O.35

1.2K 49 7
                                    

Pov. Elise

Sharona bleef nog een tijdje, nu heerlijk naar bed... Wat een dag, het voelt wel heel eenzaam zo in huis...

Pov. Kaj

Het is over tussen ons, gewoon over...

En waardoor? Idk ik snap er geen kut van.

Wat is er gebeurd?! De laatste tijd gaat het steeds slechter met bbrave... Er komen en gaan meisjes uit ons leven, en degene die gaan daar geef/gaf ik het meest om. De andere boys hebben een meisje, iedereen behalve Sam en ik. Over dioni twijfel ik, hij probeert Eva te vergeten en verder te leven maar je ziet gewoon duidelijk aan hem dat hij het er moeilijk mee heeft, ik heb het met hem te doen...

Pov. Elise

De volgende ochtend sta ik vroeg op, de hele nacht heb ik niet geslapen, ik heb gewoon geen rust aan mn kop... Weet je wat? Ik ga even langs bij dioni. Ik heb hem namelijk al een tijdje niet meer gesproken. Hij is de enige jongen waar ik het gevoel bij heb dat hij dingen echt geheim houd en niet alles verkloot.

Ik stap uit bed en loop gelijk richting de badkamer ik doe de kraan aan en maak een kommetje van mijn handen en laat er water in lopen. Dan gooi ik het in mn gezicht, weer lekker wakker nu. Ik poets mijn tanden en loop naar beneden, "mam, pap, ik ben wakker!"

Owh shit ja dat is waar ook, ik woon alleen...

Ik maak een ontbijtje klaar en ga zitten aan de eet tafel, tegelijker tijd ben ik met mijn telefoon bezig.

Tringgggtringgggg

Samuel verschijnt er op het scherm en gelijk druk ik het weg, ik heb echt geen zin in hem nu.

Wanneer ik mijn ontbijt op heb loop ik weer naa boven, ik stap onder de douche en denk weer na over de situatie...

Het begon allemaal die ene ochtend op de fiets... Die botsing, de training, die kus... En dan heb je mij weer met mijn domme kop die gevoelens voor hem begint te krijgen, uullghhh

Wanneer ik klaar ben met douchen doe ik wat make up op wat bestaat uit eyeliner, mascara, wat concealer en ik doe mijn wenkbrauwen. Ik kleed me om en doe een witte broek aan met gaten bij de knieen een lichte croptop. Ik loop naar beneden en pak mijn mobiel en sleutels en loop de deur uit richting het huis van dioni. Als ik over de oprit loop zie ik dat sam eraan komt lopen.

"Aahh mooi dat ik je zie, ik wil met je praten over uuhmm ja over van alles op dit moment..." en hij kijkt me met puppyogen aan. "Pleaseeee als je me zat bent gooi je me maar de deur uit en heb je geen last meer van me maar laat me alsjeblieft met je praten" en het valt mee dat hij nog niet op zijn knien voor me zit met zijn handen tegen elkaar smekend als een klein kind.

"Mmmhh okee zometeen ja? Ik kom je wel ophalen" en ik loop door zonder op een antwoord te wachten van sam, en druk op de bel van dioni zijn huis.

"Heeeiiii eliesss" opent dioni de deur en trekt me in een knuffel.

"Haiii" en hij doet de deur wat meer open en laat me binnen.

We gaan zitten op zijn kamer. "Ik mis eva zo..." begint dioni. Jaa ik mis haar ook maar wat een schande, de laatste tijd ben ik haar een soort van vergeten... "Heiii wat is er?" en dioni knuffelt me weer, hij heeft dus door gehad dat ik aan het denken was. "Ja uuhm ik dacht over hoe een slechte vriendin ik ben, ik heb bijna niet meer aan eva gedacht..." en het laatste zeg ik wat zachter maar hard genoeg om het te horen. "Eva zou blij zijn als jij verder gaat met je leven, ik weet het zeker ookal kende ik haar helemaal niet lang. Lang genoeg om dat te weten" en hij geeft een kus op mijn voorhoofd. "Dankje, je bent echt de beste broer" en ik knuffel hem hij valt achterover op zijn bed waardoor ik mee ga en zo liggen we een paar minuten naar het plafond te kijken. Het is een fijne stilte, een stilte waarvan je weet dat het niet awkward is maar dat je weet dat het niet erg is om niet te praten.

"Dioni, ik heb een idee... Ik wil eventjes weg van hier en wij hebben een vakantie huisjes in italie. Ik weet dat je net terug bent van ibiza maar wil je met mij mee naar italie voor drie weekjes?" dioni gaat rechtop zitten en kijkt me aan. "Denk je nou serieus dat je dat moet vragen?" en hij lacht "natuurlijk wil ik mee!" en hij staat op trekt me aan mn armen zodat ik naast hem sta en zet muziek op en we beginnen te dansen. "Het wordt top! Ik weet het zeker!"

Nadat we alles hebben besproken gaan we dit weekend met het vliegtuig richting italie, ik heb er nu al super veel zin in!

"Dion, ik ga naar sam hij vroeg me om met hem te praten..." "ow okee doe voorzichtig zusjeee" en hij knuffeld me dood.

Aangekomen voor sam zijn huis doe ik mijn haar een beetje goed voor zover het kan en druk ik op de bel, voordat ik er op druk heb ik door dat de voordeur open staat. Ik duw hem zachtjes opzij en loop richting de woonkamer. Niemand te zien... Dan loop ik de trap op, alle deuren duw ik open maar nergens iets te zien. Totdat ik bij de laatste deur aan kom.

Ik open hem en kijk in de ogen van een persoon die ik hier echt niet had verwacht...

Yes?! ft. Samuel LeijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu