ihanet

438 31 18
                                    

One More Hour- Tame İmpala

House of Memories- Panic! At the Disco

2 Ay Sonra

Elimdeki viski bardağını bırakırken öksürmeye başlamıştım.

Rebekah zaferle kahkaha atarak kollarını kaldırdı. "Ben kazandım!"

Başımı sandalyeye doğru yaslayarak nefesimin düzene girmesini sağladım. Rebekah ile bu hafta içinde yaptığımız dördüncü viski yarışmasıydı.

"Bex Tanrı aşkına!" dedi elindeki kahve bardağıyla içeri giren Freya. "Sabahın köründe şu saçma yarışınızı yapmaktan vazgeçin. Herkes uyuyor."

Rebekah gözlerini devirip sandalyeden kalkarken "Uyumaları umurumda değil." 

Sandalyemden kalktığımda sabahın köründe altı bardak viski içmenin getirdiği mide bulantısıyla karnımı tuttum. "Ne istiyorsun Rebekah?"

Gülümsedi. "Bilmiyorum. Sadece ben kazandım." dedi. Ego gösterisi yapıyordu.

Bitmiş viski şişesini çöpe atarken yüzümü buruşturdum. Tam o esnada arkamdan birinin bana sarıldığını hissettim. Saçlarıma kondurduğu nazik öpücüğü ile bu kişinin Elijah olduğunu anlamam çok da uzun sürmedi.

Gülümsedim. "Günaydın!"

"Günaydın." diye mırıldandı benden uzaklaşırken.

Tam o sırada içeriden duyduğumuz ses ile hepimiz koridora çıkmıştık.

Kol merdivenlerin sonunda otururken alnını ovalıyordu.

"N'oldu?" dedi merdivenlerden inen Niklaus. Yüzünü buruşturmuştu.

Kol acıyla "Merdivenlerden düştüm." diye açıkladı. 

Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Mikaelsonlar'ın evinde çok sıradan bir olaydı bu. Bir aydır sürekli günlerimin yarısından fazlası burada geçiyordu. Ve cidden bu ailedeki kimse normal değildi. Onlarla kaldıkça ben de onlara benzemeye başlamıştım. Daha geçen gün Kol ile sokakta birinden beslenirken çıkardığımız katliam geldi aklıma. Normal değillerdi ve sanırım artık ben de değildim.

"Onu nasıl becerdin?" dedi Freya kaşlarını çatıp elini Kol'e uzatırken.

Kol ayağa kalktı ama canının acısı, yüz ifadesinden anlaşılıyordu. "Bu merdivenlere kim viski döktü?"

Duraksadım. Rebekah'a döndüm. O da bana dönmüştü. Suçumuzun farkındaydık.

Rebekah olaydan kaçmak için "Bence biz hava alalım Rhea." diye bir fikir attı.

Haklıydı. "Bence de." dedim Elijah'ın yanından uzaklaşıp Rebekah ile dışarı çıkarken. 

Bahçedeki koltuğa oturduk. Derin bir nefes aldı. 

Tam o sırada telefonuma bir bildirim geldi. 

Petrova: Arka bahçeye gel Salvatore.

Rebekah'a döndüm. "Ben üstüme bir şeyler alacağım."

Başını salladı. Yorgundu.

Hızla arka bahçeye doğru ilerledim çaktırmadan. Katherine her zamanki gibi duvara yaslanmış etrafı izliyordu.

"Mikaelson evinde konuşmanın ne kadar aptalca olduğunun farkında mısın?" diye çıkıştım.

Gözlerini devirdi. "Senin şu aptal planını uygulamak için iki aydır beklememizin ne kadar aptalca olduğunun farkında mısın?"

mystic falls° elijah mikaelsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin