6. fejezet

595 36 7
                                    

~Jungkook szemszög~

Még sosem éreztem eddigi életemben olyat, mint most. Kötődöm hozzá, mikor vele vagyok biztonságban érzem magamat. Védelmet nyújtanak izmos karjai, teste melege nyugalmat hoz számomra. Érzem csak ő tud lenyugtatni, ha a pánik úrrá lesz rajtam, ez most is így történt. Féltem, hogy elvesztem gazdáimat, kik annyira jók hozzám, de megnyugtat, hogy ő, akit mindennél jobban szeretek, biztosított engem arról, hogy mindez nem az én hibám volt.

- Na Jungkookie, mit szólnál hozzá, ha lepihennél egy kicsit? Ez a sok stressz nem tesz neked jót. - Arcomra simított ő, aki számomra a világot jelenti. Bizony ez a személy Kim Taehyung.

- Rendben..de alszol velem? - Csillantak fel szemeim, ám ez csak kicsúszott a számon, ezért rögtön oda kaptam. Arcom piros színbe burkolózott.

- Szívesen. - Miután ezt kimondta nagyon megörültem, de ami nagyon meglepett, hogy homlokon csókolt. Jó oké ez tuti, csak olyasmi, hogy én vagyok a pici Jungkookie és nyugodjak meg, de nekem akkor is jól esett. Arcomról a vigyor letörölhetetlenné vált. Lassan felálltunk a földről, de nem is akárhogy. Tae menyasszony pózban emelt fel, karjaimat nyaka köré tekertem, így kapaszkodva belé. A szobánkba vitt, ott petig óvatosan lerakott az ágyra, majd mellém feküdt. Egymás felé fordulva feküdtünk. Mindkét kezével a derekam simogatta, én csak úgy simultam érintéseibe, szinte már vonaglottam. Az arcát kémleltem, amin egy hibát sem talál az ember. Ő egy csodás férfi és az, hogy most engem ölelget nagyon sokat jelent a számomra.

Hirtelen felindulásból cselekedtem. Ellöktem őt magától ami nem kicsit lepte meg, de ez semmi volt ahhoz képest amit utánna tettem. Magam alá fordítottam és csípőjére ültem, pont oda, ahol férfiassága van. Nagyot nyögött, én ezen felbátorodva kezdtem el előre-hátra ringatózni ölében.

- Kookie, fejezd be kérlek, mert nem szeretnék olyat tenni veled amit nem lenne szabad. - Hangjában éreztem a vágyat, de egy kis félelmet is, ám nem hagytam abba, sőt. Levettem a felsőtestemet takaró anyagot, majd a földre hajítottam azt. Mindeközben egy pillanatra sem megszakítva eddigi műveletemet. Fenekemnél éreztem a már álló férfiasságát, mire az enyém is nagyot ugrott.

- Jungkookie, komolyan mondom most fejezd be, mert a végén neked lesz rossz, ha megrakom a kis seggedet. - Hangja mélyebben csengett és tudtam, hogy igazat mond, éppen ezért nem hagytam abba. Szeretnék, vele szexelni. Szeretném ha vele lenne az első alkalmam. Akarom ezt a férfit.

Sziasztok! Itt a következő fejezet, remélem tetszik! Az esetleges helyesírási hibákért elnézéseteket kérem! ^^

Nyuszi hibrid - Taekook [Befejezett]Where stories live. Discover now