6

2.1K 209 85
                                    


"Kurban"


Bitmişti her şey.Ben artık Jeon Jimin'dim.Evliydim artık.Bir eşim,bir alfam vardı.Park Jimin'den geriye hiçbir şey kalmamıştı.Tüm bu insanlar baş omega olduğum için önümde eğiliyordu.Onlara layık bir lider olabilecek miydim,herkesin gözünde örnek bir omega olabilecek miydim bilmiyordum.Jeongguk beni alnımdan öpmüştü,bunun için ona minnettar olabilirdim.Ancak minnettarlığım evimize kadar sürebilirdi.Evimiz...

Tamamen yabancı olduğum bu alfayla kalacağım evimiz.Geçen her dakika eve gitmemiz için akıyor gibiydi.Ne kadar kaçmaya çalışsam da bugün işaretlenmek zorundaydım.Sevmediğim bir adamın mührünü boynumda taşımak belki de yavrularını karnımda taşımak zorundaydım.Bu benim seçimimdi,bu yüzden pişman olmamın hiçbir anlamı yoktu.Tüm bu sesler ve kalabalıktan boğulduğum anda misafirlerin arasında gördüğüm tanıdık yüz beni şaşırtmıştı.Taehyung'un sırf buraya benim için gelmesi heyecanlandırmıştı beni.

Ama yine konuşmasıyla içimde açan bütün çiçekleri ezmişti.O bir eş aramıyordu.O,her zaman eğlenebileceği kimseye bağlanmadan hayatını yaşayabileceği özgür biri olmayı istiyordu.Bu nedenle bir kez daha reddettim onu.Sözlerimi bitirdiğim anda Jeongguk da yanımda belirdi.

"Jimin,bu alfa arkadaşın mı?"

"Ah evet o,en yakın arkadaşım.Buraya bizi tebrik etmek için gelmiş.Tanıştırayım Taehyung ve bu da eşim baş alfa Jeongguk"

"Demek eşi sensin?Jimin sen bu adamı sevdiğine emin misin?"

"Taehyung alfamla düzgün konuş!Yoksa senden buradan gitmeni isteyeceğim."

"Oh wow çoktan sıradan bir omega olmaya başlamışsın.Burada yapacak bir şey yok anlaşılan.Gidiyorum Jimin şimdiden ilk yavrunuz için tebrik ederim.Ne de olsa yapacağınız ilk şey bu olmalı"

Taehyung'un sözlerinden sonra Jeongguk'un kendini zor tuttuğunun farkındaydım.Ancak bir rezalet çıkmasını istemiyordum.Bu yüzden ilk önce onu uyarmış sonra da taehyung'a yol vermiştim.

"Jeongguk lütfen sakin ol.Ve sen Taehyung,burada seni ilgilendiren bir şey yok.Tebriğin için teşekkür ederim evet bugün ilk yavrumuzu alacağız.Şimdi git lütfen."

Tanrım,neler söylüyordum böyle.Bu cesareti başımdaki taçtan mı yoksa yanımdaki alfa dan mı alıyordum?Cümlelerim Jeongguk'un hoşuna gitmiş olacak ki ellerini hemen benim ellerimle buluşturmuştu.İstemiyordum.Ne o eve gitmek,ne mühürlenmek ne de yavru sahibi olmak.Çıkmazdaydım,yapabileceğim hiçbir şey yoktu.

"Hadi Jimin-ah evimize gidelim"

"Gidelim"

Ailemle vedalaştıktan sonra bundan sonra yaşayacağımız evimizin önüne gelmiştik.Her zaman minik sevimli bir evde yaşamak istemiştim.Bu ev ise kocamandı.Ben baş alfanın eviyim diye bağırıyordu adeta.Evin içinde kaybolduğumu çoktan hissetmiştim.

"Gel,sana evi gezdireyim"

"Tamam"

"Tamam"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Only Then - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin