5. fejezet

570 38 1
                                    

~Taehyung szemszög~

- Kookie gyere elő légyszíves! - A szekrény előtt törökülésben helyezkedtem el, kacsóim az ölemben tenyérrel felfelé néztek felém. Ujjaimat piszkáltam, miközben próbáltam kitalálni vajon mivel is tudnám elő csalogatni. - Figyelj, Hobi nem úgy gondolta, csak a boltban a nő felhúzta az agyát és elege lett és aztán ideges lett, mert nem kaptunk gyógyszert, de ezen is csak azért akadt ki mert ő is aggódik érted. - Erre semmi válasz. Percekig ültem ott a teljes csendben, amikoris mocorgást hallottam a szekrény alól. Oda fordítottam fejemet, ám ekkor egy kis nyuszi ugrott az ölembe, majd bebújt a pólóm alá. Na most remélem nem kell részleteznem ez milyen érzéseket váltott ki belőlem, ezért gyorsan ki is szedtem onnan. Vissza változott, de még mindig az ölemet találta jelenleg a számára legkényelmesebb helynek, ráadásul közvetlenül a már éledező férfiasságom elé ült, így tagjaink összeértek.

- TaeTae~~ - Búgta a pólómba bújva.

- Igen Kookie? - Lágyan homlokára csókoltam.

- Akkor Hobi hyung nem haragszik rám, ugye? - Már nyitottam számat, hogy választ adjak kérdésére, de amint felnézett rám elállt a lélegzetem is. Szemei csillogtak, és nagyra nyíltak. Orcáját az a bizonyos piros árnyalat borította be. Ajkai elnyíltak egymástól, ezzel kivillantva nyuszi fogait. Hihetetlen aranyos látvány.

- Nem, nem haragszik rád. - Elmosolyodtam azon, hogy milyen cuki a megkönnyebbült arc kifejezése is. Szemeit lehunyta és úgy kezdett el vigyorogni és kuncogni. Ez a legszebb amit valaha láttam. Ő a legszebb akit valaha láttam.

Sziasztok! Na itt az új rész, sajnálom ez most csak ilyen rövid lett, de remélem tetszik! Az esetleges helyesírási hibákért elnézést kérek!

Nyuszi hibrid - Taekook [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang