24 (M)

2.3K 178 32
                                    


"İki"


Jimin alfasına beni sana ait kıl demişti.Ruhunu ve bedenini ilk kez alfasına isteyerek,aşkla sunacaktı.İki bedende utangaç ama bir o kadar da tutkuyla doluydu.Jeongguk hala Jimin'den emin olamıyordu sonuçta ertesi gün uyandıklarında yine bedenine dokunduğu için onu azarlamasından,kızmasından korkuyordu.

"Emin misin Jimin? Ben... ben yarın uyandığımızda  yine senin kırgın bakışlarınla karşılaşmak istemiyorum"

"Sana yaşattığım,hissettirdiğim tüm çirkin duygular için özür dilerim Jeongguk.Biliyorum yaptıklarımın hiçbirini unutturmaz  ama ben değiştim.Beni sen değiştirdin.Beni senin aşkın değiştirdi alfam.Seni kaybettikten sonra senin hayatımda ne kadar büyük bir değerin olduğunu anladım.Çok klişe belki ama seni kaybettikten sonra sana sahip olmanın ne kadar önemli olduğunu anladım"

"Jimi-"

"Hayır Jeongguk bırak da bitireyim.Gidişinin haberini aldığım gün bir karar vermiştim.O gece sana olan hislerimin değiştiğinden,seninle güzel bir yuva kurmaya hazır olduğumdan bahsedecektim.Tüm gün hazırlık yaptım,sana söyleyeceklerimi prova ettim.Güzel bir yemek hazırlamıştım bize.Ama sen değil Yoongi geldi.Bana yazdığın mektubu okuduğumda içimde inanılmaz bir acı hissettim.Bazen bu kadar aptal olmayı nasıl başardığımı anlayamıyorum.Hep bir başkalarının sözlerine göre yaşadım,her zaman Taehyung'un ya da Jinah'ın sözleriyle manipüle edildim.Sağlam bir karakterim olmalı ve hayatımın iplerini ellerime almam gerekirdi.Ama bir korkak gibi başkalarının benim için karar vermesini bekledim hep"

"Aşkım,hayır-"

"Evet Jeongguk.Başıma gelen ne varsa hakettim ben.Sana yaşattıklarım karşısında benim çektiğim ne ki...Hiçbir suçu,günahı olmayan yavrula- şey yani yavrumuza bile en büyük kötülüğü ben yaptım.Onu bir aile sıcaklığından,anne ve babası arasında doyasıya sevilmekten mahrum bıraktım.Tüm bunların arasında ben,ben aslında seni çoktan sevmeye başladığımı anlamadım.Kahrolası gururum öylesine büyüktü ki kalbimde senin için büyüttüğüm minik bir aşk ateşini dahi göremedim.O yüzden izin ver Jeongguk,bu kez sen bana izin ver.Sana seni gerçekten sevdiğimi göstermeme izin ver.Seni çok özledim alfa-"

Jeongguk daha fazla konuşmasına müsade etmeden dudaklarına atıldığında Jimin'in gözlerinden birkaç damla gözyaşı aktı.İki aşık özlemle öpüşürken bedenleri her öpücükte daha da yakınlaştı.Jimin alfasına sen izin ver dese de Jeongguk bir kez daha sorar gibi baktı gözlerine.Omegası gülümseyip yeni bir öpücüğü daha başlattığında hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını anlamıştı.Bu yüzden her ikisi de birbirini tutmadan özlemle sevişecekti.

Özlemle birleşen dudaklar yerini hırslı,tutkulu öpücüklere bırakırken iki beden de hissettikleri yeni duygularla kendilerinden geçmek üzerelerdi.Tutku ikisini de yakmaya başladığında üzerlerindeki fazlalıklardan kurtulmaları gerektiğini düşündüğü için Jimin titreyen elleriyle alfasının gömleğinin düğmelerini açmaya çalıştı.Jeongguk'un dudaklarını bırakamadığı için düğmeleri el yordamıyla açmaya çalışırken beceremediği için alfasının dudakları arasında kısık bir kahkaha duydu.Yapabilirdi,hem alfasıyla öpüşüp hem de gömleğinin düğmelerini açabilirdi bir kere!

Belki de farklı bir yöntem denemeliydi.Bu yüzden gömleği hırsla çekiştirip asıldığında açılmayan düğmeler etrafa saçılmış,alfasını yarı çıplak bırakmıştı.Eşinin dudaklarından kısa süreli ayrıldıktan sonra yapmayı becerdiği şeye bakıp alt dudağını şehvetli bir şekilde ısırıp gülümsemişti.Jeongguk ise eşinin yaramazca yaptığı şeyi gururla izlemesine şaşırmıştı.Anlaşılan bundan sonra eşinin hiç görmediği bir tarafıyla tanışacaktı.

Only Then - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin