O.41

1K 47 6
                                    

Pov. Sharona

Ik stap de limo uit en ik sta letterlijk midden in een geweldig paradijs. Een romantisch paradijs. Met voor mijn voeten weer een rozenblaadjes pad. Het leidt me naar een alleen staand tafeltje die helemaal gedekt is tot aan de puntjes toe. Er omheen een paar bomen met lampionnetjes erin. En een vuurtje richting het water. Over het water zie je ook genoeg versierde bootjes heen en weer varen. En het mooiste van alles is nog de mooie heldere lucht. Waardoor je de zonsondergang goed kunt mee maken.

Dan voel ik opeens twee armen mij van achteren knuffelen en hoor ik de mooiste stem door mijn oren. "Babe, I love you soooooooo and so much. Mag ik jou mijn meisje weer noemen?" En ik draai me om en kijk in de mooiste ogen van heel de wereld. Ik druk mijn lippen op de zijne en haal ze er weer af. "En meneer van der Voort is uw vraag zo goed beantwoord?" En ik zie hem een beetje blozen.

We hebben nog een geweldige avond met zijn tweetjes en belanden later knuffelend in bed op weg naar dromenland.

* dioni en elise maken er nog een geweldige vakantie van en komen weer terug na drie zonnige weken.

* cassius en jai zijn samen met zoë en sterre nog een weekje weg geweest en tussen hun beiden gaat het steeds serieuzer en beter.

* samuel heeft deze drie weken in zijn eentje moeten doorbrengen en grotendeels volgehouden door elise proberen te bereiken maar iedere keer drukte ze weg.

* sharona en kaj zijn nog steeds bij elkaar en zijn ook een weekje ertussenuit gegaan.

Pov. Dioni

Na drie weken de jongens niet gezien te hebben, hebben we vandaag met zijn allen afgesproken bij elise thuis. Ik kom bij haar thuis aan en de hele gang ligt al vol slaapspullen. Ik pleur mijn eigen spullen er ook bij en kom de woonkamer in. "Heheeee nu zijn we eindelijk weer compleet!" roept Jai door de hele kamer heen. Zelfs Samuel is er, wat echt een wonder is. Hij ziet er gebroken en moe uit.

"Wij gaan even naar boven" en elise loopt met sharona, sterre en zoë naar boven. Zodra we de deur boven dicht horen vallen beginnen wij ook weer te praten. "En hoe was jullie vakantie?" wowowowow wacht. Was dat sam die dat zei? We kijken allemaal verbaast naar sam. "Wat? Ik vroeg jullie toch gewoon iets normaals?" zegt ie wanneer hij opmerkt dat we met zijn allen in een keer naar hem kijken.

"Hahah nou ja okee het was bij ons met zijn viertjes fantastisch hoor" en jai zet een big smile op. "Ja inderdaad, we zijn naar festivals gegaan enzo, was echt heel leuk!" vult cassius aan. "Hahaha nou mooi dat het bij jullie zo leuk was" zegt samuel en ik zie dat hij een fake smile opzet.

"Enneeeeh, is er wat in bed gebeurd bij jullie?" vraagt kaj met een wenkbrauw dat heen en weer wiebeld. We kijken elkaar aan en ik begin een beetje te blozen voel ik. "Heeiheeii wat is dat nou dioni, je moet ons iets vertellen he!" roept jai weer. "Uuhm nee er is niks gebeurd alleen samen in een bed geslapen, dat was alles hoor" probeer ik me er onderuit te praten. "Nouuu ik denk niet dat dat alles was aangezien je nog meer aan het blozen bent. Geef nou maar toeee" zegt kaj. Ik kijk ze allemaal een voor een aan. Dan kom ik aan bij samuel, hij kijkt gebroken, en sip naar beneden. Hij weet het dus al, ik ben met elise naar bed gegaan... Trots kan ik er echt niet op zijn. Ik doe mijn beste vriend ermee pijn. En het was niet eens de bedoeling. "Oke oke laat maar, als jij je mond blijft houden komt er niks uit" verlost samuel me. Ik schenk hem een glimlach maar hij negeerd me compleet.

We horen gegiechel van de trap afkomen. "Ik weet het zeker hij vind je zoooooo leuk!" horen we sterre schreeuwen door het hele huis. We zijn stil en kijken allemaal naar de meiden. Ze komen beneden en zeggen awkward: "is er iets?" "hahaha nee hoor, maar je schreeuwde een beetje schatje" zegt jai en loopt richting sterre en knuffeld haar.

We zijn in de mac en we besluiten dat ik met samuel het eten gaat bestellen. Als we in de rij staan besluit ik een gesprek te beginnen.

"hee hoe waren die drie weken bij jou gegaan, heb niks van je gehoord en..."

Verder kom ik niet want samuel gaat zijn eigen zin: "je bent met der naar bed geweest en je hebt met der geflikflooid he?" en ik zie woede maar ook angst voor mijn antwoord in zijn ogen verschijnen. Het is een tijdje stil en we staren elkaar aan. "Zeg het dan" zegt sam om de stikte te verbreken.

"Uhmm jongens willen jullie nog wat bestellen? Anders moet u uit de rij stappen " zegt de vrouw achter de kassa. "Uuhm nee wij willen graag..." en wanneer ik alles heb opgenoemd staren we allebei vooruit en kijken de mevrouw na bij alles wat ze doet. Even later krijgen we overvolle dienbladen in onze handen gedrukt. En lopen we richting de anderen.

De hele tijd is samuel stil en zit maar met zijn patatjes te klieren maar hij neemt geen hap. Geen enkele, en dat is niets voor sam. "Broertjeee, kom je nouuu?" word ik uit gedachten gehaald en ik voel een zacht kusje van elise op mijn wang. Daarna hoor ik een harde klap op tafel. "Godverdomme, klootzak!" en ik zie sam schreeuwend weglopen. Ik ren er achter aan en daar zie ik hem dan. In een hoekje op de grond met zijn hoofd in zijn handen.

"Joo, wat is er dan?" vraag ik nog rustig. "Ben jij met haar naar bed gegaan?!" begint ie zonder op mijn vraag een antwoord te geven. Ik denk dat ik het beste eerlijk kan zijn tegenover hem. "Oke, ja..." ik kan mijn zin nog niet afmaken of ik voel een klap in mijn gezicht en ik hoor hem huilend weg rennen. "Maar het was niet de bedoeling" fluister ik nog zacht...

---
Woooooww zoveel fijne reacties van jullie! Dankje
Xx elisa
---

Yes?! ft. Samuel LeijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu