Pov. Kaj
Ik word wakker naast het mooiste en liefste meisje van de wereld, sharona. Ik ben gister, nadat we het hebben bij gepraat, hier blijven slapen. Het felle ochtend licht schijnt hier de kamer binnen. Sharona slaapt nog lief. En vind het zonde als ik haar nu wakker maak.
Ik stap voorzichtig uit bed en loop naar beneden, ik ben van plan om een ontbijtje te maken voor ons saampjes en die dan boven op bed op te gaan eten. Leuk toch?
Na wat gekluns om de borden en bestek te zoeken en het ontbijt klaar te maken. Schenk ik tot slot wat jus d'orange in twee glaasjes en loop ik met het volle dienblad naar boven. Wanneer ik de deur open doe zie ik nog een slapende sharona. Ik leg het dienblad op het nacht kastje en geef ik sharona allemaal kusjes. "Hhmmm, goodmorning mr. Van der Voort" zegt ze terwijl ze langzaam haar ogen opent. "Goodmorning beautiful" en ik laat haar het dienblad zien en zet het op haar schoot. Ik kom naast der zitten en samen eten we het heerlijk op.
Voor vandaag heb ik iets leuks georganiseerd. Aangezien ze het uit had gemaakt, is het nu niet meer officieel dat we wat met elkaar hebben. Ik wil haar weer vragen om mijn meisje te zijn. En dat op een originele manier. Met daarbij de hulp van Roos. (ookwel een vriendin van elise en dus ook van Sharona.)
We zitten saampjes op de bank wat tv te kijken. "Lieverd, sorry maar ik moet zo gaan. Ik moet rond 14:00 uur in de studio zijn voor een afspraak met de producer... Sorry sorry" vertel ik haar als smoes en ik geef haar een kus op der wang. "Owhh okee is goed, kan je niks aan doen!" en ik ontvang een mooie glimlach.
Pov. Sharona
Het is 14:30 en kaj is naar een of andere afspraak. Ik ben zo blij met hem! Ik zit me nu alleen een beetje te vervelen en op twitter wat rond te spoken.
Pingping (idk )
Een appje van roos.
Roos: heeii schattieee, ik verveel me een beetje want heel veel kinders zijn op vakantie, maarre jij toch niet? Ik vroeg me af of we misschien een leuke beauty middag zullen houden? Hoor het wel! Xx
En gelijk app ik terug.
Sharona: jaa natuurlijk super leuk, zal ik nu gelijk richting jou komen? Heb er zin in xx
We appen nog een beetje door en daarna besluit ik mijn spullen te pakken en met de tram richting de stad te gaan.
"Heerlijk dit, zo'n meiden middagje he?" vraagt Roos terwijl we een massage krijgen en een maskertje op hebben. "Jaa super!" en we gaan weer verder met genieten.
Na de massage en alles laten we ons haar knippen. "Hoe wilt u het hebben?" vraagt het kapper meisje. "Uuhm nou ik dacht eigenlijk aan een lichter ombre effect?" zeg ik. "Ja wauw, goed idee ik ga gelijk aan de slag!" en ze pakt allemaal tools en gaat haar gang. Ik hoor roos wat smoesen naar een van de medewerksters. Wat ze zegt? I don't know... Wanneer mijn haar bijna klaar is wordt opeens de spiegel bedekt met een kleed. "Huh wat doen jullie?" vraag ik. "Wacht nou, ze zijn iets leuks aan het doen" zegt roos heel enthousiast. "Hahah okeokee" en ik lach om haar getrippel met haar handen en voeten, wat is zij hyper zeg . Na een tijdje zijn ze klaar en halen ze het doek van de spiegel af en kijk ik erin. Mijn mond valt open van verbazing. "Wauuuww wat super mooiiii" staat roos naast me met der handen op haar wangen en haar mond open. Ik ben zojuist helemaal omgetoverd. Ze hebben zo mooi mijn makeup gedaan! ."nou alsjeblieft!" en de vrouw die mijn makeup heeft gedaan schut me de hand. "Heel erg bedankt, het is echt heel mooi" zeg ik terug.
"En nu gaan we een mooie outfit zoeken!" schreeuwt roos onderhand door de hele winkel heen. Hahaha. Ik word de kleedhokjes ingeduwd en telkens komt ze eraan met nieuwe kleding stukken.
Na een geweldige middag met haar te hebben gehad. En ontzettend goed geslaagd te zijn met shoppen word ik door roos de taxi ingeduwd en word ik naar huis gebracht.
Thuis aangekomen liggen er allemaal rozenblaadjes in het huis als een weg. Het stuurt me de trap op richting mijn kamer. Daar ligt een doosje met een briefje ernaast.
Heeii schoonheid, trek je mooiste geshopte kleding aan en maak het doosje hiernaast open, doe hem maar om ;) wees voor 18:00 klaar!
XxIk leg het briefje weer terug en maak het doosje open. Mijn ogen staan groot en mijn mond open, een mooie zilveren ketting met heen hartjes hangertje. Zo mooi!
Het is 17:30 uur dus ik trek snel mijn kleding aan (foto staat in de media) en weer kijk ik op de klok. 17:55 uur, lekker getimet shar denk ik in mezelf. Na dat ik mijn schoenen heb aangedaan kijk ik om me heen en bedenk me wat ik nu moet doen. Lang denk ik niet na want ik hoor al getoeter vanuit de straat, wow. Daar staat een grote witte limo voor mijn deur. Ik pak mijn mobiel en trek de deur achter me dicht. Ik heb nog geprobeerd wat uit de chauffeur te praten over waar we naar toe gaan maar hij wou helemaal niks zeggen. Het enige wat hij zij was: "wacht nou mar, je ziet het zometeen wel"
Dan staan we stil. De deur word voor me open gedaan en ik stap eruit. Ik kijk om me heen en ik zie een...
JE LEEST
Yes?! ft. Samuel Leijten
FanficWat als je de boyband B-brave leert kennen, als je liefdesverdriet hebt en dat je leven totaal op zijn kop komt te staan? Dat lees je allemaal in deze fanfictie! Mijn allereerste zelf geschreven boek. Comment, vote and share! X Elisa Rijn