❗Ebben a fejezetben 18+ tartalom található, hogyha ez a része nem érdekel nyugodtan hagyd ki. Akik pedig elolvassák, nekik jó olvasást kívánok! ^^❗
~Jungkook szemszög~
- És kimondta, hogy én nem azt szeretném TaeTae? - Huncut vigyorom csak szélesebb lett miután ezt kimondtam. Egész testemmel rásimultam az alattam fekvőre.
- De Kookie én.. nem tehetem. - Nyögte összeszorított szemekkel.
- Miért nem? - Kérdeztem lefelé görbült ajkakkal.
- Mert, abból nem jönnénk ki jól. - Hangjából kihallatszott a szomorúság.
- De az, majd a holnap problémája. Ma foglalkozzunk ezzel. - Egy pimasz vigyorral már álló férfiasságára simitottam nadrágon keresztül.
- Hova tűnt az aranyos és szégyenlős Kookie? - Kérdezte mélyebb hangon, mire én csak elkuncogtam magamat, majd csókba hívtam Tae-t. Nyelvemet átvezettem szájüregébe, ám nem hagyta, hogy sokáig domináljak, maga alá forditott. Nyelvünk táncát nem megszakítva, tolta át mindkettőnk ízlelő szervét az én számba. Vadul csókoltuk egymás ajkait. Tae keze felfedező útra indult testemen, lágy érintésekkel simogatta oldalamat. - Olyan szép vagy. - Mondta erotikával fűtött hangon, majd arcomra simított. Végig csókolgatta felső testemet. Nyakamról áthaladt kulcsontomra néhány szívás nyomot is hagyva, majd hasamra és alhasamra tért át csókjaival. Fülig pirulva néztem végig, ahogy leveszi magáról pólóját, majd a már szabad bőrfelületet kezdtem simogatni. Taehyung ezt megelégelve lerántotta rólam rövid nadrágomat, majd az alsómat is. Hirtelen észbe kaptam, majd két kezemmel próbáltam testemet takargatni. - Na, Kookie, eddig olyan kis bátor voltál, mi történt? - Kuncogta el magát, miközben kezeimet felhúzta magához és egy csókot lehelt rájuk. - Ne takard el magad édes. Szeretném élvezni a látványt. - Mondta egy játékos vigyor kíséretében. Pironkodva figyeltem következő tettét, ám ő csak engem nézett. Egy hirtelen ötlettől vezérelve nyúltam nadrágja korcához, majd lassan elkezdtem lehámozni róla, amiben ő a végén segített és lehúzta magáról. Boxeréhez nyúlt, majd azt is levette, így már mindketten a másik meztelen testét figyeltük. - Na most pedig Jungkookie légy jó fiú és nyálazd be az ujjaimat. - Búgta mély hangján, majd a számba dugta három ujját, miket én készségesen, bő nyállal benedvesítettem. Mikor Tae úgy érezte elég nyálasak már ujjai kihúzta azokat a számból. - Készülj fel édesem, mert most az élvezetek mennyországába repítelek téged. - Ahogy ezt kimondta már meg is éreztem egyik ujját nyílásomnál. Körözött vele egy ideig, majd be is vezette. Őszinte leszek ezt meg sem éreztem, de hát hogyan is éreztem volna, hiszen omega vagyok. Az omegáknak némileg kitágul a déli részen bejáratuk és benedvesednek az említett részen, így a tágitásra semmi szükség sincsen, bár ő ezt lehet nem tudja. Csak azt nem tudom, hogy nem vette eddig észre. Az aktus kezdete óta nedves vagyok oda lent.
Meg is láttam a várva várt meglepődött ábrázatot az arcán kirajzolódni. Ám, ezzel nem sokáig törődött, folytatta a tágitást, amit én csak egyre hangosodó nyögésekkel díjaztam. - Na kicsike most megraklak. - Mondta, majd miután bepozícionálta magát már éreztem is, amint felvezeti belém férfiasságát. Mikor tövig bennem volt mind a ketten nagyot nyögtünk. Várt, hogy szokjam a méretét, csípőmet fellökve jeleztem neki, hogy mozoghat. Lassú mozgásba kezdett, de én erre ráunva szóvá is tettem neki a dolgot.- Gyohrsahhban TaehTaehh! - Nem kellet neki többszöri felszólítás, rögtön gyorsabb tempóra kapcsolt, míg én még a lányokat is megszégyenítő sikolyokkal adtam tudtára mennyire is élvezem munkája tökéletességét. Pár perc múlva egyszerre élveztünk el. Tae egyenesen belém lövelte spermáját, míg én kettőnk közé élveztem a hasfalamra. Tae még lökött párat levezetés képp, majd mellém borult. Derekamra fogva húzott magához közel. Mellkasára hajtottam fejemet és úgy hallgattam az egyre csak lassuló szívverését, addig amíg el nem nyomott az álom. Még mielőtt végleg az álmok világába zuhantam volna, éreztem, ahogy Tae betakar mindkettőnket, majd egy lágy csókot hint homlokomra.
Sziasztok! Na, hát itt is van a következő fejezet. Remélem tetszik! ^^ A helyesírási hibákért elnézéseteket kérem!
STAI LEGGENDO
Nyuszi hibrid - Taekook [Befejezett]
Storie d'amoreEgy hat személyből álló baráti társaság és egy hatalmas tévedés, amely fenekestül felforgatja életüket. Közös döntés alapján, a hat fiú arra jut, eljött az ideje annak, hogy vegyenek egy kisállatot ami, majd boldogságot hoz mindennapjaikba. Ám az új...