O.47

1K 49 7
                                    

Pov. Leonie

Ik word wakker door allemaal lieve kleine kusjes van dioni.

Gisteravond ben ik hier gaan slapen. Aangezien ik best moe was en natuurlijk heerlijk in dioni zijn armen wou liggen slapen.

Ik maak rustig mijn ogen open en kijk direct in de geweldige ogen van mijn vriendje. "Heee schat, ik ga zo jou, elise en de andere meiden even wegbrengen naar de stad. Ik had eigenlijk tegen sam gezegd dat we samen met alleen elise de stad ingingen maar ik denk dat jullie het leuker vinden om er een meidenmiddag van te maken. Dan zet ik jullie af in het centrum. Zodat ik sam ga helpen. Vind je dat oké?" en hij kijkt me vragend aan. "Oohh ja natuurlijk, alles voor hun tweetjes, en natuurlijk ook super leuk! Wordt een topdagje joh!" en ik geef dion een kusje.

Een tijdje later besluit ik uit bed te gaan en elise ook wakker te maken. Wordt een leuk dagje vandaag!

Pov. Elise

"Wakkeeeeeeer wordennnnnnnn!" wordt er geschreeuwd en met pannendeksels tegen elkaar geramd. Snel trek ik de dekens over me heen wanneer ik door heb dat de gordijnen open worden getrokken. "Hee hallo slaapkop. Je hebt een uurtje en dan staat er eten beneden en gaan we naar de stad dussuhhh wees voorbereid op deze geweldige dag!" hoor ik leonie schreeuwen. Wanneer ik de deur dicht hoor slaan trek ik de deken van me af en sla mijn benen aan een rand van het bed. "Schat kom, we moeten opstaan!" en ik wil mijn hand op samuel leggen zodat ik hem wakker kan schudden. Maar nergens is sam te bekennen.

Mmhhh misschien is ie naar de wc, ik zie het zo wel. Denk ik in mezelf.

Nadat ik heb gedoucht spring ik eronder vandaan en ren naar de wasbak. Snel tandenpoetsen. Ik begin me wel zorgen te maken over sam. Normaal zegt hij wel van te voren wat hij gaat doen. Ik bedoel we doen alles samen dus ja...

Ik loop naar de kleding kast om mijn slordige badjas in te ruilen voor een leuke outfit. Wanneer ik de kast deuren open trek verschijnt er een grote spiegel. Met daarop een briefje.

Heeeeeeee lekkerding.
Maak je geen zorgen om mij, ik zie je vandaag nog wel ik heb een verrassing voor je, maar geniet nu van de gezellige middag met leonie. Love u xx S

Gelijk valt er een hele last van mijn schouders. Ookal laat ie niet aan me weten waar hij is. Hij weet duidelijk waarmee hij bezig is. Al ben ik wel super benieuwd waarmee.

Ik pak mijn lange zwarte maxijurk uit de kast met mijn witte adidasjes en draag qua sierraden een paar ringetjes in verschillende maten, mijn casio goude horloge en een simpel goud kettinkje.

Snel kijk ik nog even op de klok, nog een half uur. Ik begin mijn haar te krullen en uittekammen zodat er golven in ontstaan. En zet een paar plukjes vast met een speltje achterop mijn hoofd.

Snel doe ik nog even mijn makeup. Wat bestaat uit een beetje concealer, eyeliner, een bordeaux rode kleur lippenstift en wat mascara. Ook teken ik mijn wenkbrauwen nog even bij en heb ik na dit allemaal precies nog 15 minuten over.

Ik loop naar de keuken en zie daar net leonie, sharona, zoë en sterre aan de tafel schuiven met een heerlijk ontbijtje. "Goooooooodmorning" zegt sharona en ik kom naast haar zitten. "Waar zijn de jongens?" vraag ik. "Oohh die zijn allemaal al weg, dioni gaat zo ook maar die zet ons eerst af" antwoord leonie. Ik snap het niet helemaal maar laat het maar zo. "Gaan jullie dan ook allemaal gezellig mee?" vraag ik weer terwijl ik naar sharona sterre en zoë kijk. Vrolijk knikken ze allemaal. "Yeaaaaahhhh heb er zin in guuuuurls" en we beginnen aan het ontbijt, het heerlijke ontbijt.

"Zooooo ik zie jullie vanmiddag wel weer, veel plezier schatjes!" roept dioni nog snel nadat we uit stappen. We zwaaien hem nog even na en lopen zo met zijn vijfen naar een klein schattig sierraden winkeltje.

"Okeeeee we hebben een idee, sharona, jij kiest de sierraden uit. Sterre de makeup, leonie doet je haar en ik je kleding" zegt zoë. "Huh hoezo, gaan jullie niet iets voor jezelf doen?" vraag ik nog. "Nee vandaag is jouw middag en dit is juist leuk" zegt sharona en ze is druk vezig met het bekijken van lle sierraden. Nadat we hebben afgerekend lopen we een grote kleding winkel in en en al snel heeft zoë al wat uitgekozen.

"Hehe, bijna klaar, ik vind dat shoppen een sport moet worden" zegt leonie nadat ze op een bankje ploft in een heel schattig restaurantje. Het is heerlijk weer dus we zitten lekker buiten op het terrasje. We bestellen wat te drinken en kletsen nog wat bij. "Ik ben echt benieuwd met wat de jongens bezig zijn hoor!" zeg ik.

"Ohhh nou ze zijn met-" "sstttt ster niks verklappen!" verbreekt leonie sterre haar zin. En sterre slaat gelijk der hand voor der mond. "Oeps sorry" zegt ze nog snel. "Maar schat, je ziet het wel. Wij kunnen je er van verzekeren dat het geweldig wordt!" spreekt zoë. Ookal ben ik zo nieuwsgierig als wat leg ik me er toch bij neer.

Yes?! ft. Samuel LeijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu