Finaldeyiz o yüzden son kez bol bol satır arası yorum istiyorum sizlerden beni kırmayın ve yıldıza basmayı unutmayın.Bölümü Roy Kim-Only Then şarkısıyla okumanız tavsiye edilir *
4 yıl sonra...
"ONLY THEN"
■
"Yoklar işte! her yeri aradık yoklar"
"Güzelim sakinleş bulacağız bak kaç kişi birden arıyoruz"
"Jeongguk bul onları,çocuklarımızı getir bana"
Delirmenin eşiğindeydiler.Yavrular kayıptı ve ikisinin de aramadığı bir yer kalmamıştı.Jeonmin ve Minjung yeterince büyük olsa da her biri daha çocuktu.Tek başlarına ormanın içinde hayatta kalmalarına imkan yoktu.Jimin düşündükçe çıldıracak gibi oluyordu.
"Abi,ne oluyor burda,ne bu telaş?"
"Jaemin yavrular kayıp.Sabah uyandığımızda yataklarında değillerdi.Aramadığımız yer kalmadı onları hiçbir yerde bulamadık"
"Ağlama Jimin hyung,onları bulacağız"
"Jaemin her yeri a-aradık *hıck*"
"Her yeri aradığınıza emin misiniz?"
"E-evet..."
Jaemin'in aklından geçen şey doğruysa eğer yavrular hala ev sınırları içerisindeydi.Ki o da böyle olmasını umuyordu.Geçen yıllar içinde Jaemin'in de büyüyüp,oldukça serpilip güçlü ve cesur bir alfa ya dönüşmesine şahit olmuşlardı.Şimdilerde 19'una basmak üzere olan genç alfa yeğenlerini nerde bulacağını oldukça iyi biliyor gibiydi.Aslında bu iki şapşalın burayı aramak akıllarına nasıl gelmemişti buna hayret ediyordu.
"Burda olmalılar,kokularını alabiliyorum"
"A-"
"Agh! cidden buraya bakmak aklınıza gelmedi mi ne biçim ebeveynsiniz siz?
Tabi ya... Ağaç ev.Şu anda tüm sürü sınıra kadar köşe bucak her yerde yavruları arıyorlardı.Nasıl olurda akıllarına arka bahçelerindeki ağaç eve bakmak gelmezdi?Jimin ve Jeongguk oldukça utanmıştı.Jaemin ise onaylamaz bakışlarla ağaç eve çoktan tırmanmaya başlamıştı.
"Onları buldum,buradalar"
Vakit kaybetmeden yukarı çıktıklarında 3 küçük kaçağı mışıl mışıl uyurken bulmuşlardı.Jimin ve Jeongguk yavrularını sağsalim bulabildikleri için şükrediyorlardı.Yavrular ağaç evi çok seviyorlardı.Öyle ki kışın sıcak olması için Jeongguk evin içine minik bir soba, çok sayıda yorgan ve battaniyelerle doldurmuştu.Yavrular için minicik bir yuva gibiydi burası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Then - Jikook
Fanfiction"Eğer başka birinden hoşlanmaya başlarsan,eğer seninle olmamama alışırsan,O zaman... Sadece o zaman geldiğinde ayrılabiliriz..." -Omegaverse- *Angst değil* #1 Ggukmin [08.08.2022] #1 ukejimin [10.08.2022][18.08.2022] #1 topjungkook [10.08.2022}[18.0...