even stemmen opwarmen pleaseeee, dan komt alles goed!" zegt sam nadat hij is op gestaan en hij loopt naar het podium dat midden in de ruimte staat. We lopen achter hem aan en doen zo ons ding.
"Joo sam, ze zegt heus wel ja hoor!" zeg ik nadat ik naast hem ben gaan zitten aangezien hij stil, alleen, in een hoekje zat met zijn hoofd in zijn handen. "Ik hoop dat alles gewoon goed gaat, nooit doe ik zo uitbundig, alleen voor het speciale meisje in mijn leven, als dit wordt verkloot vind ik dat zo rot!" en hij kijkt me aan. Ik geef hem een duwtje op zijn schouder, en sta op. Ik rijk hem mijn hand aan zodat hij beter kan opstaan. "Kom op man, ga je nu een wijf na doen die overal zorgen om maakt? Nee toch. Hahaha het komt allemaal goed ik weet het zeker!" en langzamer hand zie ik weer een lach op zijn gezicht verschijnen. "Thnx bro" en we geven elkaar een bro hug.
Pov. Elise
We komen aan in het hotel en ik word gelijk naar mn kamer gestuurd. Zoë achter me aan met alle tassen. "Okeee, jij trekt dit, dit en dit aan nadat je hebt gedoucht en laat het zo showen aan ons" en ze loopt weg. Op weg naar de anderen. Ik daarintegen sta met een jurkje, panty, riempje, hakken en vanalles en nog wat in mijn handen. Ik besluit me eerst uit te gaan kleden om te douchen en loop dus naar de badkamer. Onder de douche denk ik aan van alles en nog wat.
Hoe ik eva ben verloren, hoe ik de jongens heb leren kennen. Maar ook hoe lang ik mijn ouders al niet heb gezien. Hoe bijzonder sam al voor mij is en dat ik echt wat voor hem voel. Dat ik vandaag moeilijk door kom zonder zijn aanwezigheid, en over welke verrassing hij het had.
Nadat ik onder de douche uitkom hoor ik vanuit mijn kamer allemaal muziek en gelach komen. Snel droog ik me af en doe de panty en het jurkje aan. Het riempje doe ik om en ook mijn hakken doe ik erbij aan. Mijn haar laat ik nog maar in mijn handdoek boven op mijn hoofd zitten en zo loop ik door naar de kamer. "Oohhh wauwwww!" "woww" "zoë, good job" hoor ik allemaal. Ik lach en draai een rondje. "Je bent zo mooi lies" zegt sharona en geeft me een knuffel.
Wat ben ik deze vriendinnen toch dankbaar, dankbaar voor alle liefde die ze geven en hoe ze er altijd voor me klaar staan. Ik hou van ze ❤.
Pov. Roos
Samen met liv stappen we in ons vliegtuig. Op weg naar elise. Samuel heeft ons gevraagt om te komen, hij vond het ook wel belangrijk dat wij kwamen. Waarvoor we moeten komen? Geen idee! Maar naar een vluchtje mallorca zeggen wij geen nee. We moesten een jurkje meenemen en er mooi uit zien volgens dioni. We hebben alles in onze koffers zitten dus dat wordt helemaal top!
Na onze vlucht komen we aan in ons hotel, op loop afstand van waar we moeten zijn. Vlakbij een kasteeltje ofzo. We tutten ons op en hebben alle twee een mooi jurkje aan. Ik een blauwe met zilveren steentjes op knie hoogte. En liv een paarse met kant en komt tot de grond. We doen nog even onze hakken aan en we lopen naar de plaats waar we heen moesten.
"Zeg, had eerder gezegd dat we op dit kiezelstenen pad moesten lopen. Doet aardig pijn joh op deze stelten. " lacht liv naar kaj terwijl ze naar der hakken toe wijst. "Hahahah oeps zal het de volgende keer zeggen, maar we zijn blij dat jullie er zijn!" en hij geeft ons een knuffel en de andere jongens volgen.
"Nouu nu alleen nog maar wachten tot dat ze komen " zegt jai na dat hin ons heeft uitgelegd wat er gaat gebeuren. We steken onze duimen omhoog en we verstoppen ons achter een bank.
Pov. Elise
De meiden hebben zich ook allemaal een voor een omgekleed en zijn zichzelf ook aan het optutten. Wanneer sharona klaar is loopt ze naar mij toe. "Zo kijk deze moet je om doen en deze oorbellen" ze geeft me de sierraden en mijn mond valt open. "Waauuww, deze zijn zo mooi" en ik sla mijn handen voor mijn mond. "Ja net zo mooi als jij, ze passen echt bij je!" en ze laat ze me omdoen. Ik kijk in de spiegel en vind ze werkelijk prachtig! Dan komt sterre naar me toe met een hele beautycase. "Zooooo ik ga jou omtoveren tot een mooie prinses!" en ze gaat aan de slag. De spiegel wordt afgeplakt zidat ik niks kan zien en leonie gaat bezig met mijn haar.
Na zo'n 30 minuten is mijn haar gedaan door leonie. Mijn nagels gelakt door zoë, mijn makeup erop door sterre en de prachtige sierraden van sharona om.
We horen getoeter van buiten ik ren naar het raam op mijn hakken en zie een hele mooie grote witte limo buiten staan. "Wooooooowww der gaat iemand trouwen ofzo!" roep ik door naar de anderen. "Hahahah nee joh die is voor jou gek!" roept leonie terug. "Hier heb je een clutch en daar zit je mobiel in, je lippenstift en een spiegeltje" zegt zoë en ze overhandigt mijn een geweldig tasje. "Wow okee, gaan we dan nu naar beneden?" en iedereen knikt jaa.
"Zo dames we zijn er!" zegt de chauffeur na een leuke reis in de limo. De deur wordt open gedaan en we bedanken hem vriendelijk. Ik heb nog geen eens gekeken naar waar we eigenlijk zijn. Ik kijk om me heen en zie een strand achter een prachtig kasteeltje. "Wauw..."
JE LEEST
Yes?! ft. Samuel Leijten
FanfictionWat als je de boyband B-brave leert kennen, als je liefdesverdriet hebt en dat je leven totaal op zijn kop komt te staan? Dat lees je allemaal in deze fanfictie! Mijn allereerste zelf geschreven boek. Comment, vote and share! X Elisa Rijn