19

1.9K 187 94
                                    


"Sürpriz"


"Doğum başlamış,acele edin şifacı nerede !"

"Onu hemen yatırın ve destek için bir kişi arkasına geçsin"

"Y-yapamaaamm yapamam alfam yok yanımda"

"Jimin bana bak biz de böyle olsun istemezdik ama yapabileceğimiz bir şey yok,bebeğin doğumunu erteleyemeyiz.Acımızı sonra yaşayacağız tamam mı,Jeongguk'un emanetine bugün sağsağlim kavuşacaksın güven bana"

"IIIIIAAAAĞĞHHH Ç-ÇOK ACIYOR JİN YAPAMIYORUM "

Gelen acı haberden sonra bir anda doğum sancıları başlamıştı Jimin'in.Acıdan iki büklüm olduğu an yere düşecekken Yoongi'nin tutuşuyla kurtulmuştu.Hemen ardındaki Jin ise eşinin ağzından kardeşinin acı haberini aldığı an yerle bir olmuştu.Öyle bir andı ki kimse neye koşacağını bilemiyordu.Jimin ise 2 taraflı acıyla kıvranıyordu.Neye üzülmeliydi eşinin ölümüne mi yoksa bebeğinin babasız bir şekilde dünyaya geleceğine mi?

Bayan Park oğlunun acısını farkettiğinde panik halinde hemen yanına giderken Bayan Jeon da oğlu Seokjin'le ilgilenmek zorunda kalmıştı.Herkesi kendine getiren ise açık kapıdan görünen şifacıydı.Jimin'in her günkü rutin kontrolüne geldiğinde bir faciayla karşılaşmıştı.Bu yüzden hemen alfadan baş omegayı odaya götürüp yatırmasını istedi.

"Efendim lütfen size söylediğim an bebeği itin,doğum kanalınız açılmış kolay olacak lütfen biraz daha dayanın"

"AHH! ANNE YARDIM ET ANNE KİMSEM KALMADI BENİM IIIIIAAAGH ÇOK ACIYOR "

"JİMİNİM OĞLUM HADİ BİRAZ DAHA DAYAN YAVRUM YAPABİLİRSİN BİZ BURDAYIZ YANINDAYIZ HADİ!"

Jimin kontrolsüz şekilde ağlıyor,arkasındaki Seokjin'in ellerini sımsıkı tutuyordu.Odanın içindeki herkes zavallı omega için tanrıdan yardım istiyordu.Bulunduğu durum içler acısıydı.Az önce eşinin ölüm haberini almış,aynı anda da doğum sancıları başlamıştı.Jimin'in minik bedeninin böyle büyük acıları kaldırabilmesi için herkes var gücüyle çabalıyordu.

"Son kez efendim güçlüce itin lütfen,hadi!"

"AAAGGGHHH!"

Odanın içine dolan güçlü bir ağlama sesiyle herkes nefeslerini tutmuştu.Minik bir alfanın varlığı herkesi mest etmişti.Şifacı hızla yavrunun göbek bağını kesmiş yanında getirdiği temiz örtülerle hızla bebeği temizlemiş battaniyesine sarmıştı.Yavruyu Jimin'in kucağına vermiş anne ve yavrunun ilk tanışmalarına şahitlik etmişti

"İşte efendim o bir alfa erkek,tebrik ederim"

"O-oğlum,canım benim minik a-lfamm AHH!"

"Neler oluyor şifacı Jimin neden acı çekmeye devam ediyor?"

"Aman tanrım... AMAN TANRIM YAVRUYU ONDAN ALIN HEMEN İKİNCİ BİR YAVRU VAR.EFENDİM YENİDEN İTMENİZ GEREKİYOR ONLAR İKİZ,DİĞER YAVRU GELMEK ÜZERE"

Tüm Jeon ailesi adeta şoka girmişti.Evet Jimin'in karnı oldukça büyüktü ancak bunun yavrunun alfa olmasından kaynaklandığını düşünüyorlardı.İkinci bir yavrunun olasılığı kimsenin aklına gelmemişti.Bayan Jeon hemen Jimin'in kucağındaki yavruyu almış bir kez daha gözlerinin önünde yaşanan mucizeye odaklanmıştı.Seokjin Jimin'in arkasında terden ıslanmış saçlarını alnından uzaklaştırıyor kulağına cesaretlendirici sözler söylüyordu.

Öte yandan Jimin ise çok şaşkındı.Her şeyin bittiğini düşündüğü bir anda yeni bir umut çalmıştı kapısını.Alfasından geriye kalan bir emanet değil iki emaneti olacaktı.Bunun için  var gücüyle bebeğini doğurmaya çalıştı.Ancak vücudu çoktan yorulmuştu ve uykuya meyilliydi.Ama pes edemezdi bu kez olmazdı.Eşinin sevgisine layık olamamıştı ama yavrularını canı pahasına koruyacaktı.

Only Then - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin