intikam ve iş birliği

457 33 9
                                    

Young and Beautiful- Lana Del Rey

Gözlerimi araladığımda ilk iş olarak etrafa bakındım. Kendi odamdaydım. Görünürde kimse yoktu. Saçlarımı karıştırarak ayağa kalktım. Kapıyı araladığımda koridorda da kimse gözükmüyordu. Nereye gittiklerini çözememiştim.

Ama daha fazla vakit kaybetmek yerine hızla dış kapıya ilerledim. Ve işin tuhaf yanı kapıyı açtım. Neler olduğunu çözememiştim. Kaşlarımı çatarak dışarı çıkmak için bir hamle yapmıştım ki önümdeki görünmez duvar buna engel oldu.

"Bonnie!" diye tısladım sinirle. Kapıyı kapatırken etrafa baktım ama kimse yoktu.

Hızla aşağıya indim. Rüya olayı için Katherine'in yanına gitmiştim. Bunu neden yaptığım hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Ama içgüdü gibi bir şeydi bu.

Aralık kalan yerden içeri baktım. Yerde oturuyordu. Kilidi açtım ve içeri girdim. Yorgunlukla başını bana çevirip güldü. "Yine hangi çıkarın için geldin Salvatore."

İçeri doğru girerken kapıyı kilitledim ve yere oturdum.

"Rüya için?" dedi tek kaşını kaldırıp.

"Sen nereden biliyorsun?" Şüphelenmiştim.

"Çünkü zamanı geldi Rhea."

Sustum.

"Sana her şeyi anlatacağım." dedi derin bir nefes alıp.

"Karşılığında?" diye sordum. Katherine çıkarı olmadığı bir işe bulaşmazdı.

Gülümsedi. "Onu sonra konuşacağız. Önce öğrenmen gerekenler var. Annabelle'e söz vermiştim zamanında."

Kaşlarımı çattım. "Ne sözü?"

"Zamanı geldiğinde sana yol göstereceğime dair. Gerçi seni öldürmeye çalışacağımı o da tahmin edemezdi." dedi dalga geçerek. "Her neyse şu an hayattasın ve ben de sözümü tutacağım."

Sustum.

"Annenin nasıl öldüğünü biliyor musun?"

Rüya geldi aklıma." İdam?" dedim sorar gibi.

Güldü. "Klaus'un uydurduğu bir yalan."

Kaşlarımı çattım.

"Anneni Niklaus öldürdü. Ona katılmasını istemişti ama Annabelle kabul etmedi. İşin sonunda ise onu öldürdü. Annabelle gücünü kontrol edemiyordu o zamanlar. Yani güçsüzdü bu yüzden ölmesi kolay oldu. Annabelle onun intikamını almanı istedi." Yutkundu. "Ama sen onları korumayı seçtin."

Duraksadım.

"Son isteği buydu. Eğer intikam almayı seçersen sana yardım edecektim. Ama sen Mikaelsonlar'ı korumayı seçtin." dedi.

Sessizliğimi korudum. Ama en sonunda kendimi tutamadım. "Hala geçerli mi?"

Katherine anlamıştı. Ama dalga geçer gibi "Ne?" diye sordu.

"İş birliği." dedim. Yutkundum. Bakışlarımı kaçırdım.

"Her zaman." dedi kollarını açarak.

"Ama sadece Klaus'u öldüreceğiz Petrova. Unutma! Diğerlerine dokunmak yok."

"Pekala," dedi gülümseyerek. "Aslında arada Elijah'ı öldürürsek iyi olur. Çünkü Klaus öldükten sonra intikamını almak için peşime düşecek birini istemiyorum."

"Petrova!" dedim sinirle.

"Tamam, sustum." dedi teslim olur gibi. "İş birliği için beni buradan çıkarman gerek Salvatore, biliyorsun değil mi?"

Gözlerimi devirdim. "Biliyorum."

Katherine umutla ayağa kalktı.

"Ne yapacağız peki?"

"Ailenin içine girmen yeterli. Sonrasında beni çağıracaksın. Ve bum!" Dedi kollarını açıp gülerek.

"Bunu nasıl yapacağız?" dedim yüzümü buruşturarak.

"Çok basit." dedi gözlerini devirip. Kaşlarımı çattım. "Ah, dur sana anlatmamıştım."

Duraksadım. "Neyi?"

"Neden Elijah'ın seni telkin ettiğini." dedi düz bir sesle.

Konu bir şekilde telkin olayına gelmişti. Ama bir şey demedim. Sessizliğimi korudum.

Katherine ise açıklamaya başladı. "Sen zamanında seni öldüreceğimi fark ettiğin anda kaçtın." dedi gülerek. "Klasik Salvatorelar."

"Petrova!" diye uyardım.

Gözlerini devirdi. "Tamam, anlatıyorum." Nefesini dışarı verdi. "Kaçtığında biri ile karşılaştın." dedi. Ardından kollarını açarak "Tahmin ettiğin üzere bu kişi Elijah idi. Olayları ona anlattın. Eskiden de ona güveniyordun." dedi yüzünü buruşturup. "Planımı suya düşürmek istedi. Sana kanını verdi. Böylece seni öldürdüğümde dönüşecektin. Ama bir ayrıntı var atladığım." dedi.

Kaşlarımı çattım.

Gülümsedi. "Bu süreç bu kadar olaysız geçmedi. Elijah sana karşı hisler beslemeye başladı Salvatore. Ve sen de ona."

Afalladım. "Ne?"

"Basbayağı. Bu yüzden seni telkin etti. Ama duramadı. Senin dönüşümün katliam gibiydi. Çok fazla insanı öldürüyordun. Ve Elijah tekrardan ortaya çıktı. Sana nasıl besleneceğini, kan isteğini nasıl kontrol edeceğini öğretti. Ve tekrardan telkin etti."

Bunu beklemiyordum.

"Yani işin aslı." dedi Katherine ellerini birbirine çırparak. "Bunu kullanacaksın Salvatore. Elijah'ı kullanacaksın."

"Asla." dedim hızla.

Katherine güldü. "O halde intikam işine elveda de!"

Derin bir nefes aldım sakinleşmeye çalışır gibi. "Tamam, tamam kabul ediyorum." Ardından"Ya kaçarsan?" dedim şüpheyle.

"Klaus'u ben de öldürmek istiyorum Rhea."

"Sana nasıl güveneceğim Petrova?"

Gülümsedi. "Bana güvenemezsin Salvatore. Ben önce kendimi düşünürüm eğer çıkmaza girersek gözümü kırpmadan seni bırakır kaçarım. Bilirsin bencilimdir."

Gözlerimi devirdim.

Kapıyı açtım.

"Ailenin içine girince haber ver." dedi.

"Bonnie dışarı büyü yapmış." dedim hatırlayınca.

Katherine güldü. "Ben her zaman çıkış yolunu bulurum Salvatore, merak etme."

Ve gözden kayboldu.

Ve gözden kayboldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
mystic falls° elijah mikaelsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin