22

1.9K 183 46
                                    


"Kavuşma"


Namjoon Jeon sürüsündeki bütün işleri halletmiş kardeşi ve yavrularını alıp yola çıkmıştı.Jeon ailesi de Jimin ve bebekler için yolda geçirecekleri günler için hiçbir konfor ve harcamadan kaçınmamıştı.Şimdi birkaç asker ve atlı araba eşliğinde kucağındaki oğlu ve abisinin kucağındaki kızıyla birlikte seyehat ediyorlardı.Yaklaşık 1 senedir görmediği evini özlemişti.Yanına alfasının da kıyafetlerini de almıştı çünkü bebekleri her gece alfa babalarının artık silik olan kokusunu koklamadan uyuyamıyorlardı

Yolda geçen 4 günün sonunda uzun süredir hasret kaldığı eski topraklarına ayak basmıştı.Evlerinin önüne geldiklerinde ise annesi ve babası onları karşılamak için çoktan kapıya çıkmışlardı bile.Özlemle kucaklaşan tüm aile hep birlikte evin içine girdiğinde Jimin'e yeniden anılar vurmuştu.Her mobilyanın her köşenin hatırası vardı.Odasında bu kez yalnız değil iki yavrusuyla beraber kalacaktı.Yol yorgunu oldukları için güzel bir yemek yiyip yavrularının da karnını doyurduğunda hemen uyuyakalmışlardı.

Ertesi gün annesi ve babası tarafından tamamen şımartılmış en küçük bir iş yapmasına bile izin verilmemişti.Bayan Park oğlunu eski sağlığına kavuşturasıya kadar yanından göndermemeye kararlıydı.Bay Park ise sabahtan akşama kadar minik torunlarıyla ilgileniyor onların yanından ayrılamıyordu.Evdeki Jinah'ın eksikliği ise unutulmuş gibiydi.Kimse nerede olduğunu ya da ne yaptığını bilmiyordu.Ancak yine de başına bir iş gelmemesi için dua ediyordu herkes.

"Minjung senin,Jeonmin de tıpkı alfa babasının aynısı olmuş.Oh tanrım,çok sevimliler ne yapacağım?"

Babası böyleydi işte.Bebekleri severken sürekli çok güzeller ne yapacağım ne yapacağım diyerek herkesi kendine güldürüyordu.Yavrularıyla oynayan babasını gördükçe içi sıcacık oluyordu.Jimin bir süre sonra Heeyoung teyzesini ziyarete gitmek istemişti.Evlendiğinden beri onu görmemişti ve çok özlemişti.Bu yüzden hazırlanıp kısa süreliğine şifahaneye uğrayacağını annesine söylemişti.Babasının yavrulara özel yaptığı el oyması bebek arabasını ilk kez kullanacaktı bu yüzden heyecanlıydı.Annesi yavruları götürme dese de Heeyoung teyzesine yavrularıyla tanıştırmak istediğini söyleyip hızla onları da hazırlayıp yola koyuldu.

Şifahaneye ulaştığında tonton Heeyoung teyzesini her zaman ki gibi pencerenin yanında sigara içerken buldu.Ah bu tonton onu hiçbir zaman dinlememişti bu konuda ve şimdi yine öksürüyordu.

"Sana sigarayı bırakman gerektiğini söylemiştim"

"Aman tanrım JİMİN!"

"Benim Heeyoung teyze,seni özledim"

Heeyoung gördüklerine inanamaz şekilde donup kalmıştı.Çok sevdiği minik yardımcısı karşısındaydı,hem de kendi minikleriyle birlikte.Elinde sigarayı hızla kül tablasına bastırmış koşarak gelip kollarının arasına almıştı Jimin'i.İkisi doyasıya sarılmış,özlemle birbirlerini incelemişlerdi.

"Oh canım burada olduğuna inanamıyorum,hoşgeldin güzel oğlum"

"Hoşbuldum Heeyoung noona seni yeniden görebilmek çok güzel"

"Benim için de oğlum,benim içinde.. Ama şuna bak bu dünya güzeli yavrular da nerden geldi bakalım oh tanrım ne kadar güzeller"

"Onlar benim güzel yavrularım.Alfa oğlum Jeonmin ve bu da omega kızım Minjung,onlarla tanışmanı istediğim için birlikte geldik"

"Bu güzel mucizelerle tanıştığıma çok memnun oldum.Hadi diğer odaya gidelim oh seni ayakta bıraktım gel hadi otur buraya gelirken yorulmuş olmalısın"

Only Then - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin