Satır arası yorumlarda buluşmak üzere çiçeklerim 🌸
İyi okumalar!
PART 2
-BİLİNMEZLİK İÇİNDE-
Odamdaki boy aynasının karşısında dikilirken bir süre kendimi inceledim. Ceyhun'a söz verdiğimiz için bugün hep beraber kuzeninin düğününe gidecektik. Feyza ile birlikte seçtiğimiz elbiseyi giymiştim. Elbise çok hoşuma gitmişti fakat sade olmasına rağmen iddialı durması beni az da olsa kararsızlaştırmıştı. Göze çarpan biri olmaktan pek hoşlanmıyordum çünkü insanların garip bakışları beni rahatsız edebiliyordu.
Kırmızı renkli ince saten kumaştan olan ip askılı elbise tam üzerime oturuyordu. Boyu kısa olan elbisenin, derin yırtmacı bacaklarımın büyük bir kısmını ortaya koyuyordu.
Saçlarıma iri dalgalarla şekil verdikten sonra belime uzanan saçlarım artık olduğundan daha yoğun ve dikkat çekici görünüyordu. Önüme düşen birkaç kısa perçemi ise bombeli olacak şekilde dalgalandırdıktan sonra arkama attım.
Yüzüme ise yaz akşamlarına uygun sade bir makyaj yapmayı tercih etmiştim, yine de gündelik makyajımdan bir tık daha fazla ön plandaydı.
İnce ve uzun parmaklarıma en sevdiğim aksesuarlarımdan olan yüzüklerimi geçirdim. Rafta duran en sevdiğim kokuyu da üzerime sıktıktan sonra ufak çantamın içine rujumu attım.
Telefonu da koyacağım sırada Akın'dan gelen mesaj dikkatimi çekti.
Akın: İki dakika sonra oradayım. (18.21)
Düğün salonuna Akın ile birlikte gidecektik. Mahalledeki birçok arkadaşımız orada olacaktı. Lale ve Feyza'yı da Serhat alacaktı. Her ne kadar Şirin'i bu sabah görmeye gittiğimde ısrarla onu da düğüne getirmek istesem de gelmek istememişti. Ben de daha fazla zorlamamıştım. Birlikte yemek yedikten sonra biraz laflamış, daha sonra hazırlanmak için eve gelmiştim. Şirin artık öncesine göre çok daha iyiydi. Evden çıkmaya korkuyordu, markete bile gitmeye çekiniyordu ama bugün ilk kez yemek yemeden hemen önce market alışverişine çıkmıştık ve tam da tahmin ettiğim gibi bu ona çok iyi gelmişti. Yüzü gülmüştü.
Boy aynasının yanında, kutuda duran, elbisemle kombinlediğim stiletto topuklularımı da giydiğimde hazırdım. Spor ayakkabıları dünyanın en güzel şeyi olabilirdi. Feyza evdeyken bile bunların içinde nasıl duruyordu aklım almıyordu gerçekten.
Odamdan çıktığımda dış kapının önüne gitmiştim. Sesimi duyarak yanıma gelen Arda beni gördüğünde ilk olarak uzun bir ıslık çalmıştı. "Yuh," dedi, "Bizim evde bu kadar güzel kız mı vardı lan? Varsa bu zamana kadar nerede saklanıyordu?"
Ona cevap veremeden annem seslerimizi duyar duymaz yanımızda bitmişti. "Milletin evladı evleniyor, bizimkiler de gide gide onların düğününe gidiyor. Yetti canıma. Evlenin de onlar sizin düğününüze gelsin. Tüm arkadaşlarımın torunu var. Benimkilerin aklı bir karış havada. Ne zaman torun sahibi olacağım ben?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYYAL
Romance"Kokun," dedi ve duraksadı kısa bir süre, "arabamın içini doldurdu. Bu beni delirtiyor." dediğinde diğer elimin tırnakları avucumun içine can yakıcı izler bıraktı. Sakin kalmaya çalışarak dudaklarımı araladım, "Bu iyi mi, kötü mü?" dedim kısık bir s...