9 Zawgyi

371 10 0
                                    

အတြင္းေရးမႈးရဲ႕ " Mr.Baekhyun နဲ႔ ဆိုအာတို႔ စင္တာဘက္ေရာက္ေနပါတယ္ " ဆိုေသာ စကားေၾကာင့္ ျပန္ခါနီးရင္ အတူျပန္ဖို႔ Baekhyun တို႔ကိုဖုန္းဆက္လိုက္ၿပီး အခုေတာ့ ကားပါကင္မွ ကားကိုထုတ္ၿပီး Chanyeol စင္တာေရွ႕နားမွာေစာင့္ေနရျခင္းျဖစ္သည္ .

" ဒါကဘယ္လိုျဖစ္လာတာလဲ "

ကားေပၚတက္လာတဲ့ Baekhyun ပုံစံကိုၾကည့္ၿပီး မ်က္ခုံးမ်ားပါတြန႔္ခ်ိဳးလ်က္ Chanyeol ေမးလိုက္သည္ . ဝတ္ထားသည့္ ႏို႔စိမ္းေရာင္ အက်ႌက ညစ္ေပကာ က်ိဳးေၾကလ်က္ . ေနာက္ခန္းက ဆိုအာကပါ ၿငိမ္ေနေလေတာ့ တစ္ခုခုပဲ .

" ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး . စင္တာထဲက ေဒါင့္အေကြ႕မွာ အန္တီတစ္ေယာက္နဲ႔ ဝင္တိုက္မိလိုက္လို႔ "

" အဲ့တာေတြကေရာ "

အက်ႌမွာေပေနေသာ အမည္းအညစ္မ်ားကို ေမးဆက္ျပရင္းေမးေတာ့

" ေရ ေရခဲမုန႔္ေပသြားတာ "

ထိုအခါ Chanyeol က ဆိုအာကို လွည့္ၾကည့္လာသည္ .

" ဆိုအာေတာင္းပန္ပါတယ္ ဆိုအာလိုခ်င္တာေလးေတြ႕လို႔ အေျပးသြားမိတာကို Appa က အျမန္လိုက္ရင္း အန္တီႀကီးနဲ႔ တိုက္မိတာပါ Daddy . Appa ကိုမဆူပါနဲ႔ေနာ္ "

Chanyeol ကားကို ေနရာမွစထြက္လိုက္သည္ . ေနာက္မွ

" တစ္ဖက္လူေရာ အဆင္ေျပရဲ႕လား "

႐ုတ္တရက္ႀကီး ထိုကိစၥကိုျပန္ေျပာလာေတာ့ ႏွစ္ေယာက္လုံးရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ေလးေတြဆတ္ခနဲ တြန႔္သြားတာကို Chanyeol မ်က္စိေထာင့္ကေနျမင္မိလိုက္ေသး .

" ေျပပါတယ္ "

" Daddy . အဲ့ အန္တီႀကီးက ေအာ္တယ္ Appa ကို "

Chanyeol စိတ္ထဲခုသြားလ်က္ ေသခ်ာနားေထာင္မိေတာ့သည္ . Baekhyun ကိုေအာ္သည္တဲ့လား .

" အဲ့လိုေတာ့လည္း မဟုတ္ပါဘူး ဆိုအာက ကေလးမို႔ပါ "

" ဆိုအာ ကေလးမဟုတ္ပါဘူး အန္တီႀကီးက တစ္ခါပဲခပ္မိုက္မိုက္ၾကည့္ၿပီး Appa ကို အသုံးမက်ဘူးလို႔ ေျပာသြားေပမယ့္ အဲ့အန္တီႀကီးေနာက္က မမေတြကိုေတာ့ Appa ေတာင္းပန္လိုက္ရတယ္ေလ ဒီလိုဒီလို "

ေခါင္းကိုပါတညႇိတ္ညႇိတ္လုပ္ျပခ်င္း ဆိုအာေျပာျပေနသည္ကို Baekhyun လည္းမတားႏိုင္ေတာ့ . ကိုယ္ကလည္းမွားေပမယ့္ အဲ့အန္တီကလည္း ႐ုတ္တရက္အဲ့တစ္ဖက္ျခမ္းက အေလာတႀကီးထြက္လာခဲ့တာမဟုတ္လား . သို႔ေသာ္မယ့္လည္း ကိုယ္က အငယ္ဆိုေတာ့...

{ ရစ်ချည် } 《 ᴄʜᴀɴʙᴀᴇᴋ 》 [ COMPLETED ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora