Pov. Samuel
Het scherpe felle ochtend licht schijnt in mijn gezicht. Naast me voel ik wat bewegen, uhmm okee? Ik draai me om zodat ik naast me kan kijken en tot mijn grote schrik lig ik naast Isa, tenminste dat denk ik dat was namelijk het meisje van die groep op het strand en die heel erg op elise lijkt. Wanneer ik aan elise denk maakt mijn hart een sprongetje, maar wow sam wat doe je hier?! Ik sta op en kom er achter dat ik naakt ben, shit... Ik zoek en pak mijn kleren van de grond, ik trek ze rennend aan en sprint de deur uit. Waar ben ik? Ik kijk om me heen en ik zie een eindje verderop een plattegrond kaart van de omgeving waar ik me nu in bevind. Ik kijk waar ik ongeveer heen moet lopen om bij het hotel aan te komen. Nog ongeveer 6 straten... Here we go.
Pov. Kaj
Jup leuk zo'n vakantie... Wat mis ik mn schatje, en wat voel ik me hier alleen. Iedereen is hier bij een dame aan het slapen, wat volgens mij ook hun vriendinnetjes zijn geworden en dan zit ik geweldig in mn eentje in onze kamer. Het zou een "jongens" weekje worden. Nou ik merk het...
Na een tijdje hoor ik gerommel en gemompel aan de deur, "joo maak is open" hoor ik iemand schreeuwen. Kort daarna hoor je allemaal "ssshhht" van mensen uit de andere kamers. Wanneer ik de deur open doe tref ik samuel aan met haat dat door de war zit en een shirt dat ie verkeerd om ana heeft. "Man wat is er met jou gebeurd?" vraag ik aan hem. "Mmhnmhn" krijg ik als antwoord en hij loopt stil langs me heen en beland in de badkamer. Ik loop weer terug en ga verder met waar ik mee bezig was. "Joo kan ik wat bij je kwijt?" hoor ik nadat het een lange tijd stil is geweest. "Jaa uhmm kom maar" en we gaan zitten aan de eettafel. En hij begint met praten "ik wil naar huis, ik ben in bed beland met isa, als ik hier langer blijf ga ik nog dommere dingen doen" en ik kijk hem verbaasd aan. "Woow okee wat is er gister gebeurd? Want ja ik was je gister plots kwijt" vraag ik hem. "Ja dat weet ik dus niet, maar het was aardig kut om naast die meid wakker te worden" vertelt hij. "Je houd echt van elise hea?" en hij kijkt me verbaasd aan "ja maar is dat nou echt zo opvallend? Ik wil alleen naast haar wakker worden en helemaal niet naast iemand anders" en hij legt zijn hoofd in zijn handen. "Weetje, ik vind het hier ook kut wat nou als we onze spullen pakken en een vlugt boeken voor vanmiddag? Ik bedoel de jongens zijn alleen maar bij hun meisjes en die hebben geen aandacht meer voor ons hoor" hij kijkt op en knikt in. "Okee kom op, spullen inpakken en gaan met die banaan!"
Ik besluit sharona even te bellen voordat ze zich ongerust maakt en ik zo niet bereikbaar ben.
S: heeii babee hoe is het daar?
K: hii schatje, het gaat hier best kut, sam is vannacht namelijk blijven slapen bij ene isa en de andere jongens hebben een meisje het is dus geen jongens vakantie meer. Sam en ik hebben besloten om eerder naar huis te gaan we staan nu ook op het vliegveld zien we jullie saampjes vanavond?
S: woww had ik niet van samuel verwacht maarre ja is goed, doe voorzichtig schatje!Ik leg mn telefoon weg en ga maar eens beginnen met het inpakken van mijn koffer.
Pov. Sharona
Na dat gesprek ben ik echt verbaasd over samuel, wat een flikker... Eerst elise helemaal hoop geven en wanneer hij het niet laten kan met isa het bed in duiken, what the hel?!? Ja wij kennen die ene isa, meisje van vroeger waar we nog amper contact mee hebben maar genoeg om haar nummer en adres te weten. Ze leek altijd heel erg op elise alleen dan veel dunner en met heel veel eigendunk, maarja dat doet er niet toe. Ik besluit het elise te vertellen want dat doen vriendinnen toch? Elkaar vertellen wat er is...
Nadat ik dat heb gedaan is ze huilend in mijn armen gesprongen "hoe kan die klootzak dat allemaal doen? Zie je wel geen ene jongen is goed voor me, die isa mag hem hebben. Wat een lul!" om haar te troosten zijn we weer een netflix dag gaan houden, beste medicijn tegen alles. Ik weet het wel, elise is mijn zusje, mijn beste vriendin met wie ik alles kan delen, ja ik wil haar niet kwijt!
Pov. Kaj
Na een paar uur is het alweer 7 uur s'avonds en zijn we weer geland op schiphol. In de taxi naar huis, aangekomen gaan we bij samuel nog even opfrissen en richting het huis van elise.
Wanneer we voor de deur staan doet elise vrolijk de deur open en geeft me een knuffel, maar wanneer ze bij samuel aankomt kijkt ze hem niet aan en laat ons stilletjes naar binnen. Okeey? Dat is raar...
JE LEEST
Yes?! ft. Samuel Leijten
FanfictionWat als je de boyband B-brave leert kennen, als je liefdesverdriet hebt en dat je leven totaal op zijn kop komt te staan? Dat lees je allemaal in deze fanfictie! Mijn allereerste zelf geschreven boek. Comment, vote and share! X Elisa Rijn