1. fejezet

796 52 14
                                    

~Hoseok szemszög~

Éppen csendben fogyasztottuk el reggelinket mikor is Jin - a legidősebb ebben a szobában - megszólalt.

- Szerintem vehetnénk ide egy kisállatot. - Mondta miközben ránk emelte tekintetét, majd végig nézett mindannyiunkon.

- Jin hova szeretnél ide egy kisállatot, meg milyet szeretnél? Egy kutya nem fér el, de még egy macska sem. - Akadt ki Namjoon - ki tulajdon képpen bár nem a főnökünk, de olyan mintha mégis az lenne - teljesen jogosan, hiszen ezzel a csapat fele, ha nem háromnegyede velem együtt teljesen egyetértett. Nem fér el ide se egy kutya, se egy macska.

- Nem is kutyára vagy macskára gondoltam, inkább valami kisebbre. Hörcsög vagy nyúl, meg az ilyesmik. - Erre nem kapott választ, Namjoon elgondolkodott, ahogy én is és szerintem a többiek is hasonló képpen tehettek.

- Ez nem is rossz ötlet. - Szólalt meg Tae.

- Igen, tényleg nem. - Helyeselt Nam. - Akkor, ha veszünk egy kisállatot az mindenkinek oké? - Kérdezte, majd tekintetét végig vezette a társaságon. Mindenki bólintott, még Yoongi is - ő általában eléggé mogorva, de mi így szeretjük-, szerencsénkre.

- Akkor ki megy el valamelyik állatkereskedésbe? - Tette fel a kérdést Namjoon.

- Én vállalom. - Mondta Tae izgatottan.

- Én is. - Mondtam én is teljesen bezsongva. Imádom az állatokat.

- Oké, akkor vigyetek valamennyi pénzt, aztán hozzátok el azt az állatot amit jónak gondoltok. - Mondta Namjoon egy lágy mosolyjal, mire mi már pattantunk is fel a székről.

Már a bolt felé tartottunk, ami hozzánk a legközelebb volt és elméletileg vannak ott kisállatok. Mikor oda értünk beléptünk az üzletbe. Talán ez volt a pont, ahol a félreértés kezdődött, nem olvastuk el, hogy miket is árulnak itt pontosan. Végig mentünk a sorok között ám egyik állat sem ragadott meg minket, de egyszer csak Tae felsikkantott. Oda mentem megnézni, hogy vajon mit talált, és egy cuki nyuszit nézegetett. Bundája szürke színű volt, és kék szeme csak úgy csillogott, ahogyan Tae-t nézte. Na itt már tudtam, hogy ez a kis nyuszi jön velünk haza. Először azt hittük Tae-vel, hogy a nyuszi lány, mivel egy rózsaszín masni volt a fején, ám mint kiderítettük az eladótól, ő egy fiú nyuszi. Mindenesetre végülis megvettük és már haza felé tartottunk vele.

Mikor haza értünk csak úgy megrohamoztak minket a többiek, hogy milyen állatot hoztunk. Szegény kis nyuszi nagyon meg volt rémülve, ám amint Jin megprobálta kivenni a nyuszi önszántából ugrott ölébe, majd hozzá is bújt.

- Nagyon aranyos ez a nyuszi, úristen! - Ámuldozott Jin a kis állatot nézve.

- Van neve? - Kérdezte Yoongi.

- Igen, van. - Válaszoltam. - Jungkook-nak hívják.

- Ahw Jungkookie nyuszi. - Fogta kezébe Jimin is az apróságot. Ezután még dédelgettük egy keveset, majd beraktuk a helyére, hogy szokja azt. Este elvégezte mindenki az esti rutinját, majd már mentünk is aludni, csak Tae maradt még egy kicsit a nyuszival, ő adott neki enni és tett be neki még egy kis vizet is.

Reggel Tae kiabálására keltem, de amint kiléptem az ajtón láttam, hogy bizony nem csak én.

- Mi a faszomat ordítozol itt hajnalok hajnalán te idióta? - Üvöltötte le Taehyung fejét Yoongi.

Nyuszi hibrid - Taekook [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora