16

1.9K 190 95
                                    


"Ayrılık"


Saklamaya çalıştıkları gerçekler tüm çıplaklığıyla açığa çıkmıştı.O gün Jeongguk eve gelirken Seokjin de arkasından evlerine geliyordu.Annesi Jimin için yemek göndermiş,bebeğini alfasına emanet edip hem biraz yürüyüş yapmak hem de Jimin'le sohbet etmek için yola çıkmıştı.Kardeşinin ardından seslense de sesini duyuramamıştı.Kapının önüne vardığında ise evden yükselen sesleri duymuş sonra da içeriden çıkan tanımadığı alfayla burun buruna gelmişti.Tüm bunlar ne demek oluyordu,sağlam bir açıklamaya ihtiyacı vardı.

İçeri girmeye karar verdiğinde evdeki tansiyonun düşmesiyle ikisini yalnız bırakmaya karar verdi.Çünkü Jeongguk eşine bir sürpriz hazırladığını söylemişti.Bu yüzden hem aklını toparlamak hem de bu iki yalancıya biraz zaman vermek için daha sonra gelmeye karar verdi.Jeongguk ve Jimin kaçınılmaz soruyla karşılaştıklarında ise kaçışları olmadığı için olan biten her şeyi itiraf ettiler.Seokjin,duyduklarıyla adeta şoka uğramış ama aynı zaman da hayal kırıklığını da zirvede hissetmişti.

"Yani kardeşimi kandırdın"

"B-ben"

"Jin lütfen omegamla bu şekilde konuşma"

"Sana inanamıyorum Jeongguk hala onu savunabiliyor musun? Ve sen Jimin sana düne kadar büyük bir minnet ve sevgiyle doluydum ama şimdi hakkında öğrendiklerimden sonra sana eskisi gibi yakın olabileceğimi sanmıyorum.Yavrum için sana hala borçluyum bu yüzden kimseye sırrınızdan bahsetmeyeceğim.Ancak kardeşimi üzmeye devam edersen karşında beni bulursun anladın mı?"

"Yeter Jin! bu sadece onun suçu değildi anlasana.Her ikimizde istemeyeceğimiz bazı olayların esiri olduk.İkimiz de suçluyuz ikimiz de yeterince acı çekiyoruz.Onu işaretlemeden ondan boşanabilirdim ama ben de bu hatayı yaptım.Daha fazla konuşmanın bir anlamı yok,o hamile onu üzüyorsun"

Jeongguk kontrolsüzce ağlayan eşini kendine çekip sımsıkı sarılmıştı.Şimdi değilse bile çok yakında aralarındaki ilişkinin çok daha iyi olacağını o an hissetmişti Seokjin.Bu yüzden daha fazla üstelemeden oradan çıktı ve eve geri döndü.

"Jimin-ah ağlama güzelim,sorun yok Jin kimseye söylemeyecek"

"O haklı Jeongguk.Ben.. ben çok kötü bir insanım.Herkesin günahına girdim şimdi karnımdaki bebeğim de bundan nasipleniyor.En başında,her şey en başında yanlıştı.Bu evliliği kabul etmemeliydim"

"Şşşhhh bebeğimiz belki aşkla oluşmadı ama bizi aşka kavuşturan o olucak Jimin.Güven bana sadece güven Jimin,beni sevmeyi dene lütfen.Biz çok mutlu olacağız"

Alfa ağlamaktan bitkin düşüp uyuyakalan eşini odalarına götürmüş üzerini de sıkıca örtmüştü.Birkaç hafta içinde kendini belli edecek yavrusunda takılı kalmıştı gözleri.Her gün Jimin uyuduğunda seviyordu karnını.Eşini uyandırmamak için usul usul konuştu miniğiyle.

"Minik yavrum benim,umarım hala konuştuklarımızı duymayacak kadar küçüksündür.Ne olursa olsun bizimle olduğun için dünyanın en mutlu ailesiyiz.Annen de ben de seni çok seviyoruz.Seninle aşkımız pekişecek,sen babanın minik yardımcısısın anlaştık mı?"


Aylar geçmiş beklenildiği gibi Jimin'in karnı artık kendini belli eder bir hale gelmişti.Tam olarak 6 aylık hamileydi.Aradan geçen bunca zamanla birlikte artık Jeongguk'a daha yakın hissediyor birlikte geçirdikleri saatlerin süresi oldukça uzuyordu.Onun dışında artık Seokjin ona dostça davranmıyordu.Bazen görmezden geliyor bazen de anneleri yanındayken bir şey farkettirmemek için ona yakın gibi görünüyordu.

Only Then - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin