babysitting together

781 38 5
                                    

"já-já nevím" zakoktala jsem.

"nebudu tě do toho nutit" pousmál se a schoval pytlíček zpět do kapsy.

"tak pojď" dal si ruku kolem mých ramen.

"tak copak tě trápí ?" zeptal se.

"je to asi půl roku.. Měla jsem přítele. Taková ta fakt real láska. Byli jsme spolu kolem půl roku. Byla jsem šťastná. Jenže jsem pak zjistila, že chodí za jinejma.. že kdykoliv mi volá, že má práci, je u jinejch. Zjistila jsem, že poslední dva měsíce vztahu jsou jen sázka" šeptla jsem.

"vždyť nejsi ani dost stará na to, abys tohle zažívala" řekl a sedl si se mnou na lavičku do parku.

"už to je tak nějak v pohodě" pousmála jsem se.

"taky jsem měl holku. Jmenovala se Maria. Byl jsem s ní strašně moc šťastnej. Dal jsem jí všechno co chtěla, protože jsem ji miloval. Jenže pak to všechno vyšlo na povrch. Předtím, než jsem si s ní začal, pohádal jsem se s jedním kámošem a přestali jsme se bavit.. Ona měla bejt pomsta. Měla se mnou vyjebat, jak jsem podle něj vyjebal já s nim. Podle toho co mi řekla se do mě pak zamilovala a nechtěla se mě vzdát.. Jeden večer mi pak řekla pravdu. Slibovala a přísahala jak mě miluje jenže já viděl jen to, jak mě podělala" řekl.

"ou... To mě mrzí" šeptla jsem.

"už jsem over" usmál se.

"tak to je dobrý" oplatila jsem mu úsměv.

"shání mě David" řekla jsem, když jsem vytáhla ze zadní kapsy u kalhot telefon.

"no Davi ?" dala jsem si telefon k uchu.

"Áďo kam jsi zmizela ?" zeptal se.

"šla jsem se projít s Petrem. Už jdem zpátky. Za chvilku jsme tam" řekla jsem.

"dobře, díky" řekl a zavěsil.

"tak pojď" usmála jsem se a zvedla se z lavičky.

"už běžím" pousmál se a dal mi za chůze napít vína.

Během chviličky jsme byli zpět u baru, kde čekal zbytek.

"Áďo můžu s tebou prosím mluvit ?" přišel za mnou David.

"jasně" usmála jsem se a šla s ním opodál.

"o co jde ?" zeptala jsem se.

"seš moje blízká kamarádka, jsem rád, že tě mám a že si rozumíš s klukama. Jen.." odmlčel se na chvíli.

"jen co ?" pootočila jsem hlavu na stranu.

"nechci abys to brala tak, že ti něco zakazuju. To vůbec ne. Ale nejsou to kluci na vztah.. Petr, Calin, ani Vojta s Filipem. Nechci, aby ti ublížili" řekl a zastrčil mi za ucho pramen vlasů.

"žijou svým životem. Jinej hotel, jiná holka. Nechci, abys byla další jiná. Mám tě až moc rád na to, abych ti nechal ublížit" povzdychl si. Očividně ho to fakt tížilo.

"dobře. Děkuju Davi, vážím si toho" usmála jsem se a chytla jeho ruku, abych ho aspoň trochu uklidnila.

"potom co jsi mi říkala o Tomášovi. Nechci, aby s tebou někdo vyjebal znova" pohladil mě po vlasech.

"dám si pozor, neboj" usmála jsem se a objala ho.

...

Petr mě včera doprovodil až domů. Odteď se mu chci vyhejbat. Nechci k němu chytit nějak cit a pak fňukat Davidovi, že měl pravdu.

"ano Klárko ?" zvedla jsem telefon Davidově ségře.

"ahoj Adrianko. Prosím tě, nemohla by jsi nám dneska zase pohlídat Nelinku? Adam má nějaký firemní večírek a já bych chtěla jít s ním" řekla.

"jasný. Ráda zas Nelču uvidím. V kolik mám přijít ?" zeptala jsem se.

"v pět by to šlo ?" navrhla.

"budu tam. Zatim ahoj" pousmála jsem se.

"díky moc, seš zlatá. Ahoj" řekla a zavěsila. No takže zábavu na večer mám obstaranou.

Hned na to co zavěsila se můj telefon rozezněl znovu. Tentokrát to byl David.

"ano Davi ?" dala jsem telefon nahlas, abych u toho mohla najít přijatelný outfit na dnešek.

"čau Áďo, co děláš dneska odpoledne ?" zeptal se.

"hele hlídám Nelču tvý ségře" pousmála jsem se.

"ou.. aha" řekl.

"co se stalo ?" zeptala jsem se.

"chtěl jsem se zeptat, jestli bys nechtěla někam zajít. Třeba do parku, na kafe. Pokecat nebo tak" lehce se zasmál.

"to budu asi muset passnout, ale můžeš se ke mně přidat při hlídání" navrhla jsem.

"můžu ?" zeptal se.

"jinak bych ti to nenabízela troubo" zasmála jsem se.

"v tom případě se rád přidám" řekl.

...

Seděla jsem na hrací podložce naproti Davidovi. Učili jsme Nelinku chodit.

"půjdeš ke strejdovi ?" usmála jsem se na ní.

"pojď Neldo" řekl David a roztáhl ruce.

Ona se začala smát a rozeběhla se k němu.

"šikula jsi. Teď k tetě. Šup honem" otočil ji na mě, zatímco já se na ní smála. Rozeběhla se ke mně a objala mě.

"no ty jsi dokonalá" usmála jsem se. Ona mi dala pusu na tvář a začala se smát.

"to je rozkošný" zasmál se.

"co takhle dát napapat, umýt a spát, co ty na to Neluško" pousmála jsem se.

"ham" vypadlo z ní a začala máchat ručkama.

"no je to jasný" řekla jsem, dala jsem jí hračku a šla jí udělat kašičku.

"vyznáš se v tom líp než já" zasmál se, když došel za mnou za kuchyňský ostrůvek.

"to víš. Dostala jsem přísný instrukce od Adama" zasmála jsem se s ním.

Věděla jsem přesně jak kaši pro ní připravit a podle toho jsem i postupovala, zatímco mě David sledoval.

"seš tím nějakej zaujatej" řekla jsem se smíchem, zatímco jsem míchala kaši.

...

"vy dva jste jasný" začala se smát.

Tahle věta mě probudila ze spánku.

"co? Co se- Nelinka je vzhůru ?" zvedla jsem se a prohrábla si vlasy.

Jaksi jsem asi usnula Davidovi hlavou na stehnech, během toho, co jsme si povídali.

"stalo se Neli něco ?" protřel si oči David.

"ne, ale právě mi tu spolu spali můj bratr a chůva" zasmála se Klárka s rukama na prsou.

"co mi k tomu řeknete ?" sedla si nám na gauč.
k
"my spolu nic nemáme" řekla jsem a taky si trochu protřela oči.

"no to vám tak po tomhle budu věřit" ušklíbla se.

"Kláro fakt. Jsme jenom kámoši" řekl David.

"seš můj starší brácha a nevěřím ti ani nos mezi očima" zasmála se.

"a tobě to samý Adrušo, až na to že to fakt umíš s mým dítětem. Jinak ti nevěřím nic" dodala.

"chováš se jak malý dítě. Kdyby jsme spolu něco měli, tak ti to řekneme, ale když ti řeknem, že jsme jenom kamarádi, tak jsme jenom kamarádi" řekl David.

__________
Zdravím vás u nové kapitoly a doufám, že se vám líbila. Chci se jen zeptat, jestli vás fanfikce baví a má cenu v ní pokračovat.

Eli♡

DvacetsedmKde žijí příběhy. Začni objevovat