~Taehyung szemszög~
Az agyam eldurrant. Nem tudtam ép ésszel gondolkodni. Azzal a lendülettel, ahogy Yoongi elfutott kirontottam az ajtón. Még hallottam a többiek kiáltását, de csak futottam. Azt sem tudtam pontosan hova, arra mentem amerre a lábam vitt.
Tán fél óra futás után egy parkban találtam magam. Levágódtam az első padra amit megláttam és gondolkodni kezdtem. Egy ideig még itt ültem, s e kevés idő alatt rájöttem, hogy tényleg nem állok készen arra, hogy apa legyek, emiatt pedig bármennyire is szeretem a barátaimat és Jungkookie-t ott kell őket hagynom.
Előre nézz és sose hátra, ez a mottóm, mindig ez volt, ezért most is erre hallgatok.
Felhívtam egyik jó barátomat, aki szerencsére befogadott lakótársnak, amiért nagyon hálás voltam neki.~ Pár hónap múlva ~
Itt élek már 9 hónapja, úgy hogy semmit sem tudok az én kis baráti társaságomról. Őszintén, ha azt mondanám, hogy nem izgattam magamat a dolgokon, akkor nagyot hazudnék. Rengeteget gondoltam arra, vajon, hogy lehetnek, jól vannak-e. Ők viszont nem kerestek engem és emiatt én sem mertem őket. Talán így jobb is, hiszen ha majd Jungkookie gyermeke megszületik valószínűleg már talált valakit, ki méltó apja lesz. Én erre még nem álltam készen, és bárki bármit mond nem csak az én hibám az az este. Mégis engem hibáztattak, ezért pedig még mindig nem bocsájtottam meg a többieknek. Én voltam és valószínűleg maradtam is a hibás a szemükben. Ez az ami kibaszottul idegesít a mai napig.
~Yoongi szemszöge~
Kookie gyermeke már egy hónapos és azt kell, hogy mondjam ennél a kislánynál édesebb teremtést még sosem láttam. Klara-nak nevezte el őt az apukája és elképesztő, hogy milyen szinten hasonlít Jungkookie-ra. Pont olyan kis cuki nyuszi, mint Kookie annak ellenére is, hogy nem lett alakváltó hibrid. Tulajdonképpen én vagyok a másik apukája a kisbabának, ugyan nem vérszerinti, de mivel Taehyung azóta sem jelentkezett Kookie beletörődött a dologba és egészen összemelegedtem vele. 5 hónapja együtt vagyunk, de valahogy még mindig úgy érzem, hogy a nyuszim szíve visszahúzza őt Taehyung-hoz ami egyáltalán nem tetszik, viszont ha az a faszfej továbbra sem fog jelentkezni nem lesz itt semmi baj. Lassan teljesen elnyerem Kookie bizalmát és egy nagy családként élhetünk a lányával.
Sziasztok! Itt is a következő fejezet. Most ilyen kis rövid lett, de remélem tetszik! ^^ Az esetleges helyesírási hibákért elnézéseteket kérem!
YOU ARE READING
Nyuszi hibrid - Taekook [Befejezett]
RomanceEgy hat személyből álló baráti társaság és egy hatalmas tévedés, amely fenekestül felforgatja életüket. Közös döntés alapján, a hat fiú arra jut, eljött az ideje annak, hogy vegyenek egy kisállatot ami, majd boldogságot hoz mindennapjaikba. Ám az új...