Pov. Kaj
We worden allemaal een beetje brak wakker, sam en ik hebben er het minste last van. Hahah het is ongeveer 10:30 en we liggen allemaal een beetje lang uit uitteslapen. Ik pak mn mobiel en heb een appje gekregen van sharona.
Sharona ❤: goodmorning schatje, ik mis je echt heel erg... Hoop dat je het leuk gehad hebt gisteravond? doe voorzicht love
Kaj: awwh goodmorning beauty, love of my life. Maar jaa was super! Nu al fijn dagje schatje! XZe is zo lief ik had geen ander vriendinnetje willen/kunnen wensen, echt niet!
Pov. Samuel
Ik zit maar met elise in mn hoofd, ik snap het zelf allemaal even niet meer, ik bedoel ik wil meer en dat weet ze onderhand ook wel. Maar wat wil zij? Ben ik mn tijd aan jet verspillen aan haar?! Ja volgens mij is dat het. Ik wil niet opscheppen maar meestal krijg ik een meisje wel snel maar elise niet. Een lastig geval noem ik het maar even. Ze wilt me niet, ja dat is het. Ze wilt me niet. Beter kan ik mn tijd aan andere meisjes besteden hier bijvoorbeeld. Gister in de club waren een paar hele leuke. Ik word uit mn gedachten gehaald door kaj. "Jo man, kom we gaan even naar het strand, laat deze drie hier maar even pitten die zijn anders echt te chaggie " en hij trekt me overeind. Even later liggen we in de zee. Wel chill hier allemaal. "Heeyy wacht es zijn dat dion cass en jai? Lekkere chickiees hebben ze hahaha" en hij wijst richting een strand tentje. Ja volgens mij zijn dat ze ook. We lopen die richting uit en raken aan de praat.
Dioni staat bij een meisje met lang bruin gekruld haar. In een fel roze bikini. Ze staan druk te praten.
Cassius staat met een meisje te praten met stijl zwart/bruin haar. En naast hun staan 3 andere meiden. Jai is richting de bar gelopen voor drinken samen met kaj. "Heeii ik ben samuel, noem me maar sam" stel ik mezelf voor aan de vier meiden die bij cassius staan. Hem geef ik een brohug ofzoiets dat er op lijkt. "Hee ik ben zoë" zegt het meisje die tegen cassius aan staat. En de andere drie stellen zich ook voor bruinig haar: sterre en eentje met blond haar die heel erg op elise lijkt: isa. Een ander meisje die wat getint is: anna.
Jai en kaj komen er alweer aangelopen. Jai zet zn spullen op een tafel en begint sterre van achter te knuffelen. Ahhh die twee hebben dus wat. "Jai miet je ons wat uit leggen?" en hij begint te blozen. "Nouu uhmm mensen sterre en ik zijn samen " en hij geeft haar een kusje op der wang. "Dan moet ik ook maar iets duidelijk maken, uuhm zoë en ik zijn ook samen" begint cassius. Nou lekker dan ben ik de enigste die nog met niemand iets heeft samen met dioni. Maar die staat op een afstandje te kleffen met een meisje. Leuk zeg.
JE LEEST
Yes?! ft. Samuel Leijten
FanfictionWat als je de boyband B-brave leert kennen, als je liefdesverdriet hebt en dat je leven totaal op zijn kop komt te staan? Dat lees je allemaal in deze fanfictie! Mijn allereerste zelf geschreven boek. Comment, vote and share! X Elisa Rijn