■
"Bütün Jeon'ları hemen,şu dakika,şu saniye buraya İSTİYORUM!!"
Oh hayır,Jeon Jimin'in verandadan duyulan sesi evin içindeki minik ayakları harekete geçirmişti.Minikler odalarından çıkıp pıtı pıtı annelerinin sesine doğru gidiyorlardı.Jimin,eli belinde,bir ayağını yere ritimli bir şekilde vurarak yavrularının gelmesini bekliyordu.Ve 3 küçük kafadar görünebildikleri en masum sekilde görünmeye özen göstermişti.
"Evet,söyleyin bakalım kim açıklama yapmak ister?"
"Jeonmin yaptı!"
"Minjung yaptı!"
Yine aynısı oluyordu.İkizler her zaman ki gibi bir problem olduğunda suçu birbirlerinin üzerine atıyordu.Ancak bu kez annelerini kandıramayacaklarının farkındalardı.O yüzden birbirlerine bakıp yaramaz planlarını uygulamaya karar verdiler.Ortalarında duran minik kardeşleri Jihyun'u işaret etmek şu anda çok daha akıllıcaydı.
"JİHYUN YAPTI!"
İkizlerin küçüğü Jihyun ise parmakların ona dönmesiyle küçük gözlerini anlamsızca kırpıştırmaya başlamıştı.Bir abisine bir ablasına baktıktan sonra annesine dönüp bir şeyden haberinin olmadığını belirtmek için omuzlarını kaldırmıştı.Küçük Jihyun omega olduğu için diğer kardeşlerinden çok daha sakin bir yapıya sahipti.Aynı zamanda çok daha hassastı da.Bu yüzden bir anda gözleri dolmuş ve ağlamak üzere olduğunun sinyallerini vermeye başlamıştı bile.
Jimin,Jihyun'un suçsuz olduğunu biliyordu.İkizler durumdan kurtulmak için küçük kardeşlerini ağlatmak üzereydi.Bu yüzden küçük oğlunun ağlamasına izin vermeden duruma hemen el koydu.
"Daha ne olduğunu bile açıklamadım ama siz hemen bir suçlu buldunuz bakıyorum"
"Anne,ben bir şey yapmadım"
"Biliyorum bebeğim ağlama,evet diğer bebeklerim açıklamayı hala bekliyorum hanginiz çiçeklerimi kesip akşam yemeği yapma fikrini hayata geçirdi?"
İkizler parmaklarıyla oynamaya başlamıştı.Sabah birlikte bahçede oynarken annelerinin çiçek bahçesindeki çiçeklerden birkaçını koparıp minik parçalar halinde doğrayıp kendilerince yemek yapmaya başlamışlardı.Jimin,binbir emekle yetiştirdiği çiçeklerinin akşam yemeği haline geldiğini gördüğünde bir miktar çıldırmıştı tabi.
"Anne...Jeonmin kopardı"
"Ama bana koparmamı sen söyledin"
"Çünkü yemek yaptım sana aptal!"
"Şşşşhh kötü kelime kullanmamak hakkında ne demiştik,Minjung kardeşinden özür dile lütfen"
"Özür dilerim Jeonmin!"
Jimin,devamını bekler gibi yavrularının yüzüne bakmıştı.İkisinin de kötü bir niyeti olmadığını biliyordu ama büyüdükçe gittikçe kontrol edilmeleri daha zor oluyordu.
"Seni suçladığımız için özür dileriz Jihyun"
"Çiçeklerini kestiğimiz için de özür dileriz anneciğim"
"Gelin buraya"
Jimin,eğilip üç yavrusunu da kucağına çektikten sonra her birinin yanaklarına kocaman birer öpücük kondurmuş ve minik kıkırtılarla yüreği sıcacık olmuştu.
"Dürüstlük çok önemlidir aşklarım,yanlış bir şey yapmış olabilirsiniz ancak pişman olmanız ve suçunuzu kabullenmeniz büyük bir erdemdir.Çiçekleri kesmeniz evet yanlış bir durum,ama bundan pişman olmanız benim için yeterli.Tabi bir daha yapmamak için de söz vermeniz lazım anlaştık değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Then - Jikook
Fanfiction"Eğer başka birinden hoşlanmaya başlarsan,eğer seninle olmamama alışırsan,O zaman... Sadece o zaman geldiğinde ayrılabiliriz..." -Omegaverse- *Angst değil* #1 Ggukmin [08.08.2022] #1 ukejimin [10.08.2022][18.08.2022] #1 topjungkook [10.08.2022}[18.0...