8. fejezet

525 31 1
                                    

~Yoongi szemszög~

Teljesen normálisan teltek a mindennapjaink. Kook már hozzá szokott a kis társaságunkhoz, ahogy mi is ahhoz, hogy ő itt van. Mintha még egy öcsém lenne, hiszen a fiúk teljesen, olyanok számomra mint a testvérek.
A nappaliban ültünk egy vígjátékot nézve, amin olykor jót derültünk.

- Srácok valakinek elkéne jönnie velem bevásárolni, illetve még Kookie-nak is kell valahonnan szerválnunk gyógyszert, úgyhogy gyertek. - Lépett be Jin, miközben felsorolta teendőinket, mire mind az öten felálltunk. - Valaki maradjon itt Kookie-val a többiek, pedig jönnek vásárolni, jó lesz így? - Kérdezte Jin mire mind bólintottunk.

- Én akkor maradok itthon Kookie-val, oké? - Kérdeztem a srácokra nézve. Mind az öten egy emberként bólintottak, majd mentek is készülődni. Vissza huppantam Kookie mellé a kanapéra. Pár perc múlva hallottam a bejárati ajtó nyitódását, majd csukódását.

- Yoongi hyung te miért nem mentél velük? - Kérdezte Kookie aranyosan, miközben rám emelte sötét barna íriszeit.

- Hát őszintén, fáradt vagyok és semmi kedvem nem volt menni. - Adtam meg a választ kérdésére, mire ő csak felkuncogott. - Mi ilyen vicces nyuszi? - Kérdésem feltétele közben a hajába túrtam nevetve.

- Naaa, de hyung! Fél óráig állítottam be. - Kezdett mű hisztizni, min én rögtön elnevettem magam, majd pár pillanat múlva ő is csatlakozott, így már ketten nevettünk, önfeledten. Mikor már csillapodott a nevetésünk, folytattuk a filmek nézését.
Nyugodtan figyeltük a filmeket, néha fel-fel kacagva, aztán Kookie hirtelen kifutott a mosdó felé. Követtem és a wc felett találtam meg. Térdelt és úgy adta ki gyomra tartalmát, majd miután ezzel végzett a wc elé rogyott.

- Kookie jól vagy? - Léptem mellé a hátát simogatva.

- Nem érzem magam jól hyung.. - Mondta nekem pedig ennyi kellet ahhoz, hogy felhívjam az orvos haveromat. Miután barátom felvette a telefont, elmondtam neki mi történt és meséltem neki Kookie-ról is, hogy tudja, egy hibriddel van dolgunk.

- Ha a srác omega, akkor nem ártana először is egy terhességi tesztet csinálni, vagy inkább többet. Biztos ami biztos, mert ezek a tünetek teljesen, erre utalnak, ám de, ha még sem ez áll a dolgok mögött, akkor csak hívj, aztán majd elmegyek megvizsgálom. Rendben? - Kérdezte barátom, miután részletesen elmondta, mit és hogyan csináljak jelen pillanatban.

- Rendben. Köszönöm haver! Szia! - Mondtam, majd miután ő is elköszönt leraktam a telefont. Szerencsémre, még volt itthon terhességi teszt amit Namjoon barátnője nem használt el. Nam-nek ugyan már nincs csaja, de volt neki. Szakítottak, miután a lány kiverte a hisztit, hogy ő már pedig gyereket vár pedig három tesztet is csináltak. Mindegyik negatív lett természetesen. Ez olyan három hete volt, úgyhogy még itt van a maradék terhességi teszt a fürdő szobában, a tükör feletti szekrényben. Négy van még. Csak elég lesz.

- Kookie. - Mentem be a fürdőbe. - Csináld meg ezeket a terhességi teszteket. - Adtam a kezébe mindet. - Tudod, hogy kell, ugye? - Kérdeztem rá, hátha nem tudja.

- Igen, tudom, hogy kell használni hyung. - Mikor ezt kimondta csak bólintottam, majd kiléptem a fürdőből és becsuktam az ajtót. Egyébként nem tudom mitől vagy inkább kitől lenne terhes. Tudtommal nem érintette úgy őt senki. Na mindegy, majd lesz ami lesz, de nagyon remélem, hogy nem terhes. - Hyung végeztem. - Hallatszott a lágy hang a fürdőből, mire beléptem az említett helyiségbe.

- Na Jungkookie most várunk. Menj és pihenj le addig a nappaliban,majd szólok ha lesz valami eredmény. - Mondtam a szoba felé tessékelve őt.
Pár perc múlva meg lett az eredmény.
- Jungkookie gyere! - Szóltam, mire a fiú pár pillanat alatt mellettem termett. - Szóval most kiderül, hogy terhes vagy-e avagy sem. - Felé mutattam a teszteket. De amit láttunk.. Mind a kettőnk szeme kikerekedett.

Sziasztok! Itt is lenne a következő fejezet. Remélem tetszik! ^^ A helyesírási hibákért elnézésetek kérem!

Nyuszi hibrid - Taekook [Befejezett]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin