O.38

1K 56 12
                                    

Pov. Samuel

De laatste keer dat ik elise zag is toen ze wegrende, ik mis haar. Heel erg.

Ik weet niet meer waar ik mee bezig ben, alsof ik de pijn die ik heb met elise het weg kan stoppen door mijn aandacht te schenken aan isa... Want ja dat ben ik nu aan het doen. Isa slaapt hier en is mijn geweldige afleiding.

Misschien kan ik zo elise vergeten en verder met isa, want zij is ook geweldig.

Ik word uit gedachten gehaald door het meisje die in mijn armen ligt. Geen elise... Maar isa.

"Gaan we uit vanavond? Heb ik namelijk wel zin in" vraagt ze zachtjes. Ze kijkt me aan met puppy ogen. En ik knik als "ja".

Het is al aardig laat en we staan nu op de dansvloer met zn tweetjes. Ze ziet er beeldschoon uit, der mooie blauwe ogen, der geweldige glimlach die ze me soms geeft, haar blonde haar dat mooi iver haar schouders valt. Ze is mooi net zoals elise... Of wacht, elise is perfect. Maar niet van mij...

"Ik ga even naar de wc" schreeuwt isa over de muziek heen en ze geeft me een kus in mijn nek. Ze draait zich om en loopt sexy weg. Ik loop naar de bar en haal twee baco'tjes. Na een tijdje te hebben gewacht vind ik het wel weer tijd worden dat isa terug komt. Ik loop richting de wc's. En voordat ik het hoekje om ben zie ik een stelltje aardig klef doen. Je weet wel, elkaar aflebberen en betasten.

"We hebben wc hokjes hier, misschien iets fijner om 'het' in te doen!" schreeuw ik naar het stelletje. Ze stoppen met elkaar aflebberen en ze kijken me verbaast aan.

Het meisje, ik kijk haar aan en loop weg, laat de twee glazen in mijn handen op de grond vallen en stap zo snel mogelijk in de auto naar huis.

Terwijl ik in de auto naar huis zit valt er een traan van mijn wang en volgen er steeds meer. Ik weet niet wat het is. Als ik voor meisjes steeds meer begin te voelen verkloot ik het of wordt het verkloot.

Isa, ik dacht dat zij ook wel iets voor mij voelde. Maar nee het is een grote slet, ja dat is ze.

Ik kom thuis aan en loop recht streeks naar boven. Onder de douche denk ik steeds meer na.

Eigenlijk was isa alleen maar iemand waar ik van probeerde te houden om elise te kunnen vergeten.

Ik weet het allemaal echt niet meer.

Liefde is zo ingewikkeld... En eigenlijk moet ik nu niet zeuren, elise heeft nog veel meer gezeik met de liefde.

Ik was zo blij dat ze met me wilde praten, en wat doe ik? Ik duik alwèèr het fucking bed in voor elise der ogen.

Ze was al aardig pissed toen ze wist dat ik naar bed was gegaan met isa. Moet je nagaan wat het nu is. Ja, samuel laurens leijten verpest alles...

Ik stap onder de douche vandaan en loop naar mijn kast voor een boxer, ik doe hem aan en stap gelijk in bed.

Wanneer ik hier lig is het zo raar, niemand ligt er naast me, zo stil...

Pov. Dioni

Vandaag hebben we heerlijk een dagje strand gehad, en alweer een beetje bijgekleurd. We zijn lekker uit eten geweest en liggen nu heerlijk in bed te praten.

"Mis jij nooit iemand naast je in bed?" stelt elise de vraag. Ik denk na. "Ja soms, maar deze vakantie niet" en ik grijns. "Haal die grijns van je smoel Jurado-Gomez" en ze begint me te kietelen. Gelukkig kan ik er wel een beetje tegen en duw der een beetje van me af en ligt ze op bed en ik boven der. Ik zit een soort van op haar buik zodat ze niet om kan rollen. En ik kietel haar. "Whaaaaaaahh dioni hou op" lacht ze en ze probeerd los te komen. "Oke oke, omdat ik lief ben" en ik buig voor over. En probeer haar een kus op der wang te geven. Maar op het moment dat mijn lippen haar wangen wouden kussen draaide ze zo dat mijn lippen op de hare kwamen. Snel trek ik een beetje weg. Dit mag niet. Ookal ben ik boos op sam wat hij heeft gedaan, hij is met haar bezig. Fixen enzo...

Ik kijk haar aan maar mijn ogen glijden weer naar haar lippen. Haar verschrikkelijk lekkere zachte lippen. Ik voel een van haar handen richting mijn haar gaan en ze kneed er een beetje in. Onze lippen op nog zo'n 1cm afstand van elkaar. Haar andere hand naar mijn kraag van mn shirt. Even zitten we zo...

En dan voel ik haar lippen weer op de mijne, wauw. Mijn gevoels wisselen, dit moment is zo magisch zo lekker maar ook zo fout dit, wat zou sam hier van denken. Ze vraagt om toestemming en wonder boven wonder geef ik die.

Dioni je moet hiermee stoppen... Maar mijn lippen werken niet mee, ik ga maar mee, dit is zo geweldig. Na een minuutje haal ik mijn lippen van de hare af. Ik kijk haar aan en ze bloost. "Sorry, het mocht niet. Ik mocht niet meegaan" zeg ik na een stilte. Ik ga van der af en loop richting het raam en kijk naar buiten met mijn hand in mijn haren...

Langzaam voel ik een hoofd op mijn borst en armen om mijn rug geklemt. "Sorry, maar ik hou van je broer" en ik hoor zachtjes gesnik van elise. Ik ga met mijn hand over haar rug en geef een kus op haar haar. Ze kijkt omhoog met tranen in haar ogen maar toch geeft ze een glimlachje.

En zonder dat ik wat kan doen heb ik haar al gekust en belanden we in bed, ik leg haar neer terwijl we nog zoenen en mijn handen belanden onder haar shirtje en zoeken een weg naar haar bh sluiting, al snel heb ik hem gevonden en is ie in een handomdraai al uit. Zo belanden alle kleding stukken in alle hoeken van de kamer...

Yes?! ft. Samuel LeijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu